Nem éri meg amúgy. Most beindítottam, de rendesen be se melegszik ha nem megyek vele, csak az olaj megy tele benzinnel a henger faláról, meg az akki se töltődik vissza rendesen, a kipuffba is beül a víz.
Hát akkor megoldódott. Ha régen indult, kell neki a jó akksi, h többször rendesen megforgassa, ill. kell a PRI állás a benzincsapnál is. 2 hetente érdemes elindítani és járatni, akkor nincs ilyen gond.
Akksi gond volt, rátöltöttem és indult (azt nem mondom hogy pöcc-röff, de indult). Egy érdekesség, hogy full kitolt szívatóval többször lefulladt, visszatoltam félig egyből szépen járt.
Akkor legyél türelmes, el kell indulnia, főleg ha van szikra és benya. PRI állásba rakd a benyacsapot és forgasd gáz nélkül full szivatóval legalább 10 másodpercig, aztán kis szünet és újból. Ha nem indul 5-6 ilyen kísérletre, akkor vmi gáz van v. a szikrával v. a benyával.
Mindegy, kértem töltőt, rádurrantom egy pár órára aztán meglátjuk. Az a baj hogy nincs multiméterem, nem tudom megnézni az akku állapotát. Különben az akku is új, nyáron raktam bele.
Tekerd ki a gyertyát , hagyd rajta a kupakot és a gyertya menetes részt érintsd-nyomd a hengerhez v. vmi testhez és indítózz, ha jó a gyertya, akkor látod, h szikrázik az elektródánál. Ezt meg tudod csinálni mind a kettőnél külön-külön. Ha nem szikrázik, akkor lehet gyertya v. előtte vmi hiba.
Elveszett amikor cseréltem a műszerek alatti gumigyűrűket. Alkatrész kereskedelemmel foglalkozó cégnél dolgozom, ott rendeltem.
Visszacsavarozni már nem nagy meló...
Nekem is van olyan motorom, amelyiknél ha gyenge is az akksi, szépen forgatja, de az elektronika nem ad szikrát. Töltsd fel az akksit és sztem is rögtön indulni fog..
Úgy lenne jó, ha tudnék kerülni vele egy 5-10km-t
Visszacsavarozni már nem nagy meló...