Azoknak a csavaroknak, amiket én raktam bele, 6mm magas feje van! (mivel a lehető legnagyobbat raktam bele)
Épp ezért 1 tubus FBS vajmi kevés lenne...
Az autóbelső azért nem jó, mert az sem vastagabb, mint a gyári cross belső... és azt bizony szétszedte a csavarfej! És ha azt szétszedi... utána jön a következő réteg... ami már az igazi tömlő.
Szóval... nem tudom... majd valamit kitalálok.
hm... Biztos, hogy jobb lett volna a süllyeszett fejű - csillagfejű csavar... csakhogy az sokkal-sokkal nagyobb macera lett volna (mármint a betekergetése)
A kapupánt csavar pedig szintén sokkal gázosabb.
Próbáltam 6os, anyás csavart betekerni (ami hatlapfejű volt)... előfúrtam, aztán a fúróval megfogtam és nagy nehezen betuszkoltam. Nagyon időigényes volt még az is. Nem hogy egy olyan csavar, amit még meg sem tudok fogni a fúróval.
Ráadásul egy 6mm-es kapupánt csavarnak lyukatfúrni gumiba... nem egyszerű dolog.
Egy 2cm vastag gumiba nem egyszerű ám egy ekkora lyukat megfúrni. A gumi rugalmas és összeugrik.
Szóval azt nem tudnátok 1 délután alatt összehozni, de még 3 délután alatt sem!
én ezt - a tapasztalataim alapján - így látom... (kipróbáltam jó pár csavart)
énis gondoltam efajta ragasztásokra,de szerintem tökéletes volna ha egy doboz szilot(350ft) felálodznál rá egy olyan vastag réteget rá,hogy a csavarok fejét eltakarja azt csá
na ez lesz!
Egyébként ajánlotta egy srác, hogy szélvédőragasztót kellene szétkenni a gumiban belülről... síkba hozva a csavarok fejével... az egészre rárakni a régi belsőt, amit felfújni benne, s így megvárni, hogy megszáradjon.
Amikor kész, a beragasztott gumit szévágni és csak a szükséges részt hagyni bent, majd jöhet a szerelés.
a kopott gumit hallottam... és tűzoltótömlőt is olvastam már (fogalmam sincs, hogy hol szerezhetnék... egyébként pedig annak érdes a felülete, ami szerintem kidörgölhetné a gumit.)
Egy kopott gumit akarok én is belerakni. Most azt keresek valahol. Egy MZ gumi kellene nekem.
De a facsavar messze nem ennyire tartós, mint ez az önmetszős.
Gondolj bele, az egyiket a fába való beletekerésre találták ki, hogy vágjon magának menetet / lyukat.
A másikat pedig lemezhez, fémhez...
Lényegesen masszívabbnak tűnt ez a verzió...
és mindenképpen hatlapfejűt akartam, mert ezt sokkal könnyebb volt installálni...
lehet, hogy itt csesztem el. De, ha fene fenét eszik, akkor is megoldom!
A gumi nagyon jó lett így! Már csak a belsőt kell belehekkelni valahogy!
Szopacs van srácok!
Szétszedtük a kereket, hogy kicseréljük a belsőt... és kiderült, hogy a linóleum, amit beleraktam, nem bírta el a nyomást és szétszaggatták a csavarfejek.
És a csavarfejek pedig kilyukasztották a belsőmet!
Szóval új megoldást kell keresni!
Már van is egy újabb ötlet...
jaaa, bocsi! Nem is meséltem, hogy milyen is volt tényleg...
Van egy útszakasz, ahol kb. 4-5 km-en át (egy honvédségi terület mögött) visz az út, ahol egészen jól ki van járva. (még el is túrták).
Az eredmény az, hogy viszonylag sima, fagyott a talaj. Letaposott hó... ami szinte tükör jég.
Na hát ezen ca. 80-90-nel csapattam végig!
Nagyon király vooooolt! Tovább nem akartam húzni, mert kicsit tartottam, hogy nehogy kiszakadjon 1-2 szög... és elrepüljön. Az órám szerint 94,2 km/h volt a maximális sebességem! Az elég jó ilyen úton szerintem!
Amikor visszafordultam - szintén ezen az úton egy kanyar után - az indulás után egy kanyarból gyorsítottam ki (hosszabb ívű)... elkezdtem tolni neki... és szinte meg sem akart mozdulni a hátulja!
Nagyon frankón fogta!
Azokon a szakaszokon, ahol keréknyomos / nyomvályús a hó / út, ott azért kellett küzedni.
Ca. fél órát motoroztam... és elfáradtam. Kellett dolgozni azért a motorral.
Nagyon-nagyon faszák lettek! Nagyon keményen fogják az utat! A hátsó tol keményen!
Az elsők is teljesen rendben vannak. A célra - szerintem - tökéletesen megfelelnek.
Fékezéskor keményen markol (az első).
Főleg egy MZ-é. Na ilyen próbálok szerezni...
csak ilyen nem nagyon van gumisnál... főleg használt.
Épp ezért 1 tubus FBS vajmi kevés lenne...
Az autóbelső azért nem jó, mert az sem vastagabb, mint a gyári cross belső... és azt bizony szétszedte a csavarfej! És ha azt szétszedi... utána jön a következő réteg... ami már az igazi tömlő.
Szóval... nem tudom... majd valamit kitalálok.
hm... Biztos, hogy jobb lett volna a süllyeszett fejű - csillagfejű csavar... csakhogy az sokkal-sokkal nagyobb macera lett volna (mármint a betekergetése)
A kapupánt csavar pedig szintén sokkal gázosabb.
Próbáltam 6os, anyás csavart betekerni (ami hatlapfejű volt)... előfúrtam, aztán a fúróval megfogtam és nagy nehezen betuszkoltam. Nagyon időigényes volt még az is. Nem hogy egy olyan csavar, amit még meg sem tudok fogni a fúróval.
Ráadásul egy 6mm-es kapupánt csavarnak lyukatfúrni gumiba... nem egyszerű dolog.
Egy 2cm vastag gumiba nem egyszerű ám egy ekkora lyukat megfúrni. A gumi rugalmas és összeugrik.
Szóval azt nem tudnátok 1 délután alatt összehozni, de még 3 délután alatt sem!
én ezt - a tapasztalataim alapján - így látom... (kipróbáltam jó pár csavart)
Kapupán fejü csavar lehet nem dörzsolné ki...
Kocsibelső sztem elég és nem dörzsöli ki...
Errefelé azzal járkálnak
üdv
http://www.vatera.hu/tuzolto_t...
http://www.va
tera.hu/tuzolto_t...
és télleg
http://www.vatera.hu/tuzolto_t...
tűzoltótömlőt hol a búbánatba lehet szerezni?
vatera?
Egyébként ajánlotta egy srác, hogy szélvédőragasztót kellene szétkenni a gumiban belülről... síkba hozva a csavarok fejével... az egészre rárakni a régi belsőt, amit felfújni benne, s így megvárni, hogy megszáradjon.
Amikor kész, a beragasztott gumit szévágni és csak a szükséges részt hagyni bent, majd jöhet a szerelés.
valami vastagabb kell.
Egy kopott gumit akarok én is belerakni. Most azt keresek valahol. Egy MZ gumi kellene nekem.
Gondolj bele, az egyiket a fába való beletekerésre találták ki, hogy vágjon magának menetet / lyukat.
A másikat pedig lemezhez, fémhez...
Lényegesen masszívabbnak tűnt ez a verzió...
és mindenképpen hatlapfejűt akartam, mert ezt sokkal könnyebb volt installálni...
lehet, hogy itt csesztem el. De, ha fene fenét eszik, akkor is megoldom!
A gumi nagyon jó lett így! Már csak a belsőt kell belehekkelni valahogy!
Szétszedtük a kereket, hogy kicseréljük a belsőt... és kiderült, hogy a linóleum, amit beleraktam, nem bírta el a nyomást és szétszaggatták a csavarfejek.
És a csavarfejek pedig kilyukasztották a belsőmet!
Szóval új megoldást kell keresni!
Már van is egy újabb ötlet...
SPEDD BOY
Van egy útszakasz, ahol kb. 4-5 km-en át (egy honvédségi terület mögött) visz az út, ahol egészen jól ki van járva. (még el is túrták).
Az eredmény az, hogy viszonylag sima, fagyott a talaj. Letaposott hó... ami szinte tükör jég.
Na hát ezen ca. 80-90-nel csapattam végig!
Nagyon király vooooolt! Tovább nem akartam húzni, mert kicsit tartottam, hogy nehogy kiszakadjon 1-2 szög... és elrepüljön.
Az órám szerint 94,2 km/h volt a maximális sebességem! Az elég jó ilyen úton szerintem!
Amikor visszafordultam - szintén ezen az úton egy kanyar után - az indulás után egy kanyarból gyorsítottam ki (hosszabb ívű)... elkezdtem tolni neki... és szinte meg sem akart mozdulni a hátulja!
Nagyon frankón fogta!
Azokon a szakaszokon, ahol keréknyomos / nyomvályús a hó / út, ott azért kellett küzedni.
Ca. fél órát motoroztam... és elfáradtam. Kellett dolgozni azért a motorral.
Az elsők is teljesen rendben vannak. A célra - szerintem - tökéletesen megfelelnek.
Fékezéskor keményen markol (az első).
Szóval én teljesen elégedett vagyok!