Ataaa:
Az a kút hol van, ahol az eső elől bújkáltunk Móniékkal?! Emlékszel, ott jöttek a rendőrök a csopperesre hangot mérni és nem volt biztosítási papírunk, meg Perik gumija is elég gatya volt...
Nem.
Csak gyakorlott ujraépítő vagyok.
Már az S-nél is kirázott a hideg mikor rákérdeztem az idomokra.
Én mondom ennyi pénz egy sima hasraesésért.
És mondom azok a dolgok amikre nem gondolnál azok kerülnek a legtöbbe.
Javítós meg nem tuti hogy úgy rakja össze a darabokat hogy minden szépen passzoljon.
De ne legyen igazam.
nem köll pofáraesni.
És te tudsz is úgy TT-zni hogy biztos nem esel el.
Csak a fényezés egy százas alsó hangon.Plusz matrica.............bár abból nem volt sok az egyhangú feketén.
És a többi.Idomtartók,fekete takaró panelek satöbbi.
Tardos-Süttő szakasz (Malomvölgy) lenne nagyon jó, ha rendesen megcsinálnák. Tavasszal érte el a mélypontját, akkor egyes szakaszain szinte eltűnt az aszfalt. Azóta kijavítgatták, de úgy kéne megcsinálni azt is, mint a héregit, akkor lenne az igazi!
Te a teljes idomzatról beszélsz újonnan, én meg azt mondom, hogy ha hibázik is az ember, nehéz egyszerre az elejét, hátulját, jobb és bal oldalát is egyszerre összetörni.
Nagyon jó műanyagosok vannak ám, akik tudnak hegeszteni is. Én pl. olyanokat ismerek, akik lásd a GS-em is úgy helyrehozták, hogy még a szakik sem mondták meg, hogy törve volt. Én becsületes b@rom persze mindenkinek elmondtam, de így legalább tükörbe tudok nézni...
Persze ésszel kell menni és akkor mindezt lehet benyára költeni!
Egyébként én ma 2x csúsztam meg igen keményen, az agyagos, és reggeli páralecsapódásos, nyálkás aszfalton. Mindkét eset csigatempóban és minimális döntés mellett történt, és nem csak a hátsó kerék csúszott meg. A második komolyabb volt. Itt történt. Épp hogy meg tudtam fogni, de az volt az ára, hogy le kellett szaladnom az útról. Szerencsére épségben vissza tudtam jönni. Egész nap óvatos voltam ezek után.
Ha hétvégén megyünk 577-re, vagy Cered-Mátrázni (kajálással összekötve ) akkor még óvatosabbnak kell lennünk, mert hidegebb lesz, és még több levél lesz az utakon.
Az a kút hol van, ahol az eső elől bújkáltunk Móniékkal?! Emlékszel, ott jöttek a rendőrök a csopperesre hangot mérni és nem volt biztosítási papírunk, meg Perik gumija is elég gatya volt...
Madách múzeum meg Bgyarmat mellett, Csesztvén van.
Talán ha Mikszáthról keresztelték volna el a vendéglőt
kajálda
Sosevágytam plasztikra.
A motorforma motorok tetszenek.
Ahol látom a gépészetet.
Csak gyakorlott ujraépítő vagyok.
Már az S-nél is kirázott a hideg mikor rákérdeztem az idomokra.
Én mondom ennyi pénz egy sima hasraesésért.
És mondom azok a dolgok amikre nem gondolnál azok kerülnek a legtöbbe.
Javítós meg nem tuti hogy úgy rakja össze a darabokat hogy minden szépen passzoljon.
De ne legyen igazam.
nem köll pofáraesni.
És te tudsz is úgy TT-zni hogy biztos nem esel el.
Hol volt pontosan ez a kajálda térképen?!
És a többi.Idomtartók,fekete takaró panelek satöbbi.
Brrrr.
Nagyon jó műanyagosok vannak ám, akik tudnak hegeszteni is. Én pl. olyanokat ismerek, akik lásd a GS-em is úgy helyrehozták, hogy még a szakik sem mondták meg, hogy törve volt. Én becsületes b@rom persze mindenkinek elmondtam, de így legalább tükörbe tudok nézni...
Persze ésszel kell menni és akkor mindezt lehet benyára költeni!
Utánanéztél már hogy mennyibe is fáj ez a felesleges tejfölöspohár az oldalán?
Nem is beszélve a csomó apró vicik-vacakokról amik mennek a levesbe?
heveny 120 rugó plusz vám.Utángyártva.
Potom pénz.
Lovi, ez volt az a fasza út, csak hogy tudd hogy merre jártál.
Szal most térjönk át arra ami régóta furdalja az oldalam.
Mért nem 1250-es?
Ha hétvégén megyünk 577-re, vagy Cered-Mátrázni (kajálással összekötve ) akkor még óvatosabbnak kell lennünk, mert hidegebb lesz, és még több levél lesz az utakon.