Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem másfél éve GE-Tungsram Megalight Ultra 120%!+ van a motorban, az is kegyetlenül jól világít a GS-ben. Több mint 10e km-t futott, és még nem égett ki.
https://lumenet.hu/GE-Tungsram...
Osram Night Breaker Unlimited H4 izzót ajánlom!
Viszont jó pár éve volt a Mozaikban előttem egy chopperes srác, sztán nem gyári kormány volt rajta, (megnézték a vizsgáztatók neten) és nem is engedték át, pedig csak annyi volt, h nem hónaljszátítós hanem egyenes kormány volt rajta.
Egy időben a hátsó prizmára voltak rákattanva (lehet most is) és szintén nem volt vkienk egyik vizsgán, mondták neki, ugorjon el a shoxba (1 utcával arrébb) vegyen egyet, tegye fel és jöjjön vissza és akkor átengedik pótdíj nélkül.
Egyértelmű, ráadásul lehet bármelyiknek rossz v. jó napja. Tulajdonképpen csak rajta múlik, h áll hozzá. Alapvetően, ha berakom a db killert a Yoshiba, alig v. nem is hangosabb, mint a gyári...
Én a helyi KÖZLEKEDÉS FELÜGYELETNÉL a műszaki vizsgán úgy jártam az előző motorommal, hogy a vizsgabiztos szó szerint az első másodpercben kiszúrta a nagyon ritka motoromnál - amit még én sem figyeltem meg - hogy nem gyári kipufogóm! Kereste az E jelet, persze nem találta rajta, kérte, hogy indítsam be, a hangerőt megfelelőnek ítélte meg és nem is baszakodott velem utána. Mondtam neki, hogy nem is tudtam, én így, ezzel vettem a motort, nem is gondoltam, hogy végig kéne néznem ezeket a motoron, ő is mondta, hogy elhiszi, hogy így vettem, de ez akkor sem gyári. És igaza is volt, de le a kalappal az ember előtt így utólag is.
Szóval ez helyszín és azon belül is ember, vagyis vizsgáztató függő.
Szia Bogyó!Ma nagyobb hézagot hagytam a lámpa körül, így jobb. Te vetted meg Jelcsától a plexit? Új csap membrán ügyben vmi forrás, vagy oldjam meg egy elektromos szeleppel? (az örökös lenne)
Áhhh Ez nem az én napom... Letisztítottam a láncot is, ha már így nekiláttam a motornak és fekete kis műanyagok lógnak ki belőle. Gondolom az O gyűrűk... Ez egyből kuka vagy még egy pár km-t elmegy?
amugy h4 meg emigy is.
ha ilyen szitu van,érdemes csavarhuzóval óvatosan megkopogtatni a karbikat.
Nem kopogtattam, csak kitoltam a garázsból ami 2 elég erős bukkanással jár + levettem középsztenderről meg feltettem középsztenderre, ami szintén rázkódással jár. Amúgy H4-es izzó való bele? Mert most nézem a sima kiégett, csak a refi megy.
Nagyon valószínű, ilyen tünetnél érdemes csavarhúzóval v. vmi szerszámmal megkocogtatni óvatosan a karbit, néha az is segít.
Szóval az E szám még nem minden. Vki jól írta, kell a tanúsítvány is, amit biztos h nem csináltatott a srác, mert iszonyú összegbe kerül és minden motortípusra meg kéne csináltatnia, amire árulja.
Osztrákok el fogják kérni, ha megállítanak, illetve szoktak mérni is, és ha hangos, akkor baszhatod a papírodat is. Nekem amcsi yoshi van a ciberén (E szám sincs benne), tőlem a legutolsó vizsgán a mozaikban is akarták kérni a tanúsítványt, de szerencsére pont volt hátszelem és lemondtak róla. Mondjuk maszek vizsgahelyen általában szarnak rá. Viszont nem nagyon értem, h árulhat a srác ilyet hivatalosan, bár valszeg nem hivatalos.
Akra bácsi lehet seggbe nyomná, ha meglátná.
megkopogtattad óvatosan a karbikat?
Ezt a trehányságot! Van egy muslicatetem a fékolaj tartályán!
Szerintem igen.
Pfff. Gondoltam ma nekiállok a motornak, erre beindítom, szépen jár, mindkét kipufogó melegszik. A kormos gyertyára is fehér lerakódás került. Szóval most meg működik. Felakadt volna az úszó, és ahogy kitoltam a garázsból a bukkanók miatt megjavult?!
Én Givi A660-at vettem (használtan, de ebben a topikban) és tökéletes a GS-re. 130-nál sem zavar a menetszél vele, ebben a 10-12 fokos időben. Egy picike Puigom volt, az semmit nem ért sajnos.
Sziasztok!
Tegnap végre összeállt a motor, mentem egy 100km-es próbakört. A fokozatkijelző szuper lett, az új MRA túraplexi kva jól néz ki és nagyon szar! Ha meredekre állítom, akkor rángatja a sisakot, ha döntök rajta akkor ugyanolyan hangos, mint a kicsi Puig volt. Így utólag a Givi A660 jobb lett volna, mert az felfelé keskenyedik. Mindegy most már ez marad.A prémium benzines utolsó tankolás nekem bevált, 2 hónap állás után is könnyen indult, pedig közben csak az akkut töltögettem, nem indítottam el, mert a fokozatkijelző miatt alul szét volt szedve.
Télen vettem egy másik benzincsap membránt (bontóban), de ezen is van valami kicsi repedés, mert alapjáraton még eljár, de menet közben át kellett váltani a csapot.Honnan tudtok új membránt venni, vmelyik Suzukié biztosan jó bele, mert ezt e membránt is egy teljesen más kinézetű csapból vette ki a bontós. Sajnos típust Ő sem tudott.Jó lenne ha nem kellene mindig tekergetnem , ha leállok.Süssön a nap!!
Nem minden áron kell a sport dob, de ha valóban jók ezek a replikák és papír formailag is oké lehetne minden, akkor szeretném lecserélni. Sokat használom alsóbb tartományban a motort, amikor még nincs szép hangja és ez hiányzik.
Némely országban kevés lehet az E jel, kérik a TÜV papírt is bár ha a szerv helyben hangosnak találja akkor lehet mutogatni akármit, előbb-utóbb itthon is eljön ez az idő, annyira kell az a hang?
Szóval ha rajta van az E szám, akkor már nem szórakozhat a rendőr? Ha mondjuk arról a 90 körüli decibel számról felugrana 100 köré?
E számosat kell venni, ha nem akarsz gubancot. Olyannal külföldre is mehetsz nyugalommal.
Ma beszéltem a Motorrad-al és van náluk raktáron suzuki embléma. Köszi a segítséget! :) Még annyi lenne, ha valaki járt már hasonló cipőben. Nézegettem a sportdobokat. A gyári dobokat nagyon drágának érzem egy Gs-re. Most találtam replikákat elfogadható áron. Valaki használt már ilyesmit: http://www.kepesmotor.hu/onroa... ? A decibel szám is kérdéses, hogy milyen jogszabály van, mennyire lehet eltérni a gyáritól és ezeknél milyen értékekre lehetne számítani?
Lehetőleg semmivel, vegyél újakat, nem olyan drága, ha szutykos akkor beállítási gond lehet ha csak nem eszi a z olajat, de azzal úgyem tudsz mit kezdeni ha csak nem akarod felújítani.
Lenne még egy kérdésem, a kormányomban van egy kis asszimmetria (ferdeség) megpróbáljam kiegyenesíteni, vagy engedjem el, és vegyek újat - milyet? Túrakormányos a gép, és 80% városban használom=nem praktikus ha túl széles a kormány). Előre is köszi a javaslatokat!
francia ngk-bol már 1x belefutottam gagyiba...
visszavittem,adtak helyette másik franciát. az meg jó volt. de törekedni kell a japánra,jaja.