No, ha kell vagy 4-et cserélni akkor az már rögtön a beígért összeg fele, igaz általában elég 1-2 darabot de az is jelentékeny összeg egy ekkora vállalási árnál. A karbinál is ha szétszedi az ember szerelőként akkor kéne cserélgetni ezt-azt ha nem csak az a cél, hogy beinduljon hanem, hogy tartós legyen a javítás és ugye gagyi o gyűrűt nem kéne beletenni mert azzal jó ha 1 szezont elmegy a gyári viszont drága, vagy 8-10 rugó a szett, igaz azt tényleg kevesen cserélik, általában csak szétszedés és némi féktisztító (jobb esetben karbi tisztító) és gyors összerakás mielőtt baj lenne (persze ha eleve szépen jár akkor csak szóban van szétszedve, kis pucc kívülről és el lehet sütni, hogy minden darabokban volt) és akkor belefér ennyibe, persze ha nem ebből él a szerelő és csak hobbiból javítgat akkor érthető az alacsony ár.
Egyébként meg a tömítést felesleges cserélni, ha nem sérült, én már 2x leszedtem és visszaraktam és nem ereszt, persze figyelni kell, h jól rakd vissza.
A szelephézaggal együtt? Mert azt amit leírtál annak nem volt drága a 35, viszont a 20-ast keveslem főleg ha esetleg korongot is kell cserélni, erre azért kérdezz rá nehogy meglepetés legyen a végén, de ha mégis ennyi akkor nosza, olcsó.
Itt egy ár a karbitisztításra és szinkronra, de ez már nagyon rég fent van, szóval valszeg több, ill. azt írja, h tól. http://kekhold.hu/?page=szervi...
na, én is ezt mondom, sor4en nem szedném szét megint, de a GS fényévekkel egyszerűbb :) Inkább 4x szétszedem azt, mind sor4en még akár egyszer... Az összeköttetést én mondjuk ott nem szedtem szét sosem.
A sornégyes hondámon az összekötő O gyűrűk szétporladtak mert megmozgattam a csatlakozást,a hülye előttem szarul rakta vissza a fuvokákat,az egész tiszta rozsdapor,volt 2 flakon karbitisztító elment rá,az utángyártott tűszelepek szarabbak voltak mint a benne lévők,a csavarokat ha nem megfelelő szerszámmal szeded szét lenyalod,ezeket cseréltem élből inbuszra,a szívőgumikat egy baszomhosszú csavarhúzóval kell levenni és még ígyígyis majd megellettem mire le tudtam venni.
Ha nincs megfelelő tudás,szerszám,hely ahol minden apró vackot ki tud rakni az meber és idő pepecselni jobb ha bele se kezd.
Könnyebb odaadni elsőre 30-at mint harcolni,elcseszni és utána odaadni.
miért, én idén februártól júliusig csak 4x szedtem darabokra a karbit a GS-ben :D, a végére már sokkal gyorsabban ment :)
És egyébként jóval könnyebb dolog mint a sornégyes Hondámon :)
Csak érdekességnek írom, amióta az eszemet tudom, azóta mindig és minden autómba - motoromba rakok tankolás után egy kevés petróleumot. Nem sokat, a robogó 5 literes tankolásához mondjuk egy fél evőkanálnyit, vagy két kupaknyit. A petróleumból többféle kapható, nálunk az Obiban van olyan, amihez nem kevertek semmit kivéve izopropil-alkoholt úgy asszem 5%-ban.
Ha megnézitek a Spuri nevű adalékot, ott is rendkívül magas arányban a petróleum dominál az összetevők között, azon kívül asszem még aceton van benne, meg még valami, de rendkívül drága a lötty. Ezért gondoltam, hogy egy nagyon kevés, de folyamatos petróleum adagolással kiváltom. És működik is a dolog. A leglátványosabb dolog az volt, amikor az előző motoromat vásárlás után elkezdtem ezzel tisztítani, a gazdája nem tudom mit tankolt, de szerintem kannázott mert egy tszcs telepről hoztam el a mocit, a petróleum adagolás után 2-4 tankolásig úgy durrogott a motor mint a kurvaélet de szép lassan elhagyta és utána semmi probléma nem volt. Szaga nem lesz ettől a motornak, kárt nem okoz, nem drága (asszem 900 a literje, de az Obi nem olcsó hely) tehát csak n yerhetek vele, illetve minden ki, aki megpróbálja. Mondom, teli tankhoz GS500 15 literje esetében egy evőkanálnyi max., és egy csomó probléma elkerülhető vagy az üza rendszer tisztítása eltolható az időben.
Aki tamáskodik érthető módon, olvasson utána.
Miután nekiálltál,megcsináltad boldogan fizetted ki.
Az a mennyiségű szopást ami egy ilyen karbi takarítás igényel nem biztos hogy bevállalnék mégegyszer.
És az esetek többségében többszöri nekifutás kell.
Vagy szakavatott szerelő.Aki általában megkéri az árát.
Megkérdeztem egy műhelyt helyben hogy mennyi lenne egy szelephézag ellenőrzés+karbi tisztítás+kalibrálás és 35 ezer körüli összeget mondott.
Tisztában vagyok vele hogy rendesen meg kell bontani hozzá a motort, de azért egy kicsit sokallom.
Szerintetek ez reális munkadíj?
Én anakee wildra gondoltam de az kicsit másabb...