Motoros rendőreink megkértek, hogy ezt továbbítsam ide is Tudom, hogy a többség Tiszaalpáron lesz, de a parancs az parancs
Július 12-13: I. Nemzetközi Mentőmotoros Találkozó Pécsett!
Szombaton a PTE Ifjúság úti aulájában lehetőség van a szponzor cégek termékeinek megtekintésére. Ugyanitt kiállításra kerülnek a mentőmotorok, illetve mentőrobogók.
A tervezett vasárnapi program:
Helyszín: EXPO-csarnok mögötti betonozott terület. Motorral érkezőknek külön parkolórész biztosított.
Na ez a csavar pont erre van, amit írtam. Nekem az volt a jelenség, hogy nem tudtam annyira behúzni a kuplungot, hogy simán váltson, másodszori állításra pöpec lett. Ez 2007 végén volt, azóta 2008-ban még csavartam rajta egy felet. Amúgy 9 éves, 58600km, ebből nálam 31600. Szóval ritkán kell csavarni, pedig nálam kap rendesen a városi használattal.
Szerintem a holtjáték az megfelelő, csak mintha kicsit alul fogna szóval nagyon ki kell engedni a kuplungot hoggy meginduljon a gép. Amugy lehet rosszul fogalmaztam az álló helyzetben azt ugy értettem hogy járó motornál. De menet közben 2 ből vissza 1 be jól megy .
Amelyik motornak az a jellemzője, hogy "precíz-pontos" a váltója, az járhat így. Hiszen, amikor forog, akkor kell jól kapcsolnia. Természetesen Tibkin receptje is alkalmazandó! A holtjáték a kuplungkar végén legyen 10-15 mm. (A "bunkós" végén... )
Dawnteznek szállt el ugyanígy a lengéscsillapítója, de én sajnos csak ennyire emlékszem, arra nem, kivel és mennyiért csináltatta meg. Próbálok rákeresni...
Dawntez volt, aki felújíttatta. Elsőre nem sikerült, de másodikra jó lett neki. Garanciában megoldották második körön. Valami 15.000-be fájt neki. A gyári új pedig 60 környéke.
Mondjuk nekem ilyenkor az üressel szoktak inkább gondjaim lenni, de egy próbát megér:
A finomállító a kuplungkar tövénél van. Le kell húzni a gumiborítást róla a bovden felé, majd a nagy csavart kilazítani, és a kicsivel lehet állítani. Ezután a naggyal vissza kell rögzíteni az állást. Általában elég már fél fordulat is, az irányt ne kérdezd, nem emlékszem, de pár perc alatt rájössz úgyis! :-)
A durvább állítási lehetőség lent a blokkon van, ahol a bovden csatlakozik, de szerintem ahhoz nem kell nyúlni ilyenkor.
Bár ritkán szólok hozzá azért napi szintem követem a történéseket.Most viszont egy kis segítségre lenne szükségem.
Úgy néz ki meghalt a hátsó lengéscsillapítóm
A csillapítás egyenlő a nullával még 6-tos álláson is és olajszivárgást is észleletem.Az agyvérzés kerülget mert csak 16 ezer kilóméter van benne.
A lémyeg:régebben olvastam,hogy valaki innen szintén így járt és úgy rémlik suikerült neki felújítani valahol.A kérdésem az lenne ki volt az, mennyibe fájt,hol csináltatta és bevált-e?
Csak nem ebéd utáni szieszta?
Vagy csak a vágy, hogy de jó is lenne?