Én is Hiflo-t vettem ki most.
Hogy hamisított-e, azt nem tudom megmondani, de holnap megnézem a cikkszámát, akit érdekel, az okuljon belőle.
De a gyárihoz képest kinézetre is sok a különbség.
Azt nem állítom, hogy rossz, de nem ebbe a motorba való.
Ha valaki Kaposvár környékén lakik, vagy eljön érte, odaadom neki egy próbára... de lehet, örökre is, mert én nem tudok vele mit kezdeni.
http://www.suzukicycles.org/fr...
California, svajc, ausztria altalaban a komolyabb kornyezetvedelmi normakkal gyartott valtozatok. A tobbi jellemzoen "nyitott".
Igen-igen, de melyik az?
Vagy veszem az oem-ről a gyárinak mondottat, vagy negyedéért reckírozok.
És mert én vagyok a motor második gazdája, nem tudom, hogy amit lecseréltem, az vajon az eredeti-e? Tehát ahhoz hasonlítani sem 100%. Mondjuk talán, mert hiába volt 12 éves, csak 4 ezer km volt benne, tehát logikailag még az eredeti, de csak logikailag.
A pontos levegő-benzin keverékre tudtam eddig is, arra nem gondoltam, hogy légszűrő és légszűrő között kell ennyire sarkosan válogatni. Mert most ugye nem tudom, hogy mit-honnét.
Sok helyen csak stilizált kép van (webbolt), hogyan tudom megállapítani, hogy az kell-e nekem vagy egy másik? Most is évjárat és teljesítmény szerint rendeltem és tessék.
Köszi, de itt nem látom, hogy konkrétan ahol én megállapíthatom a saját motorom típus/évjáraton belüli azonosítóját, ha konkérétan az oem-re gondolok, akkor azt a "P"-jelű azonosítót.
Na, jelentem a motor újra a régi fényében tündököl!!!
Ha ráfeküdtem és a lehető legkisebbre összehúztam magam, akkor majdnem 180 km/h, persze csak forgalomtól elzárt úton.
Az alapjáraton viszont állítani kell, mert most kicsit magasabb, de otthon nem akartam, mert a robogót is vackoltam és a szomszéd átüvöltözött, hogy állítsam már le, és szarnak nevezte az SR-t.
Most eldobta a faszi jóindulatomat, ami eddig volt irányába.
"de látom, hogy ha ennyire sarkos a dolog, akkor nagyon oda kell figyelni, hogy melyik a jó."
A szivo motoroknal mindig a legnagyobb feladat a levego bejuttatasa... Benzint annyit locsolunk be amennyit akarunk , de 1 kg benzinhez betuszkolni 13-14 kg levegot az a kihivas...nem hiaba a turbos/feltoltos motorok vagy csak a sima levego bevezeto tolcser a regi versenymotorokon, vagy emlithetnenk ugye a ramair rendszereket is ami nagy sebessegnel segit nagyobb mennyisegu levegot betuszkolni...
A bal oldali a "gyári".
Annak valami szövetszerű a szűrőfelület, a másiké pedig papír. A gyári külső mechanikai védelme olyan, mint egy drótból fonott szúnyogháló, a másiké pedig olyan perforált lemez.
Ez látható szemre.
Azok a különféle teljesítményre fojtott verziókat jelölik - nem egyforma légszűrő való hozzájuk.
Viszont fejből meg nem tudom mondani hogy melyik melyikhez való.
Azt tudja valaki, hogy a kettő között mi a különbség? Pontosabban hol lehet megtudni, hogy a saját motorom végül is milyen?
Ha az oem-nél típus szerint rákeresek, akkor a 2004-es GSF-ből több varia van, P-betűvel pontosítják a variációkat, az egyiknél P03, P28, P33, a másiknál pedig P02, P19, P24, P54.
Sőt, van GS500FU is. És mind 2004-es K4 kód.
Hogy hamisított-e, azt nem tudom megmondani, de holnap megnézem a cikkszámát, akit érdekel, az okuljon belőle.
De a gyárihoz képest kinézetre is sok a különbség.
Azt nem állítom, hogy rossz, de nem ebbe a motorba való.
Ha valaki Kaposvár környékén lakik, vagy eljön érte, odaadom neki egy próbára... de lehet, örökre is, mert én nem tudok vele mit kezdeni.
2007-es, E-s, 35kw-os motoromhoz most akkor melyiket válasszam?
California, svajc, ausztria altalaban a komolyabb kornyezetvedelmi normakkal gyartott valtozatok. A tobbi jellemzoen "nyitott".
Vagy veszem az oem-ről a gyárinak mondottat, vagy negyedéért reckírozok.
És mert én vagyok a motor második gazdája, nem tudom, hogy amit lecseréltem, az vajon az eredeti-e? Tehát ahhoz hasonlítani sem 100%. Mondjuk talán, mert hiába volt 12 éves, csak 4 ezer km volt benne, tehát logikailag még az eredeti, de csak logikailag.
Sok helyen csak stilizált kép van (webbolt), hogyan tudom megállapítani, hogy az kell-e nekem vagy egy másik? Most is évjárat és teljesítmény szerint rendeltem és tessék.
Ha ráfeküdtem és a lehető legkisebbre összehúztam magam, akkor majdnem 180 km/h, persze csak forgalomtól elzárt úton.
Az alapjáraton viszont állítani kell, mert most kicsit magasabb, de otthon nem akartam, mert a robogót is vackoltam és a szomszéd átüvöltözött, hogy állítsam már le, és szarnak nevezte az SR-t.
Most eldobta a faszi jóindulatomat, ami eddig volt irányába.
Bár nem ennél a motornál - de azért megemlítik - hanem másiknál, de belefutott már valaki ebbe a hibába.
A szivo motoroknal mindig a legnagyobb feladat a levego bejuttatasa... Benzint annyit locsolunk be amennyit akarunk , de 1 kg benzinhez betuszkolni 13-14 kg levegot az a kihivas...nem hiaba a turbos/feltoltos motorok vagy csak a sima levego bevezeto tolcser a regi versenymotorokon, vagy emlithetnenk ugye a ramair rendszereket is ami nagy sebessegnel segit nagyobb mennyisegu levegot betuszkolni...
A lap aljan vannak az orszagkodok csak "E" -vel.
Annak valami szövetszerű a szűrőfelület, a másiké pedig papír. A gyári külső mechanikai védelme olyan, mint egy drótból fonott szúnyogháló, a másiké pedig olyan perforált lemez.
Ez látható szemre.
Viszont fejből meg nem tudom mondani hogy melyik melyikhez való.
""akkor a 2004-es GS500F-ből több varia van""
https://oem-parts.hu/hu/parts/...
Azt tudja valaki, hogy a kettő között mi a különbség? Pontosabban hol lehet megtudni, hogy a saját motorom végül is milyen?
Ha az oem-nél típus szerint rákeresek, akkor a 2004-es GSF-ből több varia van, P-betűvel pontosítják a variációkat, az egyiknél P03, P28, P33, a másiknál pedig P02, P19, P24, P54.
Sőt, van GS500FU is. És mind 2004-es K4 kód.