az idő talán nem egyértelmű...
Szóval tud olyat a napi időmérője, hogy
- túra összidő
- motorozási idő (azaz a megállásokat nem számolja bele az időbe)
- na és persze összes megtett idő... talán 9000 óráig tud mérni... :)
első blikkre nagyon jópofa. Elég sok mindent tud.
Az amcsiktól vettem, mert így 10e-rel olcsóbb volt, mint a németektől. (15ben állt meg, leszállítva).
Direkt DRZ-hez való kittet vettem (a felszereléshez elvileg minden itt van).
Tud:
- sebesség (pill, max, átlag)
- távolság (napi és összes)
- idő (napi / napi össz illetve napi-megállások és össz időt)
- óra
- szervíz és olajcsere ciklus figyelmeztetés (sajnos km alapján)
- háttér-világítás
Egyszerre 4 féle adatot látsz.
- sebesség
- távolság
- idő
- óra
nyilván megválaszthatod, hogy a lehetőségek közül melyik távot akarod látni, stb.
Szóval egyenlőre jónak tűnik. Valszeg szombaton felszerelem... és beszámolok róla, hogy hogy ment.
Ti használtok órát a gépen? Gondolok itt a DRZ 400 E-re.
Én most vettem rá egy "computer"-t.
Ilyet ni: http://www.seikel24.de/ebaybil..." data-gallery>http://www.seikel24.de/ebaybil..." />
ismeritek? Kíváncsi leszek rá. Az ebay-en vettem és ma jött meg!
A hétvégén szerintem felrakom.
Eléggé be vagyok sózva. Már korábban vettem egy SigmaSport órát, ami kb. 1 hétig bírta. Egy esős motorozás során megpurcant (100km/h-nál nem bírta az esőt! )
A gépet, legtöbbet munkába járni, hétvégén túrázgatni, versenyekre kilátogatni meg hasonlókra fogom majd használni. Tehát inkább aszfalt. De nem tudok olyant elképzelni, hogy ne tudjak majd terepen erdőben is néhány napot barangolni. Az kizárt. De azért a pár hétvégéért évente nem hiszem, hogy megérné E-t vásárolni. Ahogy a boltban meg az utcán figyelgetem a két típust az Sm valamivel jobban fel, van szerelve. A fenébe nehéz dönteni!
Na itt nem értettem, hogy miért nem került képbe az S, ezért kérdeztem hogy égő-e azt venni, hiszen erre az igényre vitathatatlanul az S az ideális jelölt.
Lehet hogy nem is tudja, hogy 3 típus van? Mert ő csak kettőről vaker...
Arról meg nem akarok megygőzni senkit, hogy az S jobb mit az E vagy az SM, ÉN AZT MONDOM, HOGY AMIRE Ő KERESI, ARRA A LEGJOBB AZ ESSSS, de azt nem említi.
jajaj!nem kell a "balhé"már tom miért előnyösebb az e verzió!most kiwncsi lennék arra hogy miért tartjátok előnyösebbnek az s werziót!és ezzel 1-1!köszi a wálaszt!
Bocsánat, ha félreértettél, én nem a Te DRZ-S motorodat akartam cinkelni, meg le gagyizni. Sőt senkiét sem! Itt egy beszélgetésből alakult ki. Drprofesszor megkérdezte, azt, hogy milyen motort ajánlanék neki, természetesen mindezt érvekkel. Ő ugyanis motorvásárlás előtt áll. (A bevezetőben ugye az erdélyi túrámról beszéltem, ahol az egyik srác egy DRZ „S” típussal jelent meg. Több ezer km-ert motoroztunk néhány nap alatt együtt, és így volt időm az Ő motorjáról is egy kis ismeretet gyűjteni) Én erre válaszoltam. Nekem az „S” verzió nem jött szóba, de nem azért mert „égő”. Teljesen más oka volt. Ha tudni szeretnéd akkor azt is elmondom… A motoromat egy évesen használtan vettem egy barátomtól 2003-ban. Ahol mi lakunk ott ez a motor volt eladó. Volt rá pénzem, engedte, hogy kipróbáljam, s mivel megvolt szorulva eladta. A S típust nem próbáltam mivel akkor nem volt lehetőségemben.
Most viszont hogy 4-éve motorozok DRZ-E vel el, tudom mondani Drprofesszornak, hogy miért ajánlom neki. Szerintem inkább te is mond el neki, hogy szerinted meg mennyivel jobb az „S” típus az „E”-nél. Inkább egymást segítsük a fórumon, mint egymásban a szálkát keressük. Ez lenne a fórumnak a jelentősége, lényege. Annyira jó dolgokat írnak itt a srácok. Már nagyon unok néha netezni, de azért járok fel ide, hogy nézegessem a jó képeket, leírásokat, szakmai tanácsokat hallgassak, illetve adjak….
Ui. Valóban, abban igazad van, hogy egy motor nem attól lesz két személyes, hogy teszek rá lábtartót, hanem attól hogy levizsgáztatom. Nyilván tudod akkor azt is, hogy nem könnyű egy „E” típust könnyen levizsgáztatni. Főleg nem extra dolgokat a forgalmiba irtani! Viszont, ha a lábtartó fent van, akkor az utasomnak már nem kapja be a lábát a kerék, vagy a lánc. Ritkán utazok két személlyel, s ha utazok, akkor meg bevállalom az esetleges büntetést…
A cimborám a legolcsóbb átalakítást választotta: vett egy 18-as felnit előre, átfűzte a 21-es helyett, így elől-hátul 18-as, amire kurva jó pályagumikat lehet kapni.
Persze visszaalakítani macera, de ő nem akarja cserélgetni.
egyébként ahhoz, hogy egy ilyen supermoto kereket felrakjon az ember egy DRZ E-re, mit kell tenni a féknyereggel?
Teljesen újat kell venni? (gondolom áthelyezni nem lehet)
Mekkora költséggel jár egy ilyen móka? A hátsó fék az maradhat?
ha egy kis üzleti érzéked lenne akor azt a 5-eft szimpolumnak értenéd szerintem.
azz az 5-eft csak ott van enyi nem tudom mért böki a szemed 5-eft.
ugyis mindneki szeret alkudni. na mind1...........
Hát nekem SM-em van(előtte S-es volt)Igy ahogy most van gyári felnivel,gumival azt kell h mondjam h HASZNÁLHATATLAN! De nem tudom egy bordás 17"-es milyen lenne,mert ez a d208 minden sebességben fullra elpörög,nah meg nem fog semmit,csuszik...simson s51 jobb terepen nála:D
de ez az én véleményem/tapsztalatom..
előtte az enduro gumival/felnivel össze sem lehet hasonlitani(amugy az enyém is S-es volt vmikor régen...)
Srácok, nem kellene ilyesmin összeszólalkozni! Nem éri meg. Szerintem csak kérdezni akarta, a srác, hogy akkor miért nem S-t vásárolni. Nekem válaszolt, és most kicsit hülyén érzem magam, hogy ez miatt vita legyen. Nagyon jól ismerem a különbséget az S és az E között, Itt tényleg azon múlik, hogy konkrét mindennapi használatban hány százalék terep, és hány százalék az aszfalt.
Az eszem mindig azt sugallja, hogy 80 százalék aszfalt, és húsz százalék könnyű terep kihasználtságnál az SM ésszerűbb döntés. Ha fordítva lenne akkor nem vita, E típus. Az SM Típus terepen való kihasználtságáról szeretnék (szerettem volna) javaslatokat, tapasztalatokat meghallgatni, olvasgatni. És még szeretnék mindig.
Szóval tud olyat a napi időmérője, hogy
- túra összidő
- motorozási idő (azaz a megállásokat nem számolja bele az időbe)
- na és persze összes megtett idő... talán 9000 óráig tud mérni... :)