ugyanez nekem is
olajat 3000ként cserélek
légszüröt meg 2hetente mosom+olajozom
be is szoktam melegiteni(bár lehet nem jól )
szerintem drzével nem lehet nem sportosan menni
en sokszor huzom tiltasig,ha ugy alakul.nem hinnem hogy baja lesz tole.ha jol tudom azert tilt,hogy ne karosodjon a motor ha nagyon forog.tehat szabalyzasig nem karosodik:) remelem
Gratula hozzá!
Olajcserénél ajánlatos beregasztani a gyújtás forgórész csavarjait: http://www.thumpertalk.com/for...
Ha még nincs vegyél rá dekni- és hűtővédőt.
Athena? Az 440es? Olajat cseréld rendesen, légszűrőt mosd/olajozd és kb ennyi
Sziasztok!
A hétvégén én is bekerülök a drz-sek közé!Mi az amire jobban oda kell figyelni mint egy átlagos motoron?Vannak tipushibái?Én nemnagyon találtam!Egy Athena hengeres E-s változat,ami supermotová van átalakitva!Nagyon bika!
Én nagyon szeretem ezt a fórumot igaz egy kicsit engem is idegesítenek ezek a hiba lehetőségek de próbálok nem foglalkozni vele. De ez fen áll bármilyen típusú motornál. Lehet az Honda KTM Yamaha stb. De azért megpróbálok vigyázni rá, amennyire lehet.!
nekem nem Én nem igazán szeretem a 2T a páromnak volt RM 125 Ő nagyon szerette Neki is jó volna egy ilyen! végül is ez sokkal könnyebb, jóban is bírt vele mint a DRZ-vel. Nekem DR 350 -es kellene új, de sajnos azt már nem gyártanak
Szerencsére még semmi gond nem volt vele pedig már 2 éve nyúzom. Nekem mindég az volt az álmom hogy legyen egy DRZ-m valóra vált. És nem csalódtam benne. Csavarok be ragasztása minek semmi gond vele! Ezeket a bajokat a DRZ ről csak itt a fórumon hallok, nagyon sok ismerősömnek van DRZ-je és nem kímélik (enduro verseny 2 órás, 5 órás kap rendesen ) semmi gondjuk vele De ha itt is megnézed inkább az SM -nek van baja sokat pörgetik szabályzásig, egy kerék, hidegen teligázon, és stb. Nem sértésnek szántam.
elég költséges az E nem?