Szerintem tuti nem gyári a cucc, hanem vmi utángyártott idom. Én is úgy tudom, h akkoriban nem létezett burkolt változat. https://hu.wikipedia.org/wiki/...
Ó bakker, feldőlt a motorom! Toltam hátrafelé, ellenkező oldalra megbillent - szűk helyen kellett volna átügyeskednem - nem bírtam megtartani, és nem zuhant, hanem szép lassan az oldalára dőlt. Egy kicsit behorpadt az a műanyag kupak, amin a Suzuki felirat van és a kuplungot takarja. A többit nem vettem észre, vagy nem történt más baj.
Azt szeretném kérdezni, hogy lenne egy burkolt/ spoileres verziós 94es, itt milyen hibák lehetnek? Mire kell figyelni? Hűtésnél nem probléma a burkolat? Segítséget előre köszönöm!
Üdv mindenkinek!
Tegnap levettem a lánckerék fölötti deknit hogy kiderüljön honnan szivárog az olaj. Mondanom sem kell hogy a lánc által bevert trutyival volt tele. Jó sok féktisztító kellett hozzá de sikerült rendesen kipucolni belülről. Viszont úgy néz ki nem a lánckerék és nem is a váltókar szimmeringje ereszt hanem a mellékelt képen a 21-es számú. Cserélte már valaki?
Megvan a hiba. Már van is szikra. Indul. Jeladóknèl megvolt az ellenállás. Csatinál egyiken nem. Ahol kijön a dekliből a köteg utána 5 centire megvolt bontva a köteg ès kb elvolt vágva a vezetèke.
Sziasztok!
Megoldódott a benzincsap membrán gondom, úgy vettem, hogy fordítva voltak bekötve a csövek, cserélgettem a membránt és mindig gondosan visszakötöttem a csöveket ahogy voltak (rosszul) Arra viszont jó volt, hogy így rosszul bekötve tökéletesen működött sima benzincsapkén, az On állásban zárva volt, a Resnél nyitva, a Pri-nél pedig volt tartalék, csak mindig el kellett zárni. Csatolom a képét, ha vkinek tönkre megy a membrán, az alsó és a középső csövet felcserélve tovább használható, lesz tartalék állása is.
Nekem anno jobboldali jeladó hiba volt és az volt a szopás, h csak melegen jött elő. Én is kezdtem gyertya-trafó stb., sztán 1x melegen végigmértük a szomszéddal és akkor jöttünk rá, h a jeladó felmelegszik, akkor beszarik. Jó nagy szopás volt rájönni. Service Manual 118 oldalon mutatja h tudod kimérni. Asszem erről van szó. Az enyém 1999-es volt, a későbbi modelleken talán már csak 1 jeladó van, de ez nem biztos, már nem emléxem pontosan.
Sziasztok! Új vagyok a gs topicban. Sajnos nem csak köszönni írok. Sikerült szert tennem egy 2002-es 500-asra. Eléggé szétszedett, leélt állapotban. Ha rajta ülök a bal oldalt nincs szikra. Gyertyát, pipát, kábelt, trafót cseréltem és mégsem megy. Jobb oldalt mennek a balos cuccok. CDI-t is cseréltem. A méréshez annyira nem értek, de egy helyzetjelzőégővel bal és jobb oldalt is kigyullad, és indítózás közben pulzál is. De gyertyával még sincs szikra bal oldalt. Jobb oldalt a kis dekli alatt 2 jeladó van , nem mértem még mert lámpázva feljött a kakaó a trafóig. Esetleg valami ötletetek?
https://hu.wikipedia.org/wiki/...
https://hu.wikipedia.org/wiki/...
Tegnap levettem a lánckerék fölötti deknit hogy kiderüljön honnan szivárog az olaj. Mondanom sem kell hogy a lánc által bevert trutyival volt tele. Jó sok féktisztító kellett hozzá de sikerült rendesen kipucolni belülről. Viszont úgy néz ki nem a lánckerék és nem is a váltókar szimmeringje ereszt hanem a mellékelt képen a 21-es számú. Cserélte már valaki?
abba raktam t10 ledet mind2 oldalra.
Köszi Bogyo.
Köszi!
Megoldódott a benzincsap membrán gondom, úgy vettem, hogy fordítva voltak bekötve a csövek, cserélgettem a membránt és mindig gondosan visszakötöttem a csöveket ahogy voltak (rosszul) Arra viszont jó volt, hogy így rosszul bekötve tökéletesen működött sima benzincsapkén, az On állásban zárva volt, a Resnél nyitva, a Pri-nél pedig volt tartalék, csak mindig el kellett zárni. Csatolom a képét, ha vkinek tönkre megy a membrán, az alsó és a középső csövet felcserélve tovább használható, lesz tartalék állása is.
Ha esetleg kedvetek támadna GS 500 al motovlogot nézni akkor kukkancsatok fel ide Szabadidőmben tevékenykedek kicsit