Hát nemtudom, de nem olyan nagy.. :D Viszont az ülés az egyedi, és a kormány alatt is van egy 3 centis magasitó, szóval megvagyok, simán levezetek 300km-ert egybe (múlt szombaton is..) viszont a seggem eléggé szokott fájni. Én még kibírom, de a barátnőm már nagyon nehezen.. erre valami tipp? Ebayen láttam 2 centis zselét, arra gondoltam, hogy kivágom az ülés mintájára, és huzattatok rá egy huzatot és elulróól megkötöm. Egyéb ötlet?
Egyébként ki lett cserélve a központi telóm. Felujitás 25-35.000 lett volna, vettem mindszentről 8kért bontottat. Tökéletes. Viszont kifderült, hogy a kutyacsontok nem gyáriak, elvileg hosszabbak, igy alacsonyabb.. 195 centimhez még alacsonyitanak
Nehéz megmondani ha nem ismert az előélete.
Ha nem akarod nagyon megbontani a blokkot, én azt tenném hogy az új olajjal és szűrővel mennék kb 5-600 km-t, aztán leengedném belőle és elválik kell-e aggódnod.
Mennyire gáz, ha egész komoly mennyiségű dzsuva/fém jött le a régi olajjal olajcserekor?
Ez jellemző erre a motorra? Vagy netán szedi szét a blokkot belülről a laza vezérműlánc vagy volt néhány nem túl precíz váltás, ami némi reszeléket kreált és sebváltóból lejutott ide?
-A szűrő belsejében minimális szuper apró reszelék van (képen apró világosabb pontok), annyinak lennie is kell, az nem gond szerintem. Egy csapágyas motornak ilyen apprób mini reszelékkel teli lenne a szűrője, ahogy szétsúrlódnak a csapágyak gondolom, feltöltve a redőket.
-Az olajat átszűrve némi fekete szétporlasztható szemcsék vannak, az okés gondolom, korom vagy valami egyéb.
-Viszont, ami az olajteknőből lejött az förtelem. Szép adag fémreszelék (nem a mikro-fajta) a múanyag leeresztőedényben, nem mágneseztem meg, édesapám meg kihajította már a maradékot. Elsőre inkább a blokk alumíniumnak tűnne.
Olyan autentikus GS500 hangja van a gépnek, nekem nem tetszik, de a szerelő, amikor hallotta talószimering cserekor nem vélte extrának.
Kell tovább vizsgálódni vagy Nektek is ilyen az olaj?
Én is először így de aztán kiszedtem a vákumcsövet, azután szépen egyesével meglepően könnyen átment mind a három, legalábbis ahhoz képet, hogy elsőre nekem csak alul ment át az egyik.
Majd mutatok képet, ha lemegyek a garázsba.
De érdekes bogyo112 írása, hogy gyárilag mindegyik alul megy. Mindenesetre megjegyzem, ha megint csere lesz egyszer, akkor nem kínlódom vele.
át kell férnie a merevítő felett. Nem egyszerű, de átmegy.
Azt tudom, hogy amit leszedtem (sok év állás után vettem meg a gazdájától, aki kereskedésben tárolta és a kereskedő üzemképes állapotban vállalta az átadást, tehát kitisztította az üzemanyagrendszert, de nem a legtökéletesebben) ott az egyik alul ment a másik felül.
De én befűztem mindegyik felülre, azóta így elmentem Bled -Triesztbe vele és teljesen jó. Persze ettől még alul is működik.
Üdv!
Én is nemrég cseréltem 8mm-es Dayco-ra a régi gyárit és a leginkább alul, a csapnál tudtam nehezen rátolni a csatlakozóra.
Felül a tanknál csak az egyik cső külső rétegéből metszettem le egy keveset snicerrel és így már elférnek egymás mellett.
A gyárira kívülről ráhúzott védőhálót átraktam az új csövekre, nem könnyen de ráment.
Viszont ahol a gyári cső volt átfűzve ott már nem fértek el ezek a vastagabb újak így alulról kellett (a belső merevítő alatt) átfűzni.
Kb. 2000 ft-ból megvolt az 1 méter új cső.
Nem, nem! A képen kicsit nehezen látszik, da a cső 2 rétegű (tehát a 2 gumiréteg között van egy szövetbetét) és kívülről fel lehet helyezni egy különálló szövetszerű "védőcsövet" (ez jól látszik a képen)
Ha nem akarod nagyon megbontani a blokkot, én azt tenném hogy az új olajjal és szűrővel mennék kb 5-600 km-t, aztán leengedném belőle és elválik kell-e aggódnod.
Nem ad totális aggodalomra okot a helyzet?
Régóta te hajtod?
Mennyire gáz, ha egész komoly mennyiségű dzsuva/fém jött le a régi olajjal olajcserekor?
Ez jellemző erre a motorra? Vagy netán szedi szét a blokkot belülről a laza vezérműlánc vagy volt néhány nem túl precíz váltás, ami némi reszeléket kreált és sebváltóból lejutott ide?
-A szűrő belsejében minimális szuper apró reszelék van (képen apró világosabb pontok), annyinak lennie is kell, az nem gond szerintem. Egy csapágyas motornak ilyen apprób mini reszelékkel teli lenne a szűrője, ahogy szétsúrlódnak a csapágyak gondolom, feltöltve a redőket.
-Az olajat átszűrve némi fekete szétporlasztható szemcsék vannak, az okés gondolom, korom vagy valami egyéb.
-Viszont, ami az olajteknőből lejött az förtelem. Szép adag fémreszelék (nem a mikro-fajta) a múanyag leeresztőedényben, nem mágneseztem meg, édesapám meg kihajította már a maradékot. Elsőre inkább a blokk alumíniumnak tűnne.
Olyan autentikus GS500 hangja van a gépnek, nekem nem tetszik, de a szerelő, amikor hallotta talószimering cserekor nem vélte extrának.
Kell tovább vizsgálódni vagy Nektek is ilyen az olaj?
Majd mutatok képet, ha lemegyek a garázsba.
De érdekes bogyo112 írása, hogy gyárilag mindegyik alul megy. Mindenesetre megjegyzem, ha megint csere lesz egyszer, akkor nem kínlódom vele.
Én megpróbáltam de csak az egyik fért át , a másikat alul vezettem át. Megtörni sem akartam és sokkal vastagabb is.
át kell férnie a merevítő felett. Nem egyszerű, de átmegy.
Azt tudom, hogy amit leszedtem (sok év állás után vettem meg a gazdájától, aki kereskedésben tárolta és a kereskedő üzemképes állapotban vállalta az átadást, tehát kitisztította az üzemanyagrendszert, de nem a legtökéletesebben) ott az egyik alul ment a másik felül.
De én befűztem mindegyik felülre, azóta így elmentem Bled -Triesztbe vele és teljesen jó. Persze ettől még alul is működik.
Én is nemrég cseréltem 8mm-es Dayco-ra a régi gyárit és a leginkább alul, a csapnál tudtam nehezen rátolni a csatlakozóra.
Felül a tanknál csak az egyik cső külső rétegéből metszettem le egy keveset snicerrel és így már elférnek egymás mellett.
A gyárira kívülről ráhúzott védőhálót átraktam az új csövekre, nem könnyen de ráment.
Viszont ahol a gyári cső volt átfűzve ott már nem fértek el ezek a vastagabb újak így alulról kellett (a belső merevítő alatt) átfűzni.
Kb. 2000 ft-ból megvolt az 1 méter új cső.