Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én nem fbs-röl bezséltem...az kicsi drága,hanem sziloplasztrol 300-500ft között van és ha 1tubus nem is de 2szerintem tuti elég lenne
na igen... de jó lenne egy motorgumi... utcai.
Főleg egy MZ-é. Na ilyen próbálok szerezni...
csak ilyen nem nagyon van gumisnál... főleg használt.
Azoknak a csavaroknak, amiket én raktam bele, 6mm magas feje van! (mivel a lehető legnagyobbat raktam bele)
Épp ezért 1 tubus FBS vajmi kevés lenne...
Az autóbelső azért nem jó, mert az sem vastagabb, mint a gyári cross belső... és azt bizony szétszedte a csavarfej! És ha azt szétszedi... utána jön a következő réteg... ami már az igazi tömlő.
Szóval... nem tudom... majd valamit kitalálok.

hm... Biztos, hogy jobb lett volna a süllyeszett fejű - csillagfejű csavar... csakhogy az sokkal-sokkal nagyobb macera lett volna (mármint a betekergetése)
A kapupánt csavar pedig szintén sokkal gázosabb.
Próbáltam 6os, anyás csavart betekerni (ami hatlapfejű volt)... előfúrtam, aztán a fúróval megfogtam és nagy nehezen betuszkoltam. Nagyon időigényes volt még az is. Nem hogy egy olyan csavar, amit még meg sem tudok fogni a fúróval.
Ráadásul egy 6mm-es kapupánt csavarnak lyukatfúrni gumiba... nem egyszerű dolog.
Egy 2cm vastag gumiba nem egyszerű ám egy ekkora lyukat megfúrni. A gumi rugalmas és összeugrik.
Szóval azt nem tudnátok 1 délután alatt összehozni, de még 3 délután alatt sem!

én ezt - a tapasztalataim alapján - így látom... (kipróbáltam jó pár csavart)
Gumisnál tuti van vmi kopott motorgumi és oda is adja ingyé
Szeva

Kapupán fejü csavar lehet nem dörzsolné ki...
Kocsibelső sztem elég és nem dörzsöli ki...
Errefelé azzal járkálnak

üdv
énis gondoltam efajta ragasztásokra,de szerintem tökéletes volna ha egy doboz szilot(350ft) felálodznál rá egy olyan vastag réteget rá,hogy a csavarok fejét eltakarja azt csá
bazeeeeeeee
és télleg
http://www.vatera.hu/tuzolto_t...
hát ja,akár ezt is lehet...
tűzoltótömlőt hol a búbánatba lehet szerezni?
vatera?
na ez lesz!
Egyébként ajánlotta egy srác, hogy szélvédőragasztót kellene szétkenni a gumiban belülről... síkba hozva a csavarok fejével... az egészre rárakni a régi belsőt, amit felfújni benne, s így megvárni, hogy megszáradjon.
Amikor kész, a beragasztott gumit szévágni és csak a szükséges részt hagyni bent, majd jöhet a szerelés.
akkor vastag gumiréteg
a vékony gumiréteg kevés lenne.
valami vastagabb kell.
a kopott gumit hallottam... és tűzoltótömlőt is olvastam már (fogalmam sincs, hogy hol szerezhetnék... egyébként pedig annak érdes a felülete, ami szerintem kidörgölhetné a gumit.)

Egy kopott gumit akarok én is belerakni. Most azt keresek valahol. Egy MZ gumi kellene nekem.
asszongyák az okosak,hogy kopott külső levágva vagy tűzoltótömlő
belülre tegyél valami vékony gumiréteget,akkor talán nem szurja ki a belsőt..én ezt csinálnám..valahogy
Gábor! Ti mit vágtatok a belsejébe a guminak?
De a facsavar messze nem ennyire tartós, mint ez az önmetszős.
Gondolj bele, az egyiket a fába való beletekerésre találták ki, hogy vágjon magának menetet / lyukat.
A másikat pedig lemezhez, fémhez...
Lényegesen masszívabbnak tűnt ez a verzió...
és mindenképpen hatlapfejűt akartam, mert ezt sokkal könnyebb volt installálni...
lehet, hogy itt csesztem el. De, ha fene fenét eszik, akkor is megoldom!

A gumi nagyon jó lett így! Már csak a belsőt kell belehekkelni valahogy!
ezért kellett volna facsavarral,az belessóllyedt volna a gumiba
hallo teso lépj fel az msn-re
Szopacs van srácok!
Szétszedtük a kereket, hogy kicseréljük a belsőt... és kiderült, hogy a linóleum, amit beleraktam, nem bírta el a nyomást és szétszaggatták a csavarfejek.
És a csavarfejek pedig kilyukasztották a belsőmet!

Szóval új megoldást kell keresni!
Már van is egy újabb ötlet...

SPEDD BOY
jaaa, bocsi! Nem is meséltem, hogy milyen is volt tényleg...
Van egy útszakasz, ahol kb. 4-5 km-en át (egy honvédségi terület mögött) visz az út, ahol egészen jól ki van járva. (még el is túrták).
Az eredmény az, hogy viszonylag sima, fagyott a talaj. Letaposott hó... ami szinte tükör jég.
Na hát ezen ca. 80-90-nel csapattam végig!
Nagyon király vooooolt! Tovább nem akartam húzni, mert kicsit tartottam, hogy nehogy kiszakadjon 1-2 szög... és elrepüljön.
Az órám szerint 94,2 km/h volt a maximális sebességem! Az elég jó ilyen úton szerintem!
Amikor visszafordultam - szintén ezen az úton egy kanyar után - az indulás után egy kanyarból gyorsítottam ki (hosszabb ívű)... elkezdtem tolni neki... és szinte meg sem akart mozdulni a hátulja!
Nagyon frankón fogta!

Azokon a szakaszokon, ahol keréknyomos / nyomvályús a hó / út, ott azért kellett küzedni.
Ca. fél órát motoroztam... és elfáradtam. Kellett dolgozni azért a motorral.
Nagyon-nagyon faszák lettek! Nagyon keményen fogják az utat! A hátsó tol keményen!
Az elsők is teljesen rendben vannak. A célra - szerintem - tökéletesen megfelelnek.
Fékezéskor keményen markol (az első).

Szóval én teljesen elégedett vagyok!
jók a gumák,bírták a gyűrődést ...robogóra nekem is van süni gumim,nagyon jól fog tükőrjégen is...az első gumát jól fogták így a csavarok?