Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ui: A csepptöltőn mért legnagyobb töltő fesz 14.2 volt...
A jelzőkön ezek után már nem csodálkoznék.
Félreértésben vagy, én senki neveltetésére és származására nem céloztam, kivéve a magaméra, miszerint az enyém nem enged meg bizonyos dolgokat.
Az említetten kívül még pár a teljesség igénye nélkül:
-lopás
-rabszolgatartás
-nekrofilia
-napba nézés távcsővel
-szemetelés
-segítségkérő lányok megszégyenítése
-hisztizés
-írásjel utáni szóköz elhagyása
-köpködés
-tartozás elsumákolása
-stb.
De lehet, én valami félresikerült nyomoronc vagyok ezekért a dolgokért.
de akkor köss a biztosításra is biztosítást...mert a biztosítók gecik
Nietzsche sok mindent mondott...és akkor mi van??
.és mivel célzott volt...és nem egy vers elemzéséről fecsegtünk parttalan pöcs módon....szóval aki ezt máshogy érti,vagy utána terelni akarja...hmm...nem illetem jelzőkkel..
Ohohoho,meg fogom tudni.
Majd kotok biztositast.
én szeretem tudni,hogy mi a pálya. Az autónál is kiszúrtam,hogy szar a termosztát..pedig a műszerfal jót mutatott....de az Obd pontosabb mint az a ledes szar amit beépítettek.
A Honda nem mutatja a vízhőfokot...csak ha túl meleg....a hideg is kinyírja a motort ezért beépítettem hőfokmérőt...(a chopperen még az olajra is)
Egy túltöltő vagy nem töltő elektronika is kinyírhat jó pár dolgot...én ezeken nem spórolok...mint ahogy a gumin,olajon stb. sem.
Bocsi, elírtam, természetesen 14.4 V és nem 13.4 ahogy én mellékalapáltam.
Tessék:
Akinek nem inge, ne vegye magára.
"Tények nincsenek csak interpretációk."
F. Nietzsche
En meg leszarom mennyi,mukodik oszt kakukk.
Nc 700 tartósan 13.6..Shadow 13.5....de elég sokáig 13.7-8 környékén ugrál...de ott már öreg az aksi. Autó nagy hidegben indítás után 14,6 ig is mértem már..átlag 13.5-8
Ennyi csak az indítás után rövid ideig...vagy nagyon hidegben kicsit tovább..
a jó töltés 14,4 volt ami a világítással kicsit lejjebb mehet de nem sokat
mondjuk ez nem suzuki, de a végén látszik hogy tölt.....
http://youtu.be/B6V2E25eqc8

volt valahol csak a töltésről videó azt nem találom ott kapcsolgattam a világítást is
itt csak a vevő érdeklődött nincs-e extra hang meg füst mert messziről jött megnézni
Célzás a neveltetésemre meg a származásomra??...Még magamra is veszem....vagy leszarom...hmm nem tudom.
"Alapból mindenki azt állítja, hogy a töltő fesz. 13,4 V, de akinek van beépített mérője a motorján, az tudja, hogy ez azért közel sincs így"
Kérdezném paraszti (neveltetés) és nem tudom ,hogy mire harap az úr származás ügyileg..,hogy akkor miként van?
Jelzem van beépített mérő a motorjaimon és az autómban...
Várom okos,értelmes,értelmezhető,tényekkel alátámasztott válaszát
Tisztelt Hölgyem,

nekem a neveltetésem, a származásom nem engedi meg, hogy dehoneszáló kifejezéssel szólítsam meg, de ÉN a logika alapján kezdeném keresni a hibát. Mivel a fesszabályzók általában nem szeretik a terhelés nélküli működést, ezért én egy úgynevezett műterhelést kapcsolnék rá és úgy mérném meg.
Többek között ezért mennek tönkre azon emberek motorjain ezen alkatrészek, akik kicserélgetik a világítást ledesre, ugyanis a fesszabályzók általában elfűtik a felesleges energiát, ergo kicsit fogyaszt a led sok a maradék.
Tehát ha műterhelés, akkor kizárom a motor esetleges belső ellenállásából fakadó problémákat.
Szóval. Én műterhelésnek egy nagyobb teljesítményű izzót kapcsolnék rá, akkor mérném a fesszabályzó kimenetén a feszültséget. Ki lehet számolni a teljesítményt, meg a manuálból is ki lehet nézni, sok A-ra jön ki biztosan. Sőt, bizonyos fesszabályzók és tápegységek üresen nem is a névleges feszültséget produkálják a kimeneten, tehát becsapósak.
Alapból mindenki azt állítja, hogy a töltő fesz. 13,4 V, de akinek van beépített mérője a motorján, az tudja, hogy ez azért közel sincs így.
ne kapkodj punci..ne szórd a lóvét---arra itt vannak a hozzám hasonló faszfejek
Ini jól mondja! elsőre pucolj..aztán próbáld ki egy másik akksival is.
Világítással együtt kell kb.13.5 volt töltés..
mielőtt kiszáradnál a sok víz veszteségtől vidd el egy elektromos szakihoz
mert sok esetben a csatlakozásoknál van egy kis nem kívánt ellenállás ami miatt a töltőáram le tud csökkenni akár ilyen 1.5 voltok is el tudnak veszni útközben amit mérni is lehet
vagy ha hiperaktív vagy takarítsd ki az össze csatlakozót fémtisztára
ha a generátoron mindhárom szál között 70v körüli feszültség van akkor annak jónak kell lennie( bár a gs-t nem ismerem de kb ennyi szokott lenni általában)
Valakinek eladó működő, jó állapotú generátora nincs esetleg?
....csak az alkatrész 350 ezernél tart a szaromhoz....én már sírtam
Az egész rendszert nézd át...valahol kiba nagy átmeneti ellenállás lehet..
13,4 - 7 minimum kell.
A mostani aksiknak elég egy csontig lemerítés..és kuka...próbáld meg egy másik akuval ,hogy azzal is 13...
...amúgy sírjál nyugodtan.
Van másik feszszab, de evvel is 12,5 V a max, nem éri el a 13 V-ot. :’( sírni tudnék
Ha nincs megegett csatlakozo ballagni kell fesszabert.
Generátoron 65-68 V meg van.
Akkor szar,de generatort is merni kene.
Majdnem minden fordulaton
4000 fordulaton?