Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, a márkakereskedésre gondoltam de az ár miatt először máshonnan próbálnék szerezni.
Bármelyik Suzuki motorkereskedés / motorszerviz tud adni vagy hozatni. Nem lesz olcsó, de lesz...
Sziasztok!
Tavaly év végén eldőlt a GS-em. A motornak nem lett semmi baja, mert valamennyire vissza tudtam fogni, amikor dőlt de a motor jobb oldalán a Suzuki embléma megnyomódott. Mivel látom, hogy csak egy ragasztós lapkáról beszélünk, ezért mindenképpen ki akarom cserélni, hogy ne csúfoskodjon. Viszont a probléma ott kezdődik, hogy sehol se tudok hozzá kapni a környéken, neten pedig nem találtam (lehet rosszúl keresem). Valakinek van ötlete, hogy hol lehetne ilyet szerezni? Ha neten, akkor esetleg tudna egy linket dobni? :)
Nem jártam még a Tátrában, idei szezont ezzel nyitnám cél a https://hu.wikipedia.org/wiki/... és Zakopane. Tudnátok ajánlani látványos motoros szakaszokat a tátrában?
Edelweiss-on 4 éve semmit nem láttam https://www.sportmotor.hu/foto...
Mint írtam asszem Balkán volt, Montenegro elsősorban kalandozás Albániába és Horvátországbe (Dubrovnik) de ez elmaradt, mivel egyedül maradtam, változtattam az útirányt inkább nyugatra. Két biztos pont volt Stelvio és a Garada-tó körbemotorozása, ezt tűztem ki célnak. A túrán minden nap nézegettem a térképet persze, merre kellene menni. De pl. a Stelvio elött döntöttem el nem sokkal hogy van még időm nem egyenesen oda megyek. Egyedül voltam ezért nem kellett másokhoz vagy másoknak hozzám alkalmazkodnia. Ott álltam meg ahol akartam, arra mentem amerre jobbnak láttam. Spontánnak nevezhető túra volt. Az ilyen egyedül motorozásnak egyetlen hátulütője, hogy a nap végén nincs kikkel sörözni és megbeszélni a kanyarokat, látottakat.
Tényleg szuper jó album. Teljesen spontán volt, vagy azért ráterveztél valamennyit? Az Edelweiss-en eszméletlen milyen mákod volt a tiszta idővel, nagyobb motort ne vegyél, mert nem lesz elég a bolygó
Tudtok ajánlani olyan szakit, aki kiszedi a folytást a GS-ből?
Kössz az elismerő szavakat. Erre az évre is vannak terveim, majd meglátjuk mi lesz. Mert ez a túra hirtelen jött. Egy balkáni volt betervezve, csak a Haver nem tudott eljönnik. Így egyedül vágtam neki, de nem a Balkánnak, az Alpoknak.
Most lestem őket nagyon jók...
Nagyon jók a képek, mist picit irigykedem.
Egy galéria a GS fanoknak https://www.sportmotor.hu/albu...
Sziasztok!
Eladó egy Suzuki GS 500-as, 2008-as évjáratú, karbantartott motor kihasználatlanság és családi okok miatt, igény esetén komplett motorosfelszereléssel (sisak, dzseki, nadrág, téli és nyári kesztyű, nyakmelegítő, csizma, XXL-es méretben). A motor a balatonboglári Full-Gas-ban lett vásárolva. Garázsban tartott, karbantartott, megkímélt. Friss műszaki vizsga van rajta, hátsó gumija 1000 km-t futott. Frissen cseréltettem rajta olajat és szűrőt. Extra kárpitozott, kényelmes ülés van rajta. Somogy megyében, Kaposváron elérhető.

Hahu-s hirdetés:
https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gs_500_e-11136596
Tankom van, csúszásos sérüléssel 2001-es GS-ről.
Sziasztok! Vannak valakinek gs500-hoz alkatrészei? Első lámpa plusz tank érdekelne! Ideálisan fekete tank :-) Gs500e 2000-es évjárat!
igen, köszi!
Indexen már megírtam.
sziasztok! valaki tudna nekem egy képet küldeni arról (vagy elmagyarázni), hogy hol találom az olajnyomás gombát a suzuki GS 500-on? 98-as a motor, de gondolom ugyanott van mindegyiknek. Üdv!
Azt hiszem igazad van. Lenulláztam a számlálót. Majd megírom ha újra tankolok.
Olcsón megúsztad, ez ezért a szerelésért elég jó ár szerintem. Furcsálnám, ha egy jó beállított motor sokkal többet enne, mint egy szarul beállított.
Na,elvittem szerelőhöz a mocit. Karbiszinkron,karburátor pucolás. Lánc feszessègèt is beállította,kompressziót mèrt,.. A benzin-levegő csavarjaim voltak piszkosul elállítva,a kevesebb üzemanyag irányába. Most pöccre indul. Csak 8 K-ba került ès egy nap alatt kèsz lett. Most jóval jobban megy úgy èrzem. Nem tudom a fogyasztásom fog-e számottevően nőni,mert eddig 4 literrel elvoltam. Csak már lenne jobb idő....
GS-nél - olvasmányaim szerint legalábbis, nekem szerencsére nem volt vele dolgom - a vezérműlánc feszítője szokott megpittyedni, azért kattoghat a lánc. Ezt viszont pontosan ki kell deríteni, mielőtt pénzt adsz ki bármire is. Amíg meg nincs csinálva, addig semmiképpen ne indítsd be, mert ha árugrik a lánc akkor nagy kárt is csinálhat belül...
vagy szelep??
Ilyen fincsi kis csattogás a szelepfedél alól mitől lehet? Vezérműlánc?
Akkor érdemes nézegetni, elég sok minden benne van.