Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pedig egyszer be fog ütni, bár eddig jó a szerencsém (vagy siekresen túléltem a veszélyes részét a tanuló időszaknak), soha se akkor ért baj amikor veszedelmesen hülye voltam. Aszfalton a Divivel még nem kerültem rázós helyzetbe, és a vége felé a GS-sel se voltak már ilyen gondjaim. Számon tartom az ilyet, meg utána el is morfondírozok rajta. A GS utolsó szezonjában,2011-ben volt egy besokallásom vele a transzalpinának még a legeeslegelején, ott majdnem belerepültem a patakvölgybe meg egy bámészkodás miatti keresztbecsúszós fékezésem már Ranca után, a másik végén (de nem kenődtem fel az előttem menő autóra). A Divivel meg abszolút semmi.. ha valami sok volt, vagy nem úgy jött ki ahogy gondoltam, akkor csak borítom tovább meg nyomom le ahogy csak tudom a föld felé (mára szerencsére teljesen leszoktam a megijedünk fékbe nyúlunk majd egyenesen tovamegyünk a kanyarban az árok felé típusú vészhelyzet menedzselésről )

Közúton, amikor a gumin már nincs majrécsík meg leér minden a motorról még akkor is rengeteg lehetőség van további döntésre.. mert tágabbak a határok mint ahogy érezzük. Egy tuti... felegyenesedett motorral még senki nem vett be kanyart vagy került ki akadályt
Azért csak vigyázz a kavicsok miatt, nehogy egyszer beüssön a baj.
A fordított arány jobb.
Ma elment a Hacsi, sírtam, de ez volt a sorsa.
Már megint csak két autóm van és egy motorom
Jó idő + szabadidő a résztvevők részéről + tejbeaprítani való ugyaninnen
Valóban. Láttam a hirdetések között. Korrekt áron árulod.
Az első mondat a sorozatos átszerkesztések miatt képzavaros.
És pont emiatt nem esel el, mert elsőre akár tudat alatt, akár tudatosan az ember mindig hagy némi tartalékot, puszta óvatosságból. Persze azért ott vannak a vicces foltok: olaj, repedés...stb.
Tetszetős! Kitaláltátok már mikor kellene menni? Nem előtte este szeretném megtudni!
Pályán az ember szerintem addig motorozik (általában egyre jobban és gyorsabban) míg el nem esik , míg szerpentinen addig amíg véget nem ér a kanyargós szakasz (legalábbis én ha nem muszáj egy alkalommal csak egyszer és csak egy irányba megyek végig egy kanyargóson, bár akkor apait anyait beleadok )
Azért nem lehet az a tuti kanyarvétel a súlytalanság állapotában.
Na persze a hegyi szerpentinekről sosem mondanék le.
Ezt a szakaszt is meg kéne majd skubizni, akár Zakopane túra alkalmával, akár máskor.
Lehet ezt még fokozni! Lassan leforgathatjuk újra a "Conan"-t
Szerintem Neked nem jönne be, egy idő után túl unalmas...

Néhány kör és már fejből tudod a pályát, még néhány és már a kanyarok max tempóját is belövöd, utána meg már csak a köridőn javítgatsz és igyekszel csökkenteni a hibaszázalékod...

A hegyi szerpentinek a kiszámíthatatlanságukkal valahogy sokkal több adrenalint termelnek, legalábbis bennem
Hát ez benne van, de annyit azért nem pályázik egy ember (legalább is én biztos nem, konkrétan még nem is voltam ) hogy csak azért vegyen egy motort. Biztos vannak ilyenek, de az nem én vagyok.
Semmit sem kell fizetni.Behozod,ed öröm,ed bódottá.......
Közös ló.. hm, nem tudom mennyire jó ötlet. Én összetöröm, te fizeted a javítást Jó dealnek tűnik
Egyébként ha pályagépnek veszel kint motort akkor nem kell utána semmit fizetni? Lehet nem lenne hülyeség valami normál állapotú sportosabb gépet megszerezni bagóért, akár egyet többen is összedobva, és akkor tuti nem félnék hogy valaki kiüti alólam Kakucson.
Hogy ON is legyek.Milyen jópofa az üléstakaró:
http://www.ebay.de/itm/suzuki-...
Most lesz flottacsökkentés,mert kezd terhessé válni az 5 autó és a 2 moci
Idén már eladtam az egyiket.Egy Honda Vf500-ast
Kb 1 hónapja volt egy 750-es gixer körbefotózta a sógor,a jobb oldalán volt egy karc.......94-96 os volt a bringa,meghalt a tulajdonos.
Bírt előtte nem egészen 30e km-t belerakni.400 árjó volt
Aki mer, az nyer.
Én mondjuk GSXR-ben vagy SV-ben lennék érdekelt, bár az SV-k itthon is igen jó áron vannak. A Gixerek már nem annyire...
Jay Leno kicsiben, csak egyelőre még nem babusgatja 20 alkalmazott a kocsijait