Fel kellene újítanom az első teleszkópjaimat.
Ehhez MOTUL 10W villaolajat gondoltam és athene szimeringet, viszont a porvédőt azt milyet?
Nektek mi vált be a legjobban?
Tényleg ezek a szimeringek, porvédők nem bírnak ki 1-2 évnél többet?
“Motorszerelö vegezte “
Azota csinalja?
Nem jelent semmi garanciat söt... vissza kene vinni...
Lehet be vannak egve a szelepfeszkek es nem zarnak rendendesen. Vagy lehet szelephezag... es ha oregek a szelepszar szimeringek, akkor onnan jut le az olaj az egesterbe, ezert lehet kormos a gyertya...maradhat ki a gyujtas...
Kedves István! Köszönöm szépen az építő jellegű javaslatot. Alacsony fordulaton (3000 ford/perc alatt) jelentkezik a probléma, de legtöbbször akkor amikor vissza engedem a gázt. Méretek végnyomást, karburátor tisztítás már megtörtént ( motor szerelő végezte).
Super, jó fogás! Szóval sikerült a legigénytelenebb motorból behúzni azt amire rá lehet költeni az árát még egyszer...és ahogy olvasom sajnos még hozzá való értésben is hiányt szenvedsz...
A sziszenés azért lehet, mert nem ég el minden üzemanyag maradéktalanul, igy vagy a leömlöben vagy szívócsonkban zajlik a maradék folyamat. Ennek két oka lehet, hogy vagy túl sokat kap, vagy ki van kopva a henger, kevés a végnyomás, sok olaj marad a hengerfalon. Ezektöl lehet kormos a gyertya. Lehet csak egy úszószint állítás kell, de az is lehet, hogy nem is zár rendesen a tüszelep. De az is lehet, hogy felbarmolták nagyobbra a fúvokát...
Teendök:
Végnyomást, vagy veszteséget kell mérni a hengerekben.
A porlasztokon érdemes elvégezni egy tisztítás, felújítást, szinkronizálni, egy szelephézag ellenörzéssel egybekötve...
Persze nem árt megnézni, hogy milyen állapotban van légszürö, hogy kap e rajta levegöt a motor.
Ezeket akkor érdemes elvégezni, ha van fény az alagút végén, mert ha ehhez az elhangolt motorhoz se futómü, se fék, se küllem nem társul, akkor inkább új sor nagybetü...
Sziasztok! Teljesen új vagyok a fórumon. Pár hete vásároltam egy GS 500-as Suzukit és hát van rajta mit javítani való, amit majd szépen lassan orvosolni kell. Egy dolog ami igazán zavaró, hogy a jobb oldali hengerből szisszenő, csattogó zaj hallatszik. A két henger működése már fülre sem egyforma. Kivettem a gyergyát és látható, hogy az égés korántsem tökéletes, a gyertya korom fekete. Szikrát ad, de nem valami határozott. Új gyertyát tettem, ezzel nem oldódott meg a probléma. Kérem, ha valakinek van ötlete, mi lehet a hiba oka, ossza meg velem is.
Köszönöm.
Sziasztok!
Keresek Suzuki Gsx F 1992-es motoromra ( ülés mögötti) doboz tartó konzolt. Új és bontott is érdekel. Sürgős lenne.
Koszonom a segítségeteket .
Felső Csaba 06302147877
Sziasztok! Orfűn szeptembertől kiadó egy 4 fős nyaraló, a Pécsi tónál 50m-re a víztől.Nagy teraszok,tűzrakó, bogrács tüzelnivalóval stb... Négy motornak kerítésen belül parkoló.Jó minőségű szerpentinek a Mecsekben,sok látnivaló a közelben. Mivel mi is sokat koptatjuk itt az aszfaltot, szívesen segítek egy -egy túraútvonalat összeállítani.Minimum 2 éj, 4 főre 12500/ház/éj.
A következőben szeretném a segítségeteket kérni. Vettem egy 1999-es osztrák belpiacos GS500EU-t, ami ugye a motor fojtott változata. Szeretném "kinyitni" és azt az információt kaptam egy ismerőstől, hogy a főfúvókák mellett a CDI egységet is cserélni kell. Ez tényleg így van? Mert ha igen, akkor nagyon méllyen a zsebembe kellene nyúlni.
Ha nem igaz, hogy CDI-t is cserélni kell, akkor le tudnátok írni, hogy miket kell cserélni és pontosan milyen beállításokkal kell összeszerelni a karburátort.
Ne haragudjatok, ha a fórumban már valahol ott van a válasz a kérdésemre, de sajnos nincs időm több száz oldalnyi beszélgetést átböngészni. Előre is köszönöm a segítséget/válaszokat.
hú meg is feledkeztem hogy itt is kértem a segítségetek,most nézem hogy írtatok.
Elviszem a szerelőmhöz akihez hordom a motort,majd kideríti hogy jeladó-e a baja mert cdi is lehet ahogy hallottam másoktól.
Addíg meg a kis etz-t nyüstölöm. :D
nem szégyenlősek, megéri megvenni a tesztert 50 ezer felé meg akár egy ultrahangos mosót ugyanennyiért és 3 szinkron után ingyen van a cucc
de a többi ár sem semmi...
Denaturált szesz simán kiviszi a dzsuvát, ha el tudod indítani. Én minden tavasszal bele szoktam rakni egy fél litert, aztán alapjáraton pöfögött. Majd amikor kifogyott, uj benzinnel mentem. Nem volt gondom többet.
Jelcsa, összeállítanál nekem egy kb árkalkulációt?
Gyerek rendesen összetörte a motorját, meg kicsit magát is, most azon gondolkodom hogy felgyújtom ezt a szemétládát mielőtt végleg kitiltok minden gs500-at még a házam környékéről is, vagy helyreállítom és eladom. Letört a komplett gyújtás fedelestül a dekliról, egész az alaplapig meg az a jeladó is, megnyomódott a váz gyújtás alatti kivehető része, eltört az előkerék(azt is már tőled vettük), meg egy hátsó index, ezek biztos kellenének. Vékonyan fogjon a tollad, mert ha vastag, akkor hagyom a pitsába, szétbontom és én leszek a konkurenciád az alkatrészpiacon.
Fel kellene újítanom az első teleszkópjaimat.
Ehhez MOTUL 10W villaolajat gondoltam és athene szimeringet, viszont a porvédőt azt milyet?
Nektek mi vált be a legjobban?
Tényleg ezek a szimeringek, porvédők nem bírnak ki 1-2 évnél többet?
Azota csinalja?
Nem jelent semmi garanciat söt... vissza kene vinni...
Lehet be vannak egve a szelepfeszkek es nem zarnak rendendesen. Vagy lehet szelephezag... es ha oregek a szelepszar szimeringek, akkor onnan jut le az olaj az egesterbe, ezert lehet kormos a gyertya...maradhat ki a gyujtas...
A sziszenés azért lehet, mert nem ég el minden üzemanyag maradéktalanul, igy vagy a leömlöben vagy szívócsonkban zajlik a maradék folyamat. Ennek két oka lehet, hogy vagy túl sokat kap, vagy ki van kopva a henger, kevés a végnyomás, sok olaj marad a hengerfalon. Ezektöl lehet kormos a gyertya. Lehet csak egy úszószint állítás kell, de az is lehet, hogy nem is zár rendesen a tüszelep. De az is lehet, hogy felbarmolták nagyobbra a fúvokát...
Teendök:
Végnyomást, vagy veszteséget kell mérni a hengerekben.
A porlasztokon érdemes elvégezni egy tisztítás, felújítást, szinkronizálni, egy szelephézag ellenörzéssel egybekötve...
Persze nem árt megnézni, hogy milyen állapotban van légszürö, hogy kap e rajta levegöt a motor.
Ezeket akkor érdemes elvégezni, ha van fény az alagút végén, mert ha ehhez az elhangolt motorhoz se futómü, se fék, se küllem nem társul, akkor inkább új sor nagybetü...
Tévedés joga fenttartva...
Köszönöm.
Keresek Suzuki Gsx F 1992-es motoromra ( ülés mögötti) doboz tartó konzolt. Új és bontott is érdekel. Sürgős lenne.
Koszonom a segítségeteket .
Felső Csaba 06302147877
A következőben szeretném a segítségeteket kérni. Vettem egy 1999-es osztrák belpiacos GS500EU-t, ami ugye a motor fojtott változata. Szeretném "kinyitni" és azt az információt kaptam egy ismerőstől, hogy a főfúvókák mellett a CDI egységet is cserélni kell. Ez tényleg így van? Mert ha igen, akkor nagyon méllyen a zsebembe kellene nyúlni.
Ha nem igaz, hogy CDI-t is cserélni kell, akkor le tudnátok írni, hogy miket kell cserélni és pontosan milyen beállításokkal kell összeszerelni a karburátort.
Ne haragudjatok, ha a fórumban már valahol ott van a válasz a kérdésemre, de sajnos nincs időm több száz oldalnyi beszélgetést átböngészni. Előre is köszönöm a segítséget/válaszokat.
Okosba persze.
Elviszem a szerelőmhöz akihez hordom a motort,majd kideríti hogy jeladó-e a baja mert cdi is lehet ahogy hallottam másoktól.
Addíg meg a kis etz-t nyüstölöm. :D
de a többi ár sem semmi...
http://www.kekhold.hu/karburat...
Gyerek rendesen összetörte a motorját, meg kicsit magát is, most azon gondolkodom hogy felgyújtom ezt a szemétládát mielőtt végleg kitiltok minden gs500-at még a házam környékéről is, vagy helyreállítom és eladom. Letört a komplett gyújtás fedelestül a dekliról, egész az alaplapig meg az a jeladó is, megnyomódott a váz gyújtás alatti kivehető része, eltört az előkerék(azt is már tőled vettük), meg egy hátsó index, ezek biztos kellenének. Vékonyan fogjon a tollad, mert ha vastag, akkor hagyom a pitsába, szétbontom és én leszek a konkurenciád az alkatrészpiacon.