Köszi a tanácsokat!Kicseréltem a gyertyát és pöcc már járt is De nem értem hogy a gyertya jónak tűnik szép tiszta szikrát is adott ,de mégse indult be vele.Beletettem egy használt banditnak a gyergyáját és azonnal beindult!
Nekem is SM-em van....hétvégén beröffentettem...de reszelte vagy 25 másodpercig mire elkapta...pedig csak olyan 5 hete áll...meleg garázsban....
úgy inditottam ahogy hidegen szoktam....szivató ki...alapjárat....oszt beröffent...akksi tekerte szépen...
gondolom a csudálatos minőségű jó magyar vizezett benzintől indult nehezeben....
Itt is az a baj hogy osztják az észt keményen olcson jót költségmentest kevés km-rel,mindencélra alkalmas legyen persze átalakitások nélkül(mert ugye a fék/kerék tekintetében neméreznek különbséget )Nem megbántásbol de tényleg ez a mai modi?!....Akinek nem inge......
köszi szépen a választ! elgondolkodom most már rajta komolybban az én árkategórim nak 1db 700-800 ezer ft-os werda felelne meg!nem tom mi jót lehet belőle wenni de mégis milyen éwjáratot nézzek belőle ami tuti nincs leharcolwa(2002-2003?)és ha wan 2004 akkor arról mit gondoljak(leharcolt,vagy a tulajnak sűrgősen kell a pénz)!illletwe mikor kell a motorját komolyabban felújíani,olajat hány kilométerenként,üzemóránként kell cserélni?köszi
Mindenki maga tudja, hogy mit akar. És E-t akartam anno, s azt vettem S szóba sem jött. Igaz, nincs index, meg féklámpa, de az a legkevesebb. Raktam fel hátsó lábtartót, ugyhogy már is kétsszeméllyes. Kezdetben zavart a motor nagy hangja, de megszokható, ill. hosszú uton bedugózom a fülemet füldugóval. És a városban meg legalább meghallanak az autósok hogy jövök. A vizsgáztatása természetessen egy fokkal nehezebb (drágább ) mint az S tipus vizsgáztatása, de csak azért, mert ezt jobban felkell a vizsgára késziteni . Gyürü, dugó, az én tapasztalatom szerint nem megy hamar gallyra. Mindennek a titka a jó kenőolaj, és a motor bemelegitésre üzemi hőfokra. Utána, ha már meleg, akkor lehet a motort ütni, vágni. Illik tudni, hogy az E- tipusdon nincs hütőventillátor. Városban a 40 C-ban esetleg ez gond lehet. (nekem még akkor sem rottyant fel a vizem pedig a jobb oldali hütőn két cella teljessen bevan nyomódva egy komolyabb esésem miatt). Én Castrol 10W60-as olajat használok, ami a nagy nyári melegben is jó kenést biztosit. Elötte egy 250-es Kawasaki KDX-em volt., és kinöttem. Ezt is növögetem az utcán, de a terepen maximálissan elég. Ha valakinek a DRZ 400E kevés a terepen akkor az már a profi kategoriába tartozik. Én nem.
100 szónak is 1 a vége...Én egy rendszámos E-t javaslok neked, ha az utcán is akarsz motorozni....
Ha megszivta magát akkor huzzál teli gázt, s ugy inditozz. Természetedssen a szivatót nyomd vissza. Ugy indulnia kell. Ha beindul, akkor viszont hirtelen felpörög az egekbe. Ilyenkor húzd ki a szivató, s hagyd alapopjáraton durucsolni. Teljes gázon sok levegö jut a hengerbe, s igy kiszellözik.
Ird meg, ha sikerült....
Sziasztok !Ma regisztráltam elöször. Van egy drz400sm-em ma próbáltam beindiani de nem idult be! Pedig fűtött garázsban áll! Szerintem jól is tekerte! Kérlek segitsetek ha tudtok mit csináljak vele!
Köszi szépen! Új nekem ez a fajta SM kerekes-cross gumis motorozás de kipróbálom majd!
A gépet, legtöbbet munkába járni, hétvégén túrázgatni, versenyekre kilátogatni meg hasonlókra fogom majd használni. Tehát inkább aszfalt. De nem tudok olyant elképzelni, hogy ne tudjak majd terepen erdőben is néhány napot barangolni. Az kizárt. De azért a pár hétvégéért évente nem hiszem, hogy megérné E-t vásárolni. Ahogy a boltban meg az utcán figyelgetem a két típust az Sm valamivel jobban fel, van szerelve. A fenébe nehéz dönteni!
Én a DRZ sm -re az Rmcnél vettem 17-es Vee Rubbereket elöl100as hátul 120as méretben nyilván aszfaltuton elég könnyü vele eldobni a vasat, de télen-koratavasszal amúgy is bármivel. Én nem veszödnék az elsökerék+ elsőfék cseréjével, mert hobbyendurósként nem érzem nagy hátrányát a 17es elejének. Hidd el ha nem mindennap jársz mély sárban, vizmosásokban, felázott erdei ösvényeken nem fog zavarni hogy többet kell dolgozni a kormányon!
Nem tudod, véletlenül hol tekinthetnék meg olyan gumikat! Most nem tudom butaságot, mondok vagy sem? De mi lenne, ha csak egy használt első 21-es kerékkel próbálkoznék és hátsó eredeti SM kerékkel cross gumival. Elméletileg olcsóbb megoldás! Gyakorlatilag passz .
Na látod nem is olyan egyszerű ez a dolog! Nekem döntenem kellene, hogy E vagy SM legyen a következő motorom. Ha a szívemre hallgatok akkor E, ha az eszemre meg a zsebemre, akkor inkább SM, mert nincs rá lehetőségem meg időm, hogy csak terepen mennyek vele. De ha nem tudnék néha terepezni is akkor bele is halnék.
Ha csak az kell hogy elmenjen hóban-sárban, ugy elég ha szerelsz rá 17-es krosszgumát! Nem lesz olyan stabil a kormányzása mint az enduróknak de megteszi tavaszig, és még visszalehetne puhitani a futómüvet hogy eviselhetőbb legyen vele a terep.
Sziasztok! Próbált már valaki közületek az sm-be enduro kerekeket belerakni!
Mit, milyent, hogyan, mivel, hogy, tartozékok esetleg, a motor utána hogy viselkedik, alítások stb.
Ha van valakinek ebben tapasztalata, megköszönném, ha írna egy pár sort.
karoly.balint@gmail.com a címem, de szerintem, van más emberke is akit érdekelhet a téma.
Nekem is ezzsezs van.
úgy inditottam ahogy hidegen szoktam....szivató ki...alapjárat....oszt beröffent...akksi tekerte szépen...
gondolom a csudálatos minőségű jó magyar vizezett benzintől indult nehezeben....
Mindenki maga tudja, hogy mit akar. És E-t akartam anno, s azt vettem S szóba sem jött. Igaz, nincs index, meg féklámpa, de az a legkevesebb. Raktam fel hátsó lábtartót, ugyhogy már is kétsszeméllyes. Kezdetben zavart a motor nagy hangja, de megszokható, ill. hosszú uton bedugózom a fülemet füldugóval. És a városban meg legalább meghallanak az autósok hogy jövök. A vizsgáztatása természetessen egy fokkal nehezebb (drágább ) mint az S tipus vizsgáztatása, de csak azért, mert ezt jobban felkell a vizsgára késziteni . Gyürü, dugó, az én tapasztalatom szerint nem megy hamar gallyra. Mindennek a titka a jó kenőolaj, és a motor bemelegitésre üzemi hőfokra. Utána, ha már meleg, akkor lehet a motort ütni, vágni. Illik tudni, hogy az E- tipusdon nincs hütőventillátor. Városban a 40 C-ban esetleg ez gond lehet. (nekem még akkor sem rottyant fel a vizem pedig a jobb oldali hütőn két cella teljessen bevan nyomódva egy komolyabb esésem miatt). Én Castrol 10W60-as olajat használok, ami a nagy nyári melegben is jó kenést biztosit. Elötte egy 250-es Kawasaki KDX-em volt., és kinöttem. Ezt is növögetem az utcán, de a terepen maximálissan elég. Ha valakinek a DRZ 400E kevés a terepen akkor az már a profi kategoriába tartozik. Én nem.
100 szónak is 1 a vége...Én egy rendszámos E-t javaslok neked, ha az utcán is akarsz motorozni....
Ha megszivta magát akkor huzzál teli gázt, s ugy inditozz. Természetedssen a szivatót nyomd vissza. Ugy indulnia kell. Ha beindul, akkor viszont hirtelen felpörög az egekbe. Ilyenkor húzd ki a szivató, s hagyd alapopjáraton durucsolni. Teljes gázon sok levegö jut a hengerbe, s igy kiszellözik.
Ird meg, ha sikerült....
Szedd ki a gyertyát és nézd meg nem úszik-e benzinben,és hogy ad-e szikrát
A gépet, legtöbbet munkába járni, hétvégén túrázgatni, versenyekre kilátogatni meg hasonlókra fogom majd használni. Tehát inkább aszfalt. De nem tudok olyant elképzelni, hogy ne tudjak majd terepen erdőben is néhány napot barangolni. Az kizárt. De azért a pár hétvégéért évente nem hiszem, hogy megérné E-t vásárolni. Ahogy a boltban meg az utcán figyelgetem a két típust az Sm valamivel jobban fel, van szerelve. A fenébe nehéz dönteni!
Ilyenkor a tárcsák az eredetik szoktak maradni?
Az átalakítás mennyire körülményes?
Mit, milyent, hogyan, mivel, hogy, tartozékok esetleg, a motor utána hogy viselkedik, alítások stb.
Ha van valakinek ebben tapasztalata, megköszönném, ha írna egy pár sort.
karoly.balint@gmail.com a címem, de szerintem, van más emberke is akit érdekelhet a téma.