Ez jó: a telón az életed múlik.
Ha alaposan átgondolod, egy motornál tk minden alkatrészre rá lehet fogni, h az életed múlik rajta. Még a szelepsapkára is!
Ezzel nem beléd akartam kötni, csak egy kicsit okoskodom.
Valahol olvastam mostanában, hogy spéci szerszámmal lehet rövid időre megoldást találni az ilyen forma javításhoz. Ha eszembe jut, akkor belinkelem. De erősen hagsúlyozta a cikk, hogy a telón az életed múlik... nem ritkán, és a javítás is felér egy új szár árával. Tehát, ha nem is komplett teló, de egy teljesen új szár azért nem jönne rosszul a házhoz ilyen esetben.
Hozzá teszem én sem vagyok szaki. Erik futóműves műhelyét érdemes volna kifaggatni.
Igazából én nem értek hozzá, de itt más topicokba beleolvasva emlékszem, hogy az enyhén sérült-görbült telót kigörgőzik. Ennek is érdemes lenne utánanézni.
Blue a tököm televan veld! Hülyeségeket beszélsz és még neked áll feljebb! Minek szolsz bele olyanba amihez nem értesz és nincs tapsaztalatod! Azért mert fiatalabb vagy, még nem kell beképzeltnek lenned és ilyen hangnemben írni!
1. nekem van olyan 18 EUR-os órám és nagyon tutti, fel lehet szerelni, beállitani a motorra is, a Yamahámon van rajta pluszban. Nagyon okos dolog.
3. Lámpa: Hapi véleményét nem hallottam, bár kiváncsi lettem volna ra. Minden esetre jól néz ki és nem drága. Ha gagyí akkor nem kell megvenni.
4.Nagyon tévedsz: a teló belsejét ujitotta fel és az alkatrészek voltak másak a K4-ben ,mint a K5-ben, tehát nem voltak csereszabatosak, dehát neked hiába beszélni, nem érted.Tehát nem csak a külső méret számit , mert ugye-ebben egyetértünk- egyforma.
A többit meg ugyanazt mondod: a használtabb teló már máshogy viselkedik, más a rugó keménysége stb. De a srác csak egyet akar cserélni, amiben egyetértünk, hogy nem lesz egy gondtalan megoldás.
Néhány megjegyzést tennék.
A jogsival nem érdemes játszani. Ugyanis a személyes adatok előtt a kategóriát nézik össze a forgalmival, majd csak utána, hogy ki is az, aki vezet. Szóval, nem érdemes játszani vele. Pikk-pakk meg lehet csinálni a különbözetit. Iskolától függően 20-30 e HUF, és 2-3 hét. Ennyiért nem szabad próbára tenni a szerencsét.
A teló. Ha már látszik a görbület, akkor az már bizony kuka. A telószárnak egyenesnek kell lenni, és nem csak szemre, hanem mérve is. Amint egy kis görbület van benne (vagy akár a krómozás megkopik rajta), azonnal elkezdi enni a szimmeringet. Az meg nem penge, ha egyszer csak kinyomja az olajat egy nagyobb fékezésnél.
Szóval a telószárnak tökéletesnek kell lennie!
A lámpa legyen inkább másodlagos... akár egy ETZ lámpát is felszerelhetsz, a kutya nem mondja meg, hogy az nem GS-re való, de a telót tedd rendbe, ha rám hallgatsz.
Sőt, mivel "arcul csapták" a pacit, én még a kormánycsapágyakat is megvizsgálnám közelebbről...
Renben, de lehet marad a gyári, hisz csak egy két müanyag fül attant el, nem vészes!
A telo meg alig látszik hogy görbülne.. de biztos ami biztos!
Egyedül a lámpa tört mehg kicsit..
Így lehet az a legygorsabb ha egy ilyen eredetit, azt lehet menni :)
Jogdit mennyire nézik a rendőrök?
Mármint nekem Akorl. van, ami elvleg már nem fér bele..
Vazz, mondtam hogy nem szólók hozzád, de ez már megint kataszrófa..............
Piet! Vagy nézz utána jobban miről akarsz szövegelni, vagy ne mondj hülyeségeket.
Az hogy más nem ír be, nem azt jelenti hogy csak Én bunkózom veled.......de Én legalább megmondom neked, és nem csak a hátad mögöt röhögök.
1., nekem nem bicajos órám volt hanem az előbbi kép (óra) elődje....KOSO.....70 euróért............
2., Tenyél fel bicajos órát azt majd anyázol...............nem hiába BICIGLIRE van méretezve.......Próbálkoztam Én is a napi számláló miatt.....NEM KICSIT mutatott hülyeségeket.
3., Ne reklámozd a lámpákat ha még nem nézted.........ÉLŐBEN.......Hápi elment.....véleménye: "a gyerek bicaján fényesebben ég a lámpa" vagy valami ilyesmi, szóval nem hiába kerül 20.000-be.......
Ez egy Streetfighter lámpa, napelemes motorosoknak.....sötétbe meg jön a vakrepülés.
Valami picsa-szar helyzetjelző lámpa van benne......NEM H4, H7......
Ennyi erővel fellehet rakni egy kis enduró fejidomot is a 2db halogén csillár izzóvval
4., A telóknál TERMÉSZETES dolog a rugó állapotának ANTIazonosulása.....mivel a gyári telókba is más-más erőhatások érik a rugókat, vagyis elúbb-útobb ott is az egyik szarabb lesz, mint a másik.
Ezért is kagylósódik a gumi. Vagy az olaj nem azonos, vagy a rugó........
Szóval a TELÓNÁL a méret számít! az hogy benne mi van már egy másodlagos dolog..........
Amugy persze hogy erősebb volt egy K5-ös, mint egy K4-es, mivel nem hiszem hogy a K5-el többet mentek (azonos, tempó, fékezése, súly, terepviszonyok....sorolhatnám............ De a Gs telója ugyan az..........kivéve a régi módelekét, amiket még lehetett előfeszíteni is (csutkakormányos verzió)
Ez ugyan olyan, mint hogy az Én mocim miért nem eszik 5L-ert mikor a haveré igen...... Ugyan ott megyünk, ugyan olyan tempóval, kb ugyan olyan súlyban vagyunk......itt egy dolog különbözik csak: Ő máshol vált, és szépen gyorsul, NEM KIGYORSÍT..........
Ennyi......ennyit számít 1L
Annyi az egészben a tény hogy a Gshez hasonló - talán méretben is a CB500, ER5 telója
Nem hiszem hogy ilyenje van:-)
De tény hogy COOL......
Egyre figyelj!
A Gs km órája Mechanikus...vagyis spirálos.............
A Ford.szám pedig Impulzusos.........
Tehát ha órákat akarsz venni akkor ilyeneket nézz.
Én specc nem költenék ford-szám mérőre, hiszen ha üvölt a motor, akkor ugyis váltasz..........
Szóval egy KM óra.......indexek.........2 tükör.............és egy frankó kis lámpa
Ha extra müszerfalat akarsz, vegyél egy bicaj computert olyasmit mint a Blujé volt ,A Louisban van olyan ami 18 EUR és 300km/h-ig mér, azt már könnyüfémfelnire is lehet rögziteni a jeladóját. nekm +-ban van olyan
(majdnem annyit tud mint az autok fedélzeti computere )
Ha alaposan átgondolod, egy motornál tk minden alkatrészre rá lehet fogni, h az életed múlik rajta. Még a szelepsapkára is!
Ezzel nem beléd akartam kötni, csak egy kicsit okoskodom.