Motorban semmi különbség nincsen...
Nekem is sikerült némi szerelés és szenvedés árán levizsgáztatni az E-met, de amit hiányolok róla és nem lehet pótolni: hátsó lábtartó...
Hát igen. Nem lehet rá csomagot rakni, mert valóban könnyű a fara. Én mindig viszek magammal egy háti táskát. A km óra kérdést kellene meg oldanom. Van egy bicikli kióméter óra, de rövid a zsinórja. Meg az a érzékelő kütyü tul messze van a küllőktől valahogy meg kellene emelni.
hát S meg E között állítólag nem sok kül van motor téren legalább is erre még senki nem tudta megmondani a tutit :P valami biztos van a 5LE miatt de sztem az gyújtás meg karbi lehet ,de lehet már volt erről itt szó nekem homályos ,de az Enek gyenge a fara szóval azzal ha mész valahova akkor no csomag :(
Annyi hogy az első fogaskerekem kisebb egy foggal, és van egy sport dobom. Így jobban megy. Az enyém rendszámos. Le is tudom vizsgáztatni ha kell. mindenféle bele kötés nélkül.
Ez igaz. De nem krosszozom. Ezért nem vettem krossz motort. Én már át alakítottam a drz E-met. Ugyan nem vagyok motor szerelő, de S-ből nem csinálsz E-t.
Sse rossz motor .... sőt ha nem akarsz sokat szopni a müszakinál akkor inkább S .
bár E is megoldható de szopatos . :P
amúgy az E alapba 110kiló? én nem hiszem mert úgy emelésre nehezebb mint a DRem az pedig 125papirilag ,de majd valamikor lemázsázom már :)
jó de ez a lóerő is egy olyna dolog,hogy pályára abból se kell sok legalább is max versenyző szinten:)
no de egy cross gépbe nekem az a jó,hogy Qva könnyü és úgy rakom ide oda ahogy csak akarom azért a DRZ meg a DR is jó 20-40kilóval nehezebb.
Jaj megint feljött a DRZ vs cross téma... erről senki nem is beszélt és nem is állította, hogy a DRZ (E)--t crossra találták volna ki...
Az alattam lévő hsz-hoz meg annyit fűznék hozzá, hogy nincs sok különbség (már a karbi is ugyanaz) és könnyebb S-ből E-set csinálni, mint fordítva. Padon mérve 5LE-vel erősebb az E. Persze a kérdés ott kezdődik, hogy kell-e rendszám. S-esben könnyebben ki lehet fogni kevésbé széthajtott példányt, mint E-sben.
Sziasztok olvastam a fórumot. Jó hogy nincs esélye a drz-nek, egy krossz géppel szemben. Mert nem az a kategória. A Drz- enduró és nem krossz motor. Van S, Sm, E. változat. sokan össze keverik az S- t, az E-vel.
A kettő nem Ugyanaz. Az S- 40 le, 120kg. Az E- 50 le és 110 kg. Az S- típusról nagyon rossz véleményeket olvastam. Ne vegyetek Suzuki Drz 400 S-t! A Suzuki Drz 400 E- egy univerzális motor mindenre jó. Én ezért választottam. Lehet hogy van jobb motor de, vegyen az akinek van rá pénze.
hát bosszankodott,mert nem tudta eltalálni a lánckerék áttételt.De a 2008as rmz már 5 sebességes.
Ismerek 2 srácot akik mennek pályázni is a drz-vel.sztem meg jobb,mint a dr350.mondjuk egyik sem cross,nem oda való igazán.
Te akarsz motort venni és nem tudsz dönteni?
nem arra való :P a DR350el voltam párszor pályán de nehéz oda és Qvára orrnehéz gondolom a DRZről is ugyanez mondtható el főleg,hogy nehezebb a DRnél :)
gondolj a hárdra mély sárba befuladsz azt akkor ott senki nem fogja berúgni vagy sirató kellős közepén :)
sztem az az önindító megér annyit . SHC lenne az igazi azon mindkettő van alapba de egy SEre könyebb berúgot rakni mind Sre önindítót.
Nekem is sikerült némi szerelés és szenvedés árán levizsgáztatni az E-met, de amit hiányolok róla és nem lehet pótolni: hátsó lábtartó...