Pedig egyszer be fog ütni, bár eddig jó a szerencsém (vagy siekresen túléltem a veszélyes részét a tanuló időszaknak), soha se akkor ért baj amikor veszedelmesen hülye voltam. Aszfalton a Divivel még nem kerültem rázós helyzetbe, és a vége felé a GS-sel se voltak már ilyen gondjaim. Számon tartom az ilyet, meg utána el is morfondírozok rajta. A GS utolsó szezonjában,2011-ben volt egy besokallásom vele a transzalpinának még a legeeslegelején, ott majdnem belerepültem a patakvölgybe meg egy bámészkodás miatti keresztbecsúszós fékezésem már Ranca után, a másik végén (de nem kenődtem fel az előttem menő autóra). A Divivel meg abszolút semmi.. ha valami sok volt, vagy nem úgy jött ki ahogy gondoltam, akkor csak borítom tovább meg nyomom le ahogy csak tudom a föld felé (mára szerencsére teljesen leszoktam a megijedünk fékbe nyúlunk majd egyenesen tovamegyünk a kanyarban az árok felé típusú vészhelyzet menedzselésről )
Közúton, amikor a gumin már nincs majrécsík meg leér minden a motorról még akkor is rengeteg lehetőség van további döntésre.. mert tágabbak a határok mint ahogy érezzük. Egy tuti... felegyenesedett motorral még senki nem vett be kanyart vagy került ki akadályt
És pont emiatt nem esel el, mert elsőre akár tudat alatt, akár tudatosan az ember mindig hagy némi tartalékot, puszta óvatosságból. Persze azért ott vannak a vicces foltok: olaj, repedés...stb.
Pályán az ember szerintem addig motorozik (általában egyre jobban és gyorsabban) míg el nem esik , míg szerpentinen addig amíg véget nem ér a kanyargós szakasz (legalábbis én ha nem muszáj egy alkalommal csak egyszer és csak egy irányba megyek végig egy kanyargóson, bár akkor apait anyait beleadok )
Azért nem lehet az a tuti kanyarvétel a súlytalanság állapotában.
Na persze a hegyi szerpentinekről sosem mondanék le. Ezt a szakaszt is meg kéne majd skubizni, akár Zakopane túra alkalmával, akár máskor.
Szerintem Neked nem jönne be, egy idő után túl unalmas...
Néhány kör és már fejből tudod a pályát, még néhány és már a kanyarok max tempóját is belövöd, utána meg már csak a köridőn javítgatsz és igyekszel csökkenteni a hibaszázalékod...
A hegyi szerpentinek a kiszámíthatatlanságukkal valahogy sokkal több adrenalint termelnek, legalábbis bennem
Hát ez benne van, de annyit azért nem pályázik egy ember (legalább is én biztos nem, konkrétan még nem is voltam ) hogy csak azért vegyen egy motort. Biztos vannak ilyenek, de az nem én vagyok.
Egyébként ha pályagépnek veszel kint motort akkor nem kell utána semmit fizetni? Lehet nem lenne hülyeség valami normál állapotú sportosabb gépet megszerezni bagóért, akár egyet többen is összedobva, és akkor tuti nem félnék hogy valaki kiüti alólam Kakucson.
Kb 1 hónapja volt egy 750-es gixer körbefotózta a sógor,a jobb oldalán volt egy karc.......94-96 os volt a bringa,meghalt a tulajdonos.
Bírt előtte nem egészen 30e km-t belerakni.400 árjó volt
Közúton, amikor a gumin már nincs majrécsík meg leér minden a motorról még akkor is rengeteg lehetőség van további döntésre.. mert tágabbak a határok mint ahogy érezzük. Egy tuti... felegyenesedett motorral még senki nem vett be kanyart vagy került ki akadályt