Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ódákat zengenek róla néhányan...
azért is gondoltam rá.

Állítólag isszonyat erős valóban... nagyon durván megy. (persze már kérdés, hogy mindezt kezelni is kell tudni)
Benne vagyok msn címed van?
Husaberg-et KTM gyártja (osztrák), de nem valami jó szvsz. Kis gyártóknak nincs már pénze fejlesztésre. Sose a számokat nézd, minden gyártó másképp mér, nem ez a mérvvadó.
Elvileg ezzel is át tudnék menni a városon... csak valahogy fel kéne rögzíteni a rendszámom a gépre!
De most azért nem akarom ezt a dolgot erőltetni.
Majd, ha jobb idő lesz pörgünk egyet ott.

A roncsderbi pálya teljesen egyenletes, néhány kanyar van benne. A kanyarodást baromi jól lehet ott gyakorolni, csak sajna kicsit agyagos a talaja, ami feltehetően most még jól meg is van fagyva.
Egyébként, ha majd elolvad a hó egyszer átjöhetnél erre is, mert azért vannak itt egészen jó helyek.
A HUSA az milyen? Japán? Nem sokat tudok még róluk... de azt látom, hogy baromi könnyű és baromi erős gépek. (FE550 - ca. 110 kg, 60LE)
Nekem azt mondta a Király Laci a múltkor, hogy 2009-re jön az új DRZ.
Valszeg aluvázat fog kapni... és 450-es lesz.
Kíváncsian várom.
Sorry későn küldte... roncsderbi pálya? Pontosan hogy kell odajutni? Ugratók vannak?
Arra, hogy ha enduro gumid lenne, akkor azzal még el tudnál jönni (vagy Kecskeméten most ilyen nagy hó van? :S) Még nem válaszoltál mi van a Metro mögött
hogy mi van a Metro mögött? Ott van a roncsderbi pálya is.
És a katonai reptér... ami mellett elég jókat lehet motorozni. Még a roncsderbi pálya mellett is van klassz terep...
csak sajna most tükör jég ott az út.
Én kizárólag japánt vennék :) Új DRZ-ről milyen hírek vannak? Ha megkapná az RMZ vázát, akkor az tényleg überbrutál lenne
körmös gumi? mire gondolsz?
Az enyémen a gyári Dunlop D756-osok vannak még.
De sajnos a letaposott hó iszonyat durván csúszik.
Mint a tükör jég. (ma volt szerencsém próbálgatni)
Nekem a DRZ egyébként tanuló motor. Erre a célra tökéletes.
Közel 10 éve nem volt saját gépem (ETZ 125 volt az utolsó), néha motoroztam 1-2 géppel... de az enduro téma nekem most új.
2 hónapja űzöm hétvégente.
Ha kinövöm a DRZ-t, akkor veszek majd valami mást... (pl. Husa, Yamaha, vagy akár KTM is lehet még) majd elválik
De az is lehet, hogy az DRZ400 E utóda, ami elvileg 2009-ben jön, egy ütős gép lesz... és az lesz belőle.
Arra.
Körmös gumi?
Metro mögött mi van?
mármint a Helvécia - Kecskemét közöttire gondolsz?
Sajna nekem az messze van ahhoz, hogy ilyen útviszonyok között átmenjek oda.
Pedig sokszor szoktam ott is motorozni. Csak én pont a város másik felén lakok.
Gyakrabban motorozok a Metro mögött (pl. ma is)
KTM témáról meg annyit, hogy ha ennyi pénzem lenne, akkor inkább vennék egy WR-t és a KTM szervízköltségeiből full extrásra felpakolnám
Jelen Holnapután remélem kimegyek az Auchan mögötti pályára
Ha nemkem sok pénzem lett volna akkor nem Ktm-et vennék. Hanem Husaberget.
2t ről meg annyit, hogy benzin temető.
a ruhámra gondolsz? Azt igen.
A Parillánál vettem. Egy No Fear enduros nadrág, mez és kesztyű.
Van még egy Prexport kabátom is szintén onnan.

A nadrággal sajnos az a bajom, hogy télire nem túl jó, ugyanis alul van egy 10-15cm-es hálós rész, ahol simán befúj a szél és lefagy a p...öm :( Bár most alá vettem egy síalsót (elasztikus, olyasmi mint egy bringás gatya, csak ez valami termó cucc) meg egy melegítőt és így nem fázok. ;)
a szerkod a parillánál vetted?
megvagy vele elégedve?
az zsir
Itt a cég weblapja:
Trail Tech Computers
nem! Én DRZ-hez való szett-et vettem.
300ig mér - azt hiszem... de 200ig tuti... és valszeg bármelyik elég a enduróra!

Én az amcsiktól rendeltem az ebay-en és 15.000 ft-ban állt meg leszállítva. Ugyanez a németektől 25e lett volna.

egyébként tud:
- sebesség, átlag seb, max seb
- távolság (összes, napi)
- idő (összes, napi - napit megállásokkal és azok nélkül is)
- óra
- szervíz ciklus figyelmeztetés (de sajna csak km alapján)
- ja és van rajta háttérvilágítás is egy gombnyomásra.
Barátom, csak 2 kérdésem van...
ha már ennyire szar a DRZ és ennyire gumma jó a KTM.
1. abból a + 1 millió Ft-ból, amibe kerül egy EXC 450 vagy 525, abból vajon mennyit tudsz elmotorozni egy DRZ-vel... vagy mennyi tuning-ot tudsz rátolni, hogy szintbe hozd?
2. mennyi is a KTM szervízciklusa? mert, hogy a DRZ E ciklusa 60 órás! ;) a KTM-nél 80-nál már gyűrűzni kell!
És a suzuki feliratra ragassz keevay matricákat, mer különben 50 papir lesz a szállitás!
baaaassszus! Mekkora zsír garnitura! Ez kellett volna nekem ma!
Nyilván akkor nem előzött volna be a hátsó kerék

Voltam fordulni egy kört... egyet taknyoltam indulás után nem sokkal... utána már óvatosabb voltam.
Ahol lehetett letértem az útról (igazi off-road motorozás volt) és ott már fogott a gumi lényegesen jobban...
de sajna az összes földúton végig ment már pár autó a környéken... és így mindegyik tükör jég volt.
A szűz hóban viszont egész jól lehetett motorozni... (bár kinek mit jelent az egész jól?! )