Husaberg-et KTM gyártja (osztrák), de nem valami jó szvsz. Kis gyártóknak nincs már pénze fejlesztésre. Sose a számokat nézd, minden gyártó másképp mér, nem ez a mérvvadó.
Elvileg ezzel is át tudnék menni a városon... csak valahogy fel kéne rögzíteni a rendszámom a gépre!
De most azért nem akarom ezt a dolgot erőltetni.
Majd, ha jobb idő lesz pörgünk egyet ott.
A roncsderbi pálya teljesen egyenletes, néhány kanyar van benne. A kanyarodást baromi jól lehet ott gyakorolni, csak sajna kicsit agyagos a talaja, ami feltehetően most még jól meg is van fagyva.
Egyébként, ha majd elolvad a hó egyszer átjöhetnél erre is, mert azért vannak itt egészen jó helyek.
A HUSA az milyen? Japán? Nem sokat tudok még róluk... de azt látom, hogy baromi könnyű és baromi erős gépek. (FE550 - ca. 110 kg, 60LE)
Nekem azt mondta a Király Laci a múltkor, hogy 2009-re jön az új DRZ.
Valszeg aluvázat fog kapni... és 450-es lesz.
Kíváncsian várom.
Arra, hogy ha enduro gumid lenne, akkor azzal még el tudnál jönni (vagy Kecskeméten most ilyen nagy hó van? :S) Még nem válaszoltál mi van a Metro mögött
hogy mi van a Metro mögött? Ott van a roncsderbi pálya is.
És a katonai reptér... ami mellett elég jókat lehet motorozni. Még a roncsderbi pálya mellett is van klassz terep...
csak sajna most tükör jég ott az út.
körmös gumi? mire gondolsz?
Az enyémen a gyári Dunlop D756-osok vannak még.
De sajnos a letaposott hó iszonyat durván csúszik.
Mint a tükör jég. (ma volt szerencsém próbálgatni)
Nekem a DRZ egyébként tanuló motor. Erre a célra tökéletes.
Közel 10 éve nem volt saját gépem (ETZ 125 volt az utolsó), néha motoroztam 1-2 géppel... de az enduro téma nekem most új.
2 hónapja űzöm hétvégente.
Ha kinövöm a DRZ-t, akkor veszek majd valami mást... (pl. Husa, Yamaha, vagy akár KTM is lehet még) majd elválik
De az is lehet, hogy az DRZ400 E utóda, ami elvileg 2009-ben jön, egy ütős gép lesz... és az lesz belőle.
mármint a Helvécia - Kecskemét közöttire gondolsz?
Sajna nekem az messze van ahhoz, hogy ilyen útviszonyok között átmenjek oda.
Pedig sokszor szoktam ott is motorozni. Csak én pont a város másik felén lakok.
Gyakrabban motorozok a Metro mögött (pl. ma is)
a ruhámra gondolsz? Azt igen.
A Parillánál vettem. Egy No Fear enduros nadrág, mez és kesztyű.
Van még egy Prexport kabátom is szintén onnan.
A nadrággal sajnos az a bajom, hogy télire nem túl jó, ugyanis alul van egy 10-15cm-es hálós rész, ahol simán befúj a szél és lefagy a p...öm :( Bár most alá vettem egy síalsót (elasztikus, olyasmi mint egy bringás gatya, csak ez valami termó cucc) meg egy melegítőt és így nem fázok. ;)
nem! Én DRZ-hez való szett-et vettem.
300ig mér - azt hiszem... de 200ig tuti... és valszeg bármelyik elég a enduróra!
Én az amcsiktól rendeltem az ebay-en és 15.000 ft-ban állt meg leszállítva. Ugyanez a németektől 25e lett volna.
egyébként tud:
- sebesség, átlag seb, max seb
- távolság (összes, napi)
- idő (összes, napi - napit megállásokkal és azok nélkül is)
- óra
- szervíz ciklus figyelmeztetés (de sajna csak km alapján)
- ja és van rajta háttérvilágítás is egy gombnyomásra.
Barátom, csak 2 kérdésem van...
ha már ennyire szar a DRZ és ennyire gumma jó a KTM.
1. abból a + 1 millió Ft-ból, amibe kerül egy EXC 450 vagy 525, abból vajon mennyit tudsz elmotorozni egy DRZ-vel... vagy mennyi tuning-ot tudsz rátolni, hogy szintbe hozd?
2. mennyi is a KTM szervízciklusa? mert, hogy a DRZ E ciklusa 60 órás! ;) a KTM-nél 80-nál már gyűrűzni kell!
baaaassszus! Mekkora zsír garnitura! Ez kellett volna nekem ma!
Nyilván akkor nem előzött volna be a hátsó kerék
Voltam fordulni egy kört... egyet taknyoltam indulás után nem sokkal... utána már óvatosabb voltam.
Ahol lehetett letértem az útról (igazi off-road motorozás volt) és ott már fogott a gumi lényegesen jobban...
de sajna az összes földúton végig ment már pár autó a környéken... és így mindegyik tükör jég volt.
A szűz hóban viszont egész jól lehetett motorozni... (bár kinek mit jelent az egész jól?! )
azért is gondoltam rá.
Állítólag isszonyat erős valóban... nagyon durván megy. (persze már kérdés, hogy mindezt kezelni is kell tudni)