Ma végre én is mentem egy 50 km-es karikát :-)
Két hónapja nem volt beindítva úgyhogy kicsit paráztam az indításnál. Második tekertetésre röffent be és egy ideig kissé dadogva járt de hagytam neki néhány percet hogy magához térjen. Azután guminyomás ellenőrzés a kúton, egy-két óvatos fékpróba és vigyor a sisak alatt... Nálunk 9-10 fok körül alakult a hőmérséklet de a lényeg hogy nem esett az eső és viszonylag tiszták az utak.
szakálmetál is reklámoz vmi eneos cuccot ilyen téli tárolásra...motorokhoz, kerti gépekhez stb...de nem jut eszembe a neve...bent hagytam az ismertetőt a cégnél...
nem is érdekel.
ha jónak látja tegye bele...nekem8.
én csak a véleményemet irom mindig...meggyőzni lebeszélni rábeszélni senkit sem akarok.
mindenki csinálja azt amit jónak lát...de mást ne baszogasson...és akkor világbéke van.
"nem vagyunk egyformák szerencsére..."
Ha valakinek nem veszi be a gépe, mint ahogy írták is, annak is fölösleges a prémium benzin?
De tényleg ne izgasson, ne érdekeljen!
reggel óta ezt irom...
hogy fölösleges a prémium benzin...
meg hogy mindenki ugy és azt tesz a gépébe,amit akar...engem nem izgat...nem is érdekel...
nem vagyunk egyformák szerencsére...
Reggel óta ezt írod.
De ha visszaolvasol, van akinek a motorja nem csipázza!
Ezért majd mindenki eldönti, hogy mit tesz bele.
De ha már tennék bele benzin stabilizátor adalékot, az nem spuri lenne.
Nekem a dermedésgátlója gázolajba egy forintot nem ért.
De még egyszer leírom, mindenki azt tesz bele, amit akar!
Az OMW-nél a sima 95-ös az MOL-féle benzin csak szólok, a MAXX Motion 95 az osztrák. A 98-as és 100-as benzinekben nincs bioösszetevő, ezért később "romlik meg."
Én nem akarok 100-assal járni év közben, mert kipróbáltam és tök feleslegesnek tartom: sem jobban nem megy tőle a GS, sem kevesebbet nem fogyaszt belőle, tehát "pénzkidobás". Viszont téli letárolás előtt jó volt használni, mert kevésbé bomlékony, mint a sima 95-ös, így nem kell szopni a vassal pár hónap téli kényszerpihenő után sem.
Pontosan jól csináltad.
Régen én is 100-assal jártam év közben is, de a szerelőm mondta, hogy hosszú távon inkább árt, mint használ.
Ezért csak a téli tárolás előtt max az utolsó 2 tank 100-as.
Pöccentés és indul.
Két hónapja nem volt beindítva úgyhogy kicsit paráztam az indításnál. Második tekertetésre röffent be és egy ideig kissé dadogva járt de hagytam neki néhány percet hogy magához térjen. Azután guminyomás ellenőrzés a kúton, egy-két óvatos fékpróba és vigyor a sisak alatt... Nálunk 9-10 fok körül alakult a hőmérséklet de a lényeg hogy nem esett az eső és viszonylag tiszták az utak.