Lenne egy kérdésem! Motormnál 1 est kissé nehezen veszi álló helyzetben néha meg kell kicsit mozgatnom a gépet. És ilyenkor kettőbe sem megy fel. Lehet a kuplung ki van kopva? Ha igen utána tudok állítani?
Előre is köszi!
BP-től 276km, az 584-es mellett.
Ahogy mész fel a 66..59....-es úton eléred PODBIELT.
Ott a város közepe táján kell jobbra fordulni az 584-esre.....és a város végén lesz ugye jobb oldalt.
Sziasztok!
Az AKMT-s fórumok éppen behaltak nálam, de látom itt is van élet rendesen. Egy nagyon fontos kérdésem lenne: valaki meg tudja mondani a GPS-koordinátáit a szlovákiai lánctalpas gurulós helynek? Tudjátok, ahol a félignormális ürge csapatott velünk a Lengyeltúrából hazafele jövet!
Egyik barátomék mennének holnap, és sehol nem találom (mármint a koordinátákat)
Ne ijedj meg, nekem is ezt csinálta. Be is paráztam rendesen, hogy folyik az olaj.
A petrot nem lehet rendesen kitörölni, és folyik utána ki egy kicsit.
Akkor a megfigyelés a legjobb, amit tehetsz, és ha nem áll el a csepegés hamarosan, akkor sajnos a lánckerék-szimering lehet a bűnös. Filléres dolog amúgy (ha nem motorosboltban veszi az ember), csak az nem mindegy, hogy mennyire kell szétszedni a cseréhez.
Ki volt szedve a dekli, alatta is kipuceváltuk petróval. (fél munkát nem végzünk... ) Azt hiszem tényleg ez lehet a gond, mindenesetre megfigyelés alatt tartom a pacit...
Amikor tavaly ugyanígy szét lett szedve nem semmi kosz volt alatta. nem hazudok ha azt mondom, hogy öklömnyi darabot szedtem ki onnan.
Valószínűleg bement valamennyi ptróleum a dekli alá a kis lánckerékhez, és kissé feloldotta az ott lerakódott láncspray+kosz egyveleget. Elég rendes "csimbók" össze tud ott jönni. A meleg kicsit rásegít és most csordogál kifelé.
Ha meg akarsz nyugodni, akkor szedd le a deklit, és pucold ki a dzsuvát. Néha érdemes.
Nem nagy dolog, kb. fél óra. Ha nem akarod/tudod sk., akkor biztos akad itt 1-2 vállalkozó lovag.
halihó! Múltkor írtam, hogy az első és hátsó lánckerék, ill a lánc is le lett mosva petróleummal. azóta nem tekertem, csak ma melóba. itt vettem észre cseppeket a mocc alatt. Mintha az első lánckeréktől szivárogna. Jól gondolom, hogy elképzelhető, hogy nem lett jól kimosva a petróleum és az most, hogy felmelegedett a gép, könnyebben folyik szerte-széjjel? vagy kezdjek aggódni?
plíz help!
Még a BMW sityakokra mondják, hogy halkak nagyon. Majd, ha nagy leszek... meg a GSpaci sebességtartományában, és mivel amúgy is naked, ez a legkevesebb.
Viszont most, ha jobban figyelek, a HJC-m is nagyon csendben van, picit sem zúg a sarokban!
Lenne egy kérdésem! Motormnál 1 est kissé nehezen veszi álló helyzetben néha meg kell kicsit mozgatnom a gépet. És ilyenkor kettőbe sem megy fel. Lehet a kuplung ki van kopva? Ha igen utána tudok állítani?
Előre is köszi!