Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

15000km az nagyon sok lenne
elég költséges az E nem?
1500 egy 0 több sikerült bocsi
15000?
Mi az olajat 15000km. szoktuk cserélni. De csak full szintetikusat tegyél bele.Az a jó 10W- 40, 50, 60,
ugyanez nekem is
olajat 3000ként cserélek
légszüröt meg 2hetente mosom+olajozom
be is szoktam melegiteni(bár lehet nem jól )
szerintem drzével nem lehet nem sportosan menni
11000? te nem kevered az RMZ-vel ?
Én egyáltalán nem kímélem. De mindig bemelegítem, az olajat, szűrőt időben cserélem, légszűrő tisztítás és ennyi. Semmi gond vele, kopp-kopp.
Az E 11000-nél szabályoz.
de az E nem szabályoz le olyan korán asszem
Igen 440!Miért kell beragasztani a csavarokat? Milyen idöközönként ajánlatos olajat cserélni?A választ elöre is köszi!
en sokszor huzom tiltasig,ha ugy alakul.nem hinnem hogy baja lesz tole.ha jol tudom azert tilt,hogy ne karosodjon a motor ha nagyon forog.tehat szabalyzasig nem karosodik:) remelem
Gratula hozzá!
Olajcserénél ajánlatos beregasztani a gyújtás forgórész csavarjait: http://www.thumpertalk.com/for...
Ha még nincs vegyél rá dekni- és hűtővédőt.
Athena? Az 440es? Olajat cseréld rendesen, légszűrőt mosd/olajozd és kb ennyi
Sziasztok!

DRZ hátsó lábtartó párt keresek. BP és környéke előnyben. Elég sürgős lenne....
Sziasztok!
A hétvégén én is bekerülök a drz-sek közé!Mi az amire jobban oda kell figyelni mint egy átlagos motoron?Vannak tipushibái?Én nemnagyon találtam!Egy Athena hengeres E-s változat,ami supermotová van átalakitva!Nagyon bika!
Ajaj, mendei kollégánek ebből rm lesz, már látom

Tamáskirály, itt vannak a sárvédős képek. Azt hiszem látszik a különbség.
én is vigyázok rá
de nem könnyü
Én nagyon szeretem ezt a fórumot igaz egy kicsit engem is idegesítenek ezek a hiba lehetőségek de próbálok nem foglalkozni vele. De ez fen áll bármilyen típusú motornál. Lehet az Honda KTM Yamaha stb. De azért megpróbálok vigyázni rá, amennyire lehet.!
De meghajtom én is! De letiltani nem szokott arra vigyázok előtte elváltom.
nekem nem Én nem igazán szeretem a 2T a páromnak volt RM 125 Ő nagyon szerette Neki is jó volna egy ilyen! végül is ez sokkal könnyebb, jóban is bírt vele mint a DRZ-vel. Nekem DR 350 -es kellene új, de sajnos azt már nem gyártanak
Üdv

valakinek nincs rajza DR-Z 400 lendkerék lehuzohoz?

mert elnyirta a csavarokat ami a fogaskereket tartja a lendkeréken meg sikeresen szétbaszta az állórészt is:S
te nem szoktad meghajtani?
jó nem tiltáson
neked nem is tilt le 6000nél
nekem letilt
kivétel 5.ben
mert ott 9000et forog
mióta fórumozok azóta mindig csak idegeskedek hogy mennyi bajuk van ezeknek a drzéknek
de 1-2hasznos dolgot is hallotam itt
nekem is álmom volt a DRZ
de ez már régen nem álom
most van más álom
De lehet, hogy az
Szerencsére még semmi gond nem volt vele pedig már 2 éve nyúzom. Nekem mindég az volt az álmom hogy legyen egy DRZ-m valóra vált. És nem csalódtam benne. Csavarok be ragasztása minek semmi gond vele! Ezeket a bajokat a DRZ ről csak itt a fórumon hallok, nagyon sok ismerősömnek van DRZ-je és nem kímélik (enduro verseny 2 órás, 5 órás kap rendesen ) semmi gondjuk vele De ha itt is megnézed inkább az SM -nek van baja sokat pörgetik szabályzásig, egy kerék, hidegen teligázon, és stb. Nem sértésnek szántam.