Sütni itt is süt a nap, csak hideg van :D. Nem akku baj, mert vagy 7× indítóztam. Lehet, hogy beült a karbiba a benzin elvégre november végén töltöttem tele (mondjuk kéthetente mentem vele 10-15km-t)
vegyél egy alap töltőt és pumpáld meg picit az akkudat....aldis lidlis is jo..de egy fokkal jobb pl a carstel 4a töltője vagy ctek még jobb...adnak hozzá gyorscsatit is,de gshez fölösleges. én svbe épitettem be egyet utasülés alá.
Bontottan keress egy felső kormánykiflit a bilincseivel együtt, kormányt meg fillérekért tudsz újat szerezni: ETZ250 kormány, 3-4000 forint, és jó.
Szokták a kormánykiflit gányolni, na ezt ne csináld! Másik kell helyette. http://www.mofaker.hu/termek/K...
Udv.
A GSen levo csutka kormanyomat szeretnem lecserelni hagyomanyos vagy szarvas kormanyra. Tudtok valaki aki arul ilyet konzollal egyutt? Esetleg van valaki aki cserelne egy az egyben?
Ujan lehet valahonnan rendelni?
Sziasztok. Valamelyik fórumon árult valaki gs 500 ra doboz tartó konzolt, dobozokkal... (3 doboz) Nem emlékeztek ki volt, esetleg meg van e meg? Írtam is, hogy nekem jó lenne és vki válaszolt is, hogy akkor rajta, vegyem meg, de elmaradt.. most viszont megvenném..
Na, akkor kezdjük az elején: a leeresztő csavar gyenge minőségű, alacsony szilárdságú acélból van. Ezért nyalódik el a feje, ha beszorul és valaki erőszakoskodik vele. Az aluminium házba nincs is értelme erősebbet rakni. A menet nem biztos, hogy alap méretű, lehet, hogy "egy számmal" finomabb (ami pont arra jó, hogy tönkretegyed a normál menetű csavaroddal). A lényeg a csavar "másik vége". (Ettől lesz a te szavaiddal élve: "speckó csavar") Az ugyanis kúpos szokott lenni. Én ugyan még nem szedtem ki a saját gépem leeresztő csavarját, de ez az általános eljárás. Még ha találsz is csavart, aminek a menete egyezik, de a kúpos véget nem tudod reszelővel előállítani (átmérő, kúpszög, egytengelyűség, felületmninőség) és így biztos, hogy ereszteni fog a benzin. A kúp az ellendarabjához van kitalálva. Általában az ellendarabon van egy él, aminek a kúp palástja nekifeszül és ez adja a zárást. Itt lehet nagyon könnyen tönkrevágni az úszóházat, amikor az illető "jól meghúzza" a leeresztő csavar, hogy "biztos ne eresszen". Csak érzéssel kell meghúzni, hogy pont ne jöjjön a benzin belőle.
Itt had oszlassak el egy tévhitet is: a menet NEM tömít (és nem központosít), akárhogy húzod meg.
Én összeszerelésnél minden csavaros kötést megzsírozok. Nálam ez alap. Az acél-aluminium párosítás meg méginkább. Így elkerülhető a két anyag összerohadása (ami miatt ledarálható a csavar feje).
Szerintem a legkorrektebb megoldás, ha veszel egy gyári, új, belevaló csavart a kókányolás és bosszankodás helyett. Így se magaddal se egy későbbi vevővel nem tolsz ki. Szerintem 1-2 ezer forintból megoldható a beszerzése bármelyik Suzuki szervizben.
A karburátor leeresztő csavarja milyen anyagból van? Ha szarrá ment a feje akkor bármilyen azonos menetű csavar jó a helyére vagy ez valami speckó csavar? Ugyan ilyet venni hol lehet ?
nálunk bp 23ker most épp +2 fok van, 7ágra süt a nap. reggel beinditottam én is a sövöt...kerültem egyet az utcában.
suzuki szervizben megrendeled és meghozzák...
Szokták a kormánykiflit gányolni, na ezt ne csináld! Másik kell helyette.
http://www.mofaker.hu/termek/K...
A GSen levo csutka kormanyomat szeretnem lecserelni hagyomanyos vagy szarvas kormanyra. Tudtok valaki aki arul ilyet konzollal egyutt? Esetleg van valaki aki cserelne egy az egyben?
Ujan lehet valahonnan rendelni?
Köszönöm
Itt had oszlassak el egy tévhitet is: a menet NEM tömít (és nem központosít), akárhogy húzod meg.
Én összeszerelésnél minden csavaros kötést megzsírozok. Nálam ez alap. Az acél-aluminium párosítás meg méginkább. Így elkerülhető a két anyag összerohadása (ami miatt ledarálható a csavar feje).
Szerintem a legkorrektebb megoldás, ha veszel egy gyári, új, belevaló csavart a kókányolás és bosszankodás helyett. Így se magaddal se egy későbbi vevővel nem tolsz ki. Szerintem 1-2 ezer forintból megoldható a beszerzése bármelyik Suzuki szervizben.
Ez a cikkszám: 11489-44110 ? (2005-ös évjárathoz)
nekem yamahában pl tdm meg fazer is tetszik...
de a vstrom jobban.