szerintem bármelyik bütykös cross gumit megszögelheted.
Úgy tudom, hogy lehet kapni szög-szettet és azokat kell becsavargatnod... (vagy rosszul gondolom?)
http://scootershop.unas.hu/ Itt van az oldal innen rendeltem robogó vissza pillantót. bilincs is van amivel fel tudod rakni a visszapillantó tükröket. Az 1500 ft körül van.
ebben biztos vagyok (mármint, hogy megéri)... csak sajnos nekem nincs fölös gumim, amit megszögelhetnék.
Ha a mostani cserés lesz, akkor félre rakom és jövőre "megszögelem", ezt ami most fent van, nem akarom tönkretenni. Ez még a gyári D756os Dunlop.
Ha csináltok fotókat, azokra mindenképpen kíváncsi vagyok!
Szerencsére ismerős volt,úh kijött és mondta,hogy má meguntuk,és épp indulunk haza.Igaza lett.
Jött néhány szögetlen quados és azt élvezték hogy nagy tempóval besokallnak.Mindezt a korcsolyázó gyerekek felé.Nem csodálom hogy nem tetszett 1-2 embernek.
Amúgy qrva jól kontrollálhatóan lehet "csúsztatni".Hét végén megint megyünk,máshova,csinyálunk képet is! A robogósok kigumiztak egy pályát maguknak,na azon igazi munka volt 4-5 kört lenyomni.2be végig úsztatva,már ha kiadta
Én aszondom,megéri szögelni!
Egészen jó megoldás!
Na majd én is belinkelem, hogy az én órám, hogy néz ki és hogyan van feltéve!
Egyébként nekem volt fönt korábban egy bringás óra is, de az első esős motorozás során megadta magát... nem bírta a strapát.
Egy amúgy sem a szépségéről híres DRZ-re hogy a picsába tudtál ilyen ronda lábtartót keríteni?
Üdv annak a patkánynak,aki ma ránkhívta a tavon a közeget!
Nos igértem, hogy küldök hátsó lábtartó, ill. kilóméteróra megoldásokról fotókat. Ez most az én motromról készült. A kilóméteróra Sigma Sport 1200, de a kilométerfoglalatra passzol a 1600-as tipusé is. A kilóméter ora igazábol biciklire való. Az benne az érdekes, hogy ez hátsó kerékhez való (külön kell megvenni, nem jár a szetthez) egy elég hosszú, s krosszpályán sem szakad el, amikor a teleszkóp teljessen kinyúlik. A mágnes a féktárcsán egy névjetáblábol van. Igen erős, de a biztonség kedvéért odaragasztottam egy kis csík kétoldalú ragasztószallaggal. Krosszozás közben sem esik le. Egyszer az erdöben beszorult egy fa a féktárcsa és a villa közé. Akkor sem estt le, hanem egyszerüen csak félrecsúszott, s a jelvevő nem érzékelte.
A hátsó lábtartót a lakatos haverom csinállta, s ETZ lehajtható lábtartót rakott rá. Szerintem magáért beszél. Bár még más megoldásról is képem, de a képek nincsenek a gépemen ezért egy másik alkalommal küldöm majd.
Ime a képek
v.peti érdekelne mien tipusu tükör jo a mociba robogo tükör is jó?
me hátso lábtartot akarok felszerelni hogy kétszeméjel is tudjak menni hogyan tudom megoldani?
speed már csak 2 nap msn en fent vagyok
A Lukas cég gyárt féklámpa kapcsolót , hidraulikusat , egyszerűen a főfékhenger csavarját kell kicserélni rá. Az olasz és a japán menete nem egyezik meg . Ára 5000 ft a legegyszerűbb megoldás , és beleköthetetlen . Yamahánál és Suzukinál is kapni .
Mennyibe került a ledes hátsó lámpa ?
Úgy tudom, hogy lehet kapni szög-szettet és azokat kell becsavargatnod... (vagy rosszul gondolom?)
Ha a mostani cserés lesz, akkor félre rakom és jövőre "megszögelem", ezt ami most fent van, nem akarom tönkretenni. Ez még a gyári D756os Dunlop.
Ha csináltok fotókat, azokra mindenképpen kíváncsi vagyok!
Jött néhány szögetlen quados és azt élvezték hogy nagy tempóval besokallnak.Mindezt a korcsolyázó gyerekek felé.Nem csodálom hogy nem tetszett 1-2 embernek.
Amúgy qrva jól kontrollálhatóan lehet "csúsztatni".Hét végén megint megyünk,máshova,csinyálunk képet is! A robogósok kigumiztak egy pályát maguknak,na azon igazi munka volt 4-5 kört lenyomni.2be végig úsztatva,már ha kiadta
Én aszondom,megéri szögelni!
Na majd én is belinkelem, hogy az én órám, hogy néz ki és hogyan van feltéve!
Egyébként nekem volt fönt korábban egy bringás óra is, de az első esős motorozás során megadta magát... nem bírta a strapát.
és mi történt? mesélj!
Üdv annak a patkánynak,aki ma ránkhívta a tavon a közeget!
Nos igértem, hogy küldök hátsó lábtartó, ill. kilóméteróra megoldásokról fotókat. Ez most az én motromról készült. A kilóméteróra Sigma Sport 1200, de a kilométerfoglalatra passzol a 1600-as tipusé is. A kilóméter ora igazábol biciklire való. Az benne az érdekes, hogy ez hátsó kerékhez való (külön kell megvenni, nem jár a szetthez) egy elég hosszú, s krosszpályán sem szakad el, amikor a teleszkóp teljessen kinyúlik. A mágnes a féktárcsán egy névjetáblábol van. Igen erős, de a biztonség kedvéért odaragasztottam egy kis csík kétoldalú ragasztószallaggal. Krosszozás közben sem esik le. Egyszer az erdöben beszorult egy fa a féktárcsa és a villa közé. Akkor sem estt le, hanem egyszerüen csak félrecsúszott, s a jelvevő nem érzékelte.
A hátsó lábtartót a lakatos haverom csinállta, s ETZ lehajtható lábtartót rakott rá. Szerintem magáért beszél. Bár még más megoldásról is képem, de a képek nincsenek a gépemen ezért egy másik alkalommal küldöm majd.
Ime a képek
me hátso lábtartot akarok felszerelni hogy kétszeméjel is tudjak menni hogyan tudom megoldani?
speed már csak 2 nap msn en fent vagyok
Irányár: 15000.-Ft
Város: Budapest
Telefonszám: 06 30 242 5752
E-mail: pschlath@gmail.com
http://www.biker-world.hu/kate...(BF1111)&hivo_cat_
id=737
De ezt nem részletezném itt...
Viszont az első féket mindig használom és azzal kezdek fékezni... míg a hátsót nem mindig... legalábbis nem olyan hosszan sokszor...
Szóval ezért.
Mennyibe került a ledes hátsó lámpa ?