Az "ötlet" amit ataaa is mondott, az elsőt ne piszkáld! Bár én alapból a gyári megoldások híve vagyok. Ahogy itt is mondták már, "minek pimpeled agyon, vegyél inkább nagyobbat"
A legtisztább egyébként (szerintem) egy tök egyedi pont odaillő kerék megtervezése és legyártatása volna, de ugyebár ez csak akkor adott, ha Tike haveromhoz hasonlóan gépészmérnök vagy és nem mellesleg egy üzemet is irányítasz, ahol megcsinálják...
Reméljük hamarosan hozzászól majd Ganja is, Ő a szaki az egyedi átalakításokban, na meg XJ.
Mire gondolsz? Olvastam egy német fórumon, hogy az ER5 gyári fogaskerék elméletileg jó lehet egy alátét gyűrűvel, de abból is létezik 1000 féle...
Egy gyárit nem lehetne valahogy átalakítani?
Megteszem, köszönöm szépen!
A héten fog elkészülni Somotokarpit jóvoltából az ülésem is, már nagyon várom!
Szóval lenne vmi ötleted az első fogaskerékkel kapcsolatban?
Hát ha csalni kellett, akkor kicsit jobban fog fogyni.
Ha kijjebb akarod hozni az első lánckereket, akkor valami alternatív rögzítési megoldást kell alkalmazni.
Igen teljesen új, elég nagy a mintamélység...én is kíváncsi vagyok, hogy mennyit bír!
Amúgy a beleéréssel kapcsolatban még az a gondom, hogy azt mondta a szerelő (sajnos csak a villamos dolgokat és a dekort bízom magamra) hogy a kerék sem fut teljesen együtt az elsővel, picit csalni kellett, hogy ne érjen bele a lánc teljesen...kb 1mm...szemmel nem is látható...ezért szeretném az alátétet előre is!
A szél lesz az.
Nekem is volt pár hete egy ilyen szitu, tiszta depi lettem. Még szerencse hogy nem lettem öngyi, mert a következő alkalommal újra kipengette a 190-et.
De ha nem is a szél, akkor is elsősorban a karbi rakoncátlankodhat, egy szinkron vagy pucolás nem árthat, de ha tartasz a dologtól nézz egy kompressziót, abból hamar kiderülhet a dolog.
Tegnap ahogy gurultam vele, nem nagyon akart 140-150 fölé menni, és a hangját is furcsálltam kicsit (nem titing)
A sebességhez tartozó fordulatszám rendben volt, olajjal fel volt töltve, első futómű ahogy mondtam kifogástalan (eredetileg ennek a tesztelése végett gurulgattam)...
Néztem a láncot is, talán kicsit laza, úgyhogy majd feszítek rajta, de egyébként külsőre minden raj...
Persze lehet, hogy a szélvihar volt az oka, meg hogy elég hideg volt és lassan melegedett csak fel, vagy a negatív placebó hatás, tudván, hogy 3 éjszakát nem aludt itthon, nem tudom.
Elsőre az jutott eszembe, hogy nem-e megérett már egy generálra, de ez is szerintem csak az itt olvasottak miatt ugrott be...
Mé?
Te voltál már ott?
Eddig ha el akartam oda menni mindig közbejött valami, pedig az van hozzám a legközelebb a legjobb kanyargósok közül.
Tavaly ősszel is szezonzárás gyanánt oda mentünk volna, de olyan szar idő lett hogy meg kellett változtatnunk az útvonalat.
A legtisztább egyébként (szerintem) egy tök egyedi pont odaillő kerék megtervezése és legyártatása volna, de ugyebár ez csak akkor adott, ha Tike haveromhoz hasonlóan gépészmérnök vagy és nem mellesleg egy üzemet is irányítasz, ahol megcsinálják...
Reméljük hamarosan hozzászól majd Ganja is, Ő a szaki az egyedi átalakításokban, na meg XJ.