Nem került többe nekem az a másfél tankolás drágább benya, mint ha egy doboz Spurit vettem volna.... ... és mint írtam, bevált a dolog.
Sokan a Spurira esküsznek, én még nem mertem kipróbálni: egy Honda Deauville-es haveromnak például nem vált be, durrogott a motor tőle, mint a fene, pedig nem tett bele többet az előírtnál. Le is engedte az egész tank benzint, ment a kocsijába, annak nem volt baja tőle. Fene tudja...
Szerintem nem mondtál rosszat, szerelőktől is hasonló tanácsot kaptam téli eltevésre. Én is 100-ast tankoltam az utolsó karikánál.
Hétvégén nálam is esedékes a beindítás...
ez is megoldás.....ki hogy érzi...
én spurit szoktam ajánlani, meg azt használom is.
amugy én is sima 95össel járok már...régebben volt ilyen prémium meg extra benzin agymenésem...
meg néha tankolok auchan 98ast,ha eszenbejut....
viszont az osztrák 95ös ömw benya simán jobb,mint az itthoni trágyalevek...
Nem azzal járok, hanem sima 95-össel egyébként egész évben. Na most a télire beletöltött összesen 25 liter prémium benzin "felára" volt összesen kb. 1000 forint. Ennyit nekem bőségesen megért, hogy ne karbipucolgatással, gyertyacserével, szopással-káromkodással kezdjem a szezont. Mire ez kifogy belőle, addigra meg itt a tavasz...
ahogy érzed,de ugyanez lett volna sima 95ös benzinnel is, elhiheted...
de mindenki oda dobja ki a pénzét,ahova akarja, engem nem érdekel. amit én ide leirok,az mind tapasztalat, tanulni nem sokmindent tanultam könyvekből e téren...
Természetesen utána fél óráig, teljesen üzemmelegre járattam, bár nem mentem vele egy métert sem. Az utak mifelénk még elég "érdekesek", nincs kedvem még szezon előtt összetörni a vasat vagy magamat....
8 hete OMV100 prémium benyával csurig tankolt (utolsó 2 tankoláskor ez ment bele, szóval nem csak "rátöltöttem" egy kicsit ), fűtetlen fáskamrában álló vasamat ma reggel indításkész állapotba hoztam: akkut teljesen feltöltöttem az Aldis automata töltővel (egy órát dolgozott, 2 hete volt utoljára feltöltve), majd egy negyedórára PRI-be kapcsoltam a benzincsapot, a szívatót meg csutkáig kihúztam természetesen. Ezek után becsszóra a legelső, max. 2 másodperces indításra simán beindult, mintha tegnap állítottam volna le. Semmi egyhengerezés, semmi prüszkölés. Mondjuk az én vasam nagyjából 100%-os műszaki állapotban van, a 48 ezer km ellenére is.
Ezek után úgy gondolom, hogy a prémium benyával történő télre eltevés nem butaság, pedig én sem nagyon hittem benne eddig.
nem kell azért szerelőhőz vinni, van a karbin leeresztő. de amugy totál fölösleges kinlódni a prémiumbenzinnel...pénzkidobás.
a sima 95ös ugyanolyan jó!!!
Akksi feltöltve,gyertya zsír új. Viszont a karbi nem lett kipucolva. Az is lehet a baj. Pènteken teszek bele prèmium benzint,a règit leengedem,ezt mèg megpróbálom mielött szerelőhöz viszem.
Sziasztok! Állt a motorom 10 napot ès nem akar indúlni. Szikra van. Ha szivatózom 10mp után egy kurva nagyot durranès lángnyelv jön ki a kipuffogón. Ha nem szivatózom,csak simán önindítózom,akkor semmi sem törtènik,csak pörög-pörög.,mègcsak nem is pöffen. Lehet,hogy szar üzemanyaggal állítottam le a gèpet?
Sziasztok
Azt szeretném kérdezni hogy ha a csutka kormányt leszeretném cserélni akkor elég csak a két fényes kupak alatt található 2 csavart ki tekerni és ugyan olyan hosszú csavarral fel tenni a kormány befogót vagy ki kel cserélni a kormány kiflit?Illetve a kábelek és a bovdenek engednek annyit hogy magasabb kormányt tegyek fel mint a csutkának a magassága?
Illetve a szelephézag állításnál mindig új szelepfedél tömítést kell tenni vagy vissza lehet tenni ami most van benne most nem szivárog semmi olaj ott?
Sokan a Spurira esküsznek, én még nem mertem kipróbálni: egy Honda Deauville-es haveromnak például nem vált be, durrogott a motor tőle, mint a fene, pedig nem tett bele többet az előírtnál. Le is engedte az egész tank benzint, ment a kocsijába, annak nem volt baja tőle. Fene tudja...