Nincs se méret, se méretezett rajz. Csak vázlataim voltak, hogy mit és hogyan akarok csinálni. Minden egyedileg a motorhoz és a kiválasztott doboz(ok)hoz lett illesztve. Nálam ez az önmegvalósítás egy formája. A galériából lophatsz ötleteket, részletmegoldásokat. Találd meg, hogy neked mi felelne meg a legjobban és azt valósítsd meg! Sok sikert!
Most télire eléggé el van csomagolva a "nyári" cucc, de ha előkerül lefényképezem azokat is. Sajnos a GS-re én sem találam semmi használhatót, ezért terveztem egyet magamnak. Így a felszerelt oldaldobozok csak kicsit szélesebbek mint a kormány. Ahol a kormánnyal elférek, ott a dobozok is átmennek.
Az oldalkonzolokról is megoszthatnál valamit.
Én 2 használt, de jó állapotú pici szövet nyeregtáskát kaptam a motorhoz (ami csak akkor vízálló ha ráhúzom a "bugyit") és kellene valami rendes oldaldobozpár a gépre. A konzolra viszont még eddig nem találtam vállalható megoldást a GS-re. Viszonylag keskeny dobozokban gondolkodom, "félek" a naggyal való motorozástól.
Jók az észrevételeid!
- A gyári givi tartóval nem lehetett elég hátra tolni a platnit, hogy a gyári kapaszkodó kényelmesen hozzáférhető, használható legyen. A givi segédvázat a könnyű felszerelhetőségre tervezték és nem a nagy teherbírásra. A saját csomagtartómat úgy terveztem meg, hogy az oldaldobozok (vázat erősítő) tartója is felszerelhető legyen. Ennek tükrében talán érthető, hogy több legyet ütöttem egy csapásra a saját csomagtartóval.
- Protektoros kesztyűben majdnam mindegy, hogy cső vagy zártszelvény a kapaszkodó.
- (Erre már megtaláltad a választ: a csomagtató csavarkötéses )
- A finombeállítás később következett. A kapaszkodó már ívesre van alakítva (csak nem töltöttem fel a galériába)
Sokat túrázunk ketten, több napos túrákra 3 dobozzal, full-ra megpakolva. Súlyosbító körülményként: nem csak aszfalton megyünk és akkor sem roskadhat össze a csomagszállító rendszer. Így vagyok nyugodt, hogy tudom: bőségesen túlméretezett a rendszer és nem fog cserben hagyni.
Lehet, a Givi terminológiája szerint!
Ha én egy valamit gyártanék, nyilván lebalesetveszélyesezném meg egyebek a konkurens termékeket, mondván: csak és kizárólag az enyém jó!
Láttam már az alkotásodat a galériádban, de pár dolgot továbbra nem értek:
- ha volt egy gyári Givi-d, miért fogtál neki a projektnek egyáltalán?
- a kapaszkodó fogantyúkat miért nem csőből készítetted? (Ne mondd, hogy kényelmes a zártszelvényt fogni...)
- hogy voltál képes a motor vázához hozzáhegeszteni valamit is? Ilyet nem csinálunk...
- az a két kilógó csupasz zártszelvény-vég egy balesetnél nem kis galibát okozhat az utasnak.
Nem is gondoltam volna, hogy mennyit spóroltam azzal, hogy inkább csináltam egyet magamnak. Egy biztos: nincs olyan gondom, hogy kicsi a teherbírása. A motor váza szerintem hamarabb adná meg magát, mint a csomagtartó. Nem mellesleg az utasom is normálisan meg tud kapaszkodni, mert a gyári kapaszkodó csak dísznek és a KRESZ-nek van fenn: protektoros motoros kesztyűvel használhatatlan.
Elég nagy hülyeséget beszélsz, mi az h be sem melegszik rendesen??? Léghűtésesmotor, sokkal hamarabb bemelegszik, mint egy vízhűtéses, mondjuk nem csak 2 percig kell járatni. Persze abban igazad van, h menni is kéne vele 1 pár km-et, de ha nem tudsz, akkor az is jobb, mint a semmi, ha állva felmelegíted üzemire és járatod 5-10 percig párszor gázt húzva felpörgetni, mintha nem csinálsz vele semmit.
Egyébként meg te tudod, én ma is le fogok menni a teremgarázsba, beindítom és megyek 2-3 kört a garázsban, mint minden héten, mondjuk nekem nincs is gondom soha az indítással...
Én 2 használt, de jó állapotú pici szövet nyeregtáskát kaptam a motorhoz (ami csak akkor vízálló ha ráhúzom a "bugyit") és kellene valami rendes oldaldobozpár a gépre. A konzolra viszont még eddig nem találtam vállalható megoldást a GS-re. Viszonylag keskeny dobozokban gondolkodom, "félek" a naggyal való motorozástól.
- A gyári givi tartóval nem lehetett elég hátra tolni a platnit, hogy a gyári kapaszkodó kényelmesen hozzáférhető, használható legyen. A givi segédvázat a könnyű felszerelhetőségre tervezték és nem a nagy teherbírásra. A saját csomagtartómat úgy terveztem meg, hogy az oldaldobozok (vázat erősítő) tartója is felszerelhető legyen. Ennek tükrében talán érthető, hogy több legyet ütöttem egy csapásra a saját csomagtartóval.
- Protektoros kesztyűben majdnam mindegy, hogy cső vagy zártszelvény a kapaszkodó.
- (Erre már megtaláltad a választ: a csomagtató csavarkötéses )
- A finombeállítás később következett. A kapaszkodó már ívesre van alakítva (csak nem töltöttem fel a galériába)
Sokat túrázunk ketten, több napos túrákra 3 dobozzal, full-ra megpakolva. Súlyosbító körülményként: nem csak aszfalton megyünk és akkor sem roskadhat össze a csomagszállító rendszer. Így vagyok nyugodt, hogy tudom: bőségesen túlméretezett a rendszer és nem fog cserben hagyni.
A Monokey 10kg-ot bír és drágább, a másik meg hármat és olcsóbb....
Ha én egy valamit gyártanék, nyilván lebalesetveszélyesezném meg egyebek a konkurens termékeket, mondván: csak és kizárólag az enyém jó!
https://get.google.com/albumar...
- ha volt egy gyári Givi-d, miért fogtál neki a projektnek egyáltalán?
- a kapaszkodó fogantyúkat miért nem csőből készítetted? (Ne mondd, hogy kényelmes a zártszelvényt fogni...)
- hogy voltál képes a motor vázához hozzáhegeszteni valamit is? Ilyet nem csinálunk...
- az a két kilógó csupasz zártszelvény-vég egy balesetnél nem kis galibát okozhat az utasnak.
Ez csak a konzolok ára, a platnit - a szerelvényeivel együtt - még külön meg kell venned: feltétlenül Monokey típusút válassz, a másik gyönge lesz túrázáshoz. http://www.m0moto.hu/givi-plat...
Hát én így aki meg nem az nem
más téma..
van 10x 1l mol 4 moto street 10w40 olajam,ha vkit érdekelne...2016.09. a töltet dátuma.
Egyébként meg te tudod, én ma is le fogok menni a teremgarázsba, beindítom és megyek 2-3 kört a garázsban, mint minden héten, mondjuk nekem nincs is gondom soha az indítással...