Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó reggelt!
Az a baj, hogy az a képessége tökéletesen működik. Hiszen FőÖrdög...
Most kellene találnunk egy Istent, de legalábbis egy Arkangyalt, aki napsütést tud csinálni.
akkkor kellene még kicsit csiszolni azon a képességen...
Blue!
Csak told ki a mocit az udvarra, és állj be valami tető alá! Tiszta szlovéniai fíling!
Itt csak Blue ért ehhez, de ő is csak esőt tud hozni.
csináljatok inkább valahogyan jó időt
Tudod a sok unatkozó motoros pajtás hasznos időtöltése....
Kineveted szegényt? ejnye. küldhetnél fotót. meg tartozol a kismacskáról is képpel.
erre kicsit feljebb tegnap délután óta... sőt egyszer délelőtt is szemerkélt...
ti nem semmi mennyiséget fórumoztok... ember a talpán aki bír követni titeket
Már tegnap este óta az esik. Minden "cukormázas"... Gianni kifejlesztette a hasonkúszás tudományát. Ehhez kellett neki 5-6 akkora esés, hogy csak úgy zörgött.
Tudom-tudom. De hogy ilyen korán felkelsz vasárnap reggel? Nem tett jót neked a fél 4-es ébredés a héten.

Nalatok is ónos eső esik? Mintha itt csúszkált volna a kutya a járdán.
Nyuszka! Jó reggelt!

Tudhatnád, hogy mi mindig ilyen okosak vagyunk!
Hogy ti milyen okosak vagytok vasárnap reggel...
szép napot.
Köszöntem a cikket, értékes olvasmány!

amikor magasabb gummát választottam, soka embert elsősorban USÁban kérdeztem meg, mert ott több mint 600 000 (!) ilyen mocc szaladgál. Ők, feltétlen javasolták, sőt... kipróbáltam. De a futóművön hamar megérződik a váltás, sokkal ingatagabb, bizonytalanabb volt. A lengéscsillapító is érezhetően ütött, hiszen megnőlt a csillapítatlan tömeg. És mivel a motor 137 kg, a gyári guminyomásnál pattogot, így kevesebbet kellett belefújni és állandóan ellenőrizni.

Szummázva, teszek egy próbát, visszatérek a gyári beállításra, és ha rossz lesz, még mindig visszatérhetek a jóó metzre egy új hátsógummával! Ez nem házasság , még!
A másik észrevételem, hogy a tömegközéppont kérdése a versenygépeknél az építéskor dől el. Nem a gumi oldalfalával emelgetik a mocikat. Egy magasabb oldalfalú gumi bizony kevésbé hatékony a kanyarban. Hiszen sokkal jobban deformálódik az oldala terhelés alatt. Tehát itt nem a motor sűllyesztése-emelése a hangsúlyos dolog.
Tehát a tömegközéppont kérdése a gyárban dől el. A gumi profiljától "csak" a futóműgeometria változik. Ebből is látszik, hogy mennyi mindentől függ egy futóműbeállítás.
Jó reggelt!
Dani helyett írok most. Az ő mocijának a gyári mérete a .../80-as. Most van rajta magasabb gumi. Tehát vissza szeretne térni a gyári értékhez. Ugyanis a motor futóműve, geometriája ehhez van beállítva. A .../90-es gumival újra kellett tanulnia motorozni. Most megint újra kell majd, de legalább a "jó motorral". Van neki tapasztalata ezzel-is azzal is. És, mivel nem ma kezdte, és nem is kifejezett túratempót diktál, én hiszek az ez irányú tapasztalásában. Tehát, a lényeg, hogy visszatérés van a gyári mérethez.

A cikk egyébként jó. Olvastam én is a múltkor. Viszont a mellett voksolok, hogy ami a gyári érték, az biztosan ki van próbálva, és oda van kitalálva.
Sajnos ki kell, hogy ábrándítsalak, mert pont fordítva van, a valóságban, mint gondolod.
Olvasd el ezt a cikket.

Két mondatot kiemelek belőle:
Minél magasabban van a tömegközéppont, annál kisebb dőlésszög szükséges ugyanannál a sebességnél, ami az irányíthatóságot is növeli. Ez is az egyik oka annak, hogy a versenygépeknél a tömegközéppont miért van akár 150 milliméterrel is magasabban, mint az utcai motoroknál.

Tehát ezt azt jelenti, hogy mivel nálad lejjebb ment a súlypont, ezért ugyanabban a kanyarban ugyanakkora sebességnél jobban be kell(ene) döntened a motort, mint eddig. A másik hátulütő az, hogy nem csak a súlypont, de a lábtartó és az egyéb kiálló cuccok is lejjebb mentek, ezért hamarabb leérnek, mint eddig. Szóval a nagyobb bedöntési szükséghez kisebb bedöntési képesség társult, ami dupla hátrány.
Nekem a TZR-en vlt Pirelli MT....
ÁLLAT A GUMI!

Se esőbe, se melegbe, se hidegbe, de még havon se volt gondom vele......
Mivel friss volt a motorozás, az egész telet átmotoroztam (sajnos akkor még nem volt digitális technika a birtokomban)

Szóval ÉN CSAK AJÁNLANI TUDOM!


ez sláger lesz, tuttira.

Amit tok erről a gummáról, hogy keményebb keverék mint a metz, lassan melegszik, de kevésbé kopik.
Nekem a hátsó már megvan, elsőt még vadászom.
Szeva Dr.Dani!

Tapasztaljál csak! Én is ezt a gumit néztem ki többek között.
"Figyejjjjj, oda miccsiná"sz!"
gyárilag 80-as gumma az előírt, nem véletlen: a futómű ehhez van állítva. Én megerőszakoltam a 90-es gummával, jól tapadt és megtanultam menni vele. És minél lejebb van súlypont annál stabilabb a motor kanyarban, kezesebb. nekem ez számít.
miért jó hogy lejjebb kerül?
Néztem a continental weblapot, 16osban Contiforce van 130/70-esben... de attól tartanék, mert 80-assal is töbször leéert már a középstender, még kanyarban is, ami félelmetes, ha elindul isten se fogja meg.
Maradok asszem a pirelli mt75-nél, azt legfeljebb ha szar levágom róla
Köcike szépen! Nemtom, akár csinálhatok is, de akkor is ezt kell használnom, mert ez a hivatalos! De csainálok, és majd megadom! Holnap...
Jaja, látszott mennyire búskomor és megtört lélek vagy!

Dorcsi: ment az mél, az cilveszteri fotókkal, az fríímélre. (nem csinálsz gmailes fiókot? sokkal-sokkal jobb, mint emez. )