A Lukas cég gyárt féklámpa kapcsolót , hidraulikusat , egyszerűen a főfékhenger csavarját kell kicserélni rá. Az olasz és a japán menete nem egyezik meg . Ára 5000 ft a legegyszerűbb megoldás , és beleköthetetlen . Yamahánál és Suzukinál is kapni .
Mennyibe került a ledes hátsó lámpa ?
Hali!
Tudtommal nem kötelező a féklámpa mindkét fékről,meg asszem azt mondta a vizsgabiztos,hogy a gyári hidraulikus fékbe nem nyúlhatsz bele.Mer kirúg a picsába vizsgáról.
Egyébként ha minden igaz,holnap a varbói tavon (Miskolc mellett) jégen csapatunk szögessel...
Akinek útba esik,nézzen ki!
G.
Nos. Az első fékes megfúrt megoldás, azért nem jó mert nem vízálló, a mikro kapcsoló könnyen be állhat. Ha a hátsó mikro kapcsolót megrendeled az is csak 1000 Ft + szállítási költség és tuti hogy vízhatlan.
Ha esetleg valaki drz-hez féklápmát akar venni. akkor Ne ledeset hanem izzósat vegyen. Led is egyszer ki ég és azt nem lehet ki cserélni. És a ledesbe bele köthet a rendőr. Nekem a motor szerelő mondta.Ha utcán akarod használni, nincs vissza pillantó, 2x 10000Ft büntetés vagy több.
Polgárdi motor bontóba rendeltem Suzuki dr 800-as féklámpa kapcsolót. Csak a hátsó féknél van egyenlőre kapcsoló. Mobil szám:06209450610. tudják postázni az alkatrészeket. Féklámpát, meg Pere Martonba vettem. Szintén tudják postázni az alkatrészeket. http://www.moto-complet.hu/
ennyi
Te, nem fotóznád le, s raknád fel a DRZ-E-dre felrakott féklámpa kapcsoló megoldásodat (hátsó rendszámidommal együtt)? Szerintem több embert is érdekelne akinek DRZ-E van. Első, hátsó lámpakapcsoló is érdekel...De ha csak hátsó van, akkor az is jöhet. Esetleg azt még ird mellé, hogy milyen alkatrészeket használltál...
Cserébe majd rakok fel DRZ-E hátsó lábtartó, ill. kilóméteróra megoldásokról fotóka...
Valóban lehet, hogy a gyári izzó baromi drága a DRZ-be.
Bár 20e ft-ért én már inkább egy Xenon szettet raknék bele!
Amikor nekem kiégett - ég mondták, hogy gumma drága a gyári izzó - bementem egy motoros / bringás boltba és mutattam, hogy milyen izzót kérek. Mondták, hogy pont olyan nincs.
De kaptam olyat, ami NEM HALOGÉN és 3 lábú... bár picit mások a lábai (a pockok a peremén).
A halogén nem érdekel, úgyse nagyon használom éjszaka.
A 3 láb pedig kicsit nagyobb volt, mint a gyári, így azokból oldalvágóval lecsípegettem és tökéletes lett!
Azért mert az első drz-t amit láttam, az a Markó Istváné volt. Meg az egyik ismerősömnek volt. És eldöntöttem ha törik ha szakad. Nekem E-kell. Meg csak e volt a kereskedében ahól vettem. Jó áron volt, és nem hagytam ki a lehetőséget. 2005- ös modell az enyém. Van rajta: albert dob, race tech kormány, mostmár féklámpa és visszapillantó tükör is. Csak a km- órát, és a reflektor dolgot kell meg oldanom. Indexet nem akarok. Ha nincs nem kötelező, lehet jelezni kézzel is. Az előző motoromról is le volt szedve, nem is zavar.
na azon biztos van refi de minek nekem azt mondták hogy 20ezer egy buzi égö a motorba mi van speed?
már csak pár nap és itt a vas csak tiszta ho minden meg kurva hideg van
Veszprémből Almádiba járok dolgozni. kocsi elé már ki jött egy őz. Ha csak tompított van lehet hogy nem veszem észre időbe. És akkor nem tudok megállni. Mivel elég magas a drz, hát nem akarom megtudni hogy mi történhetne.
Suzuki drz 400 E-m van. nincs reflektor rajta. Meg lehet valahogy csinálni? Vagy, le kell cserélnem az első lámpát? Ja és hova rakom a refi kapcsolóját?
Mennyibe került a ledes hátsó lámpa ?