Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Le a kalappal hogy hogy ekkora túrákat megcsinálsz a gs-el. Szerintem ahhoz elég kényelmetlen hogy ilyen hosszú távú kiruccanásokat tervezek vele.
Mennyivel mentél hogy ennyit evett?
Én sehogy nem tudom 4 liter alá vinni.
Ki kell próbálni, hogy viseledik. Az én ajánlásom mégis inább a Motul 5100, szereti, a váltó is jó vele, melegben is.
Suzuki gs500 1992 elmeletileg 50.000 km van benne..kerdesem az lenne a vezerles csereperiodusa mennyi?elf 10w60 olajrol velemenyek ? leghuteses motorba szerintem jo lenne a 60as olaj
Igen , nálam is jól fogyaszt a GS. Mi a 3 napos hétvégén mentünk egy 1000 km-es kelet-magyarország kőrt. 2 személy+ 3 dobozzal 3,54 l/100km-re adódott az átlag. Elégedett vagyok az eredménnyel! Földúttól az autópályáig minden volt benne.
Körülbelüli számokat mondok: Olasz túra 1200km volt egy nap otthonról a dolomitok érintésével Bajorba. Svájc egy hétvégés kb. 1500km. Glockner-es túrán megint belement kb. egy 1000-es. Balkán túra pedig valahol 3700m lehetett. Pont a túra elött jött ki az első telón a betegség nyomta ki az olajat. Szimering és olajcsere mindkét szárban megoldotta a dolgot. A motor bírta és egyes napoon volt hogy bementem 4l alá fogyasztásban. Balkánt ajánlom mindeninek, páratlan látványosságok és egyedi hangulat. De ha a GPS egy 200m-es útra ott azt mondja hogy 4óra, aor az annyi. Sok a sebesség orlátozás és Autópályák hiányában minden a főbb utara terelődik.
Gyönyörű helyeken jártál, mennyi volt km-ben ? Bírta a GS, nem volt semmi gondod vele?
Egész jó szezont futott a GS-em: https://www.sportmotor.hu/albu...
Szia!
Nekem a régi DID is az volt és amit nemrég feltettem Esjot szett is patentszemes kialakítású.
Nincs vele semmi gond, elbírja azt a " negyvenpár" lóerőt.
Mikor láncot veszel, a dobozán rajta van milyen teljesítményig jó. Valószínüleg az eladó úgyis katalógus alapján adta a láncot. Jó lesz.
Nem, erre a gépre nyugodtan felteheted.
Az én láncomat is elérte a halál, 33e km és szerintem még gyári volt, mert akitől vettem Ö nem cserélte, hozzá pedig 3e km-el került a gép .stewe, néztem a képeket, Te patentszemes láncot tettél fel, ha jól emlékszem előtte is olyan volt a motorodon. Láncprésem nincs, azért, hogy kb 5 év múlva megint használjam, nem is akarok venni, a patentosat meg simán fel tudom szerelni. Mi a tapasztalatotok, normális motorozásnál lehet-e gond a patentszemessel?
Én óra szerint 120 km/h körül érzem ideálisnak a tempót, akkor kb. 6000-et forog. (gyári áttétel)
Mióta visszatettem a gyári kormány-végsúlyokat azóta nem zsibbad annyira a kezem.
Szerintem nincs olyan jármű ami ne csalna ezt már megfigyeltem.

Gyári kormányvégsúlyokkal gyengébben érezni de rezonál az 110fölött. Legalábbis én sem veszem észre menet közben ha pl valahová megyek 120-130al,csak mikor megállok érzem hogy zsibog a kezem minimálisan.
Vagy én vagyok máshogy összerakva, vagy nemtudom, de nálam egyáltalán nincs rezonancia(600km után sem), vagy lehet nem veszem észre.. 10%-os csalás van az órában én ezt már kiszúrtam az első kilóétereken. 100 nál gps szerint 90, 50 nél 45 stb. Akkor a 6000-es fordulat még nem okoz gondot hosszabb út során sem ? Csak hallgatva olyan soknak tűnik.
Az enyém óra szerinti 100-nál forog 6.-ban 5000-et, de ez a GPS szerint inkább csak 92-93 km/h. Én 110 körül járok vele, szeretnék picit gyorsabban, de 110-120 között (5500-6000 fordulat) elzsibbad a kezem a rezonanciától.
Egy kérdés:
Ti mit gondoltok, mi az optimális utazó sebesség gs-nek?
Mi az az optimális fordulatszám tartomány, amivel kimegy a világból? Nekem talán 4500nál megy 100-at.
Elöl-hátul újrahúzva, komfortosítva és szelesítve. Elöl-hátul zselés.

Ugyan az mint a galériában a cbf 1000, csak az enyémen CBF felirat van.

Összehasonlíthatatlan a régivel.
Szia, megnéztem az oldalt. Ami a galériákban van a GS500 alatt, na pontosan ugyan olyanom van nekem is, olyannyira, hogy lehet az lett lefényképezbve . Legalább tudom, honnan van De sajnos ez nem zselés. Neked mennyi volt szabad kérdezni?
Igen, ezért is vagyok nagy dilemmában hogy mi legyen majd helyette.
Árban sem tudok nagyon elrugaszkodni úgyhogy még kutakodom.
A félidomos 650-es bandit ill. a tdm 850 (4tx-s) van eddig előtérben de más is szóba jöhet.
Mondjuk amilyen szar állapotúak az utak lehet valami túra endúrót kellene venni.
A múltkor a Zemplén-ben rendesen sajnáltam a GS-t olyanokat kapott az úton (már ha annak lehet nevezni amin kénytelen voltam haladni)
Na igen,csak a kérdés az hogy olyan motort találni ami kényelmes és legalább ennyire "igénytelen" legyen mint a gs na olyat találjon az ember.
Azért a CBF-el kicsit más motorozni mint egy puritán GS-el
Van egy cimborám aki szintén kb.190 cm magas (tdm 850-es yamahával tolja) és egyszer motort cseréltünk egy rövid szakasz erejéig.
Na ő elég viccesen nézett ki a GS-n, mondta is hogy neki nagyon kicsi.
Ellentétben vele, én viszont nagyon kényelmesen éreztem magam a TDM-n.
Akkoriban kezdett megfogalmazódni bennem a gondolat hogy GS-t le kellene cserélni egy komfortosabb motorra.
bergermotor üllő. Nekem komfort ülés, 700 km csak tankolni és enni álltam meg...
Aha, lehet a japók itt vitték a spanyolok meg ott?
Vagy mindegyik ahol kényelmes volt?