Sajna arra nem tudtam elmenni, nem voltam itthon.
Én pont az arra következő hétvégén vettem át a DRZ E-met náluk! ;)
Mármint a Rodeo-nál. :) Az október 23-ai hétvége előtt volt a DRZ verseny lakiteleken.
Legalábbis én erről tudok.
2 hete voltam kint lakiteleki versenyen - az nem drz verseny volt, hanem enduro / quad / cross verseny... mindenféle különböző kategória indult.
De ha már itt tartunk... van itt közöttetek olyan, aki Kecskemét környékén lakik?
egy nagy rakás szar az összes drz, mindegy milyen !
gyenge nehéz és kutyaszarra se való!
nekem volt egy és utána vettem egy 525öt és nem is tudom elmondani a különbségeket mert nem fér ide mennyivel jobb egy ktm mint egy szar suzuki
soha többet nem veszek ilyen szemetet
ja és az enyém tuning volt és úgyis kula
tehát a drz az nem motor
Ehhez ennyit fűznék hozzá, hogy karbi is más S-en meg E-n. (Mikuni vs Keihin) és ez adja az erőkülönbség 95%-át. Kipufogó nem ér többet 1LE-nől. Padon mérve S 35LE, E 40LE. Aki nem hiszi járjon utána
Túrázni mind a kettő egyformán jó, ha meg hosszabb távokat szeretnél megtenni akkor veszel egy utngyárott nagyobb tankot és tök mindegy mi volt eredetileg rajta...
-"nincs hely tükörnek" - ezt nem teljesen értem, de a gyári kormányt úgyis mindenki lecseréli, meg én is tettem fel tükröt (műszakira) egyébként meg ha terepen mész minek...... letörni?
-nincs km/h óra (napi számláló nem átalakíható!) - terepre minek...
-nekem még sosem melegedett túl, ha mégis előfordulna megállnék.. nem mindegy, hogy előtte vagy utána állsz meg?
-"ventillátor" +súly
-nincs hátsó lábtartó (igen ez baj)
-hátsó világítást meg lehet oldani, féklámpát is, pár ezer forint...
-első lámpa ugyanez E-m van és van tompítottam meg távolságim is (műszakira...)
-szervízintervallum a használattól függ és nem a típustól
-terepen szerencsére nincs rendőr ezért nem tud szólni, hogy hány tükröm nincsen
-végsebesség kevés lecseréled a hátsó fogaskereket, szintén pár ezres...
Utolsó bekezdéssel teljesen egyet értek, ha lett volna több pénzem nem DRZ-t veszek, ennyi
Ha inkább utcána használnád, akkor s.
Én is most akarok venni endurot -elég valószínű, hogy DRZ E-t - , de én csak terepen használnám.
Az S 10 LE-vel gyengébb, mint az E. Kevesebbet eszik.
5-8. -ig. oldalon vannak a vélemények. Jó keresgetést!
Hali DAVISE!
Olvastam egy csávó hozzászólását valahol, sztem hasznos lehet a döntésben!
Nekem volt S-s és E-s is... Ha az S-re raksz rendes kipufogót és lecseréled a hátsó lámparészt, akkor már-már megkapod az E-t... Szóval én S-t vennék.
Ha jó a cső, akkor erőbeli különbség már-már szinte csak az áttételből adódik, amit az első láncszet cserénél már korrigálhatsz is... ezek után a két motor kozott erőben alig-alig van különbség, de legalábbis mi amatorok soha nem fogjuk megérezni.
Viszont mondják, hogy az S nehezebb... ami igaz - csak épp menetközben ezt nem igazán érzed. Az S ellenszól még a fém tank szemben az E muanyagával szemben...
DE
Az E-n nincs és még a lehetőség se nagyon..., hogy valaha is elmenj egy rendes országúti turára, amit aztán akár offrodban folytathatsz is... ellenben az S sokkal tobbre használható.
Kifejezetten idegesítő, hogy az E-n hiányoznak az alábbi dolgok:
- visszapillantó tükornek még hely sincs..
- irányjelzőket felejsd el (ha akarsz kábeleszhetsz.. ha az S-rol leszeded, hogy ne torjon max. 10 perc és visszarakhato...)
- hűtő folyadék hőmérséklet jelző (mikozben a terepen elég könnyen túl forralható)
- mert persze, hogy hűtő ventillátor sincs rajta...
- nincs rajta hátsó lábtartó (elvileg nem is szerlhető - csak maszekben - tehát hivatlosan max. 1 főre vizsgáztatható!)
- nincs rajta féklámpa és kapcsoló se, se kábel, se izzó hely - helyette van hátsó led, amit max. sötétben látni, hogy világít...
- nincs rajta csak tompított elől... teljes lámpafej és kábelezés igényel, ha országútit is akarsz rá... persze, hogy kapcsoló sincs...
- nincs rajta kilóméter óra, csak egy hagyományos számláló, ami nevetségesen csek 2 számjegyű, tehát 99-nél fordul - ellenben a kábele olyan béna, hogy úgyis lefogod venni...
- az ülés alatt a fémváz véget ér, így esélyed sincs arra, hogy valaha is csomagtartót tegyélra, vagy bármit, ami terhelné a hátulját - ugy mellékesen az egész váz alkalmatlan kétszemélyre...
Ellenben van rajta
- +9LE (ami azért nem olyan sok és mint mondtam ezen lehet segíteni...)
- sűrűbb szerviz intervallum (én az E-t különben 3-4e ként hordom és az S-t is igy hordtam tehát mondjuk ez elhagyagolható - de lehet, hogy ha más nyírja neki sűrűbb kell...)
- hangos kipufogó, amitől a szomszéd és természetvédő joggal útál (én egy S-sel használom az E-t...)
Hát kb. ennyi...
Ja, ha levizsgáztatod a motor igazoltatásnál a rendőr az alábbi hiányosságok bármelyikéért leveheti a rendszámodat (ezek az E-n alapban igy vannak az S alapban mindegyiket tartalmazza...)
- kötelező KETTŐ db. tükör (96-tól...)
- országúton nem járhatsz bütykös cross gumival...
- rendszám ami közel függőlegesn van rögzítve és meg van villágítva... (hehehe no, ezt csináld meg az E-n...)
- féklámpa (azt nem tom, hogy ez elsőfékre is kell-e, hogy villágítson, de az E-n semmilyen sincs...)
- fényvizzaverő prizma hátra (az E-n a rendszámnak alig van hely...)
- láncvédő
- tompított és országúti fényszóró - a megfelelő vissazjelző fényekkel (zöld, kék...).
- az irányjelzők nem kötelezőek, de ha fenn vannak, akkor már kötelező, hogy működjönek is...
- Az E gyári csöve épp belefér a hangerő maximumba... de azért igy is elég hangos...
Országúton az E már a 80-90-et sem szereti, mert túl pörög (persze fordulatszámmérő nincs rajt...) az S-sel lazán utaztam 120-szal... sőt néha 130-cal is...
Hát ennyi.
Tehát ha FULL terepre szeretnéd, akkor DRZ E, de csak akkor ha közben a terepen túrzágatsz is... - ha csak terep, akkor vegyél valami célszerzámot pl. KTM...
Ha már kövesen is akarod használni vagy kétszeméllyel, akkor a DRZ S-nél jobb választásod soha nem lesz... de itt számíts a kompromisszumokra... tehát se kövesen se terepen nem te leszel a májer... ellenben mindenütt ott tudsz lenni.
Nos, sértegetni nem akarok senkit, mert úgy érzem hogy felesleges. Elvégre Ez egy dr/drz fórum. Amit leírok az a salyát véleményem. Ne vegye senki személyes sértésnek.
endurosok télen is mennek de azért aranyos :)
Karácsony van,jó kajával megtömve a hasam,kimegyek a garázsba megnézem a Vasam!Csorgatom a nyálam,elmennék egy körre,bánatomban gyorsan rámegyek egy sörre.Kurvára várom már a nyarat,kinomban zabálok még egy kis halat.És ezt igy addig-addig csinálom,mig az egészet sugárban kihányom!Azt mondom én neked,motoros barátom,motorozás nélkül szart sem ér a karácsony!
Nagyon jó kütyü direkt DRZ-hez való kitt. Mindent mér, amit kell... szerintem tökéletes. (egyenlőre úgy tűnik, igaz még csak kb 10 km-t mentem vele)
Én pont az arra következő hétvégén vettem át a DRZ E-met náluk! ;)
Mármint a Rodeo-nál. :) Az október 23-ai hétvége előtt volt a DRZ verseny lakiteleken.
Legalábbis én erről tudok.
2 hete voltam kint lakiteleki versenyen - az nem drz verseny volt, hanem enduro / quad / cross verseny... mindenféle különböző kategória indult.
De ha már itt tartunk... van itt közöttetek olyan, aki Kecskemét környékén lakik?
A kátéjemtű niccsen jobb he! ugyi gerre? KTM FOREVER!
gyenge nehéz és kutyaszarra se való!
nekem volt egy és utána vettem egy 525öt és nem is tudom elmondani a különbségeket mert nem fér ide mennyivel jobb egy ktm mint egy szar suzuki
soha többet nem veszek ilyen szemetet
ja és az enyém tuning volt és úgyis kula
tehát a drz az nem motor
Ha meg a saját véleményed, akko csak a hozzá nem értésedet bizonygatod.
Túrázni mind a kettő egyformán jó, ha meg hosszabb távokat szeretnél megtenni akkor veszel egy utngyárott nagyobb tankot és tök mindegy mi volt eredetileg rajta...
-"nincs hely tükörnek" - ezt nem teljesen értem, de a gyári kormányt úgyis mindenki lecseréli, meg én is tettem fel tükröt (műszakira) egyébként meg ha terepen mész minek...... letörni?
-nincs km/h óra (napi számláló nem átalakíható!) - terepre minek...
-nekem még sosem melegedett túl, ha mégis előfordulna megállnék.. nem mindegy, hogy előtte vagy utána állsz meg?
-"ventillátor" +súly
-nincs hátsó lábtartó (igen ez baj)
-hátsó világítást meg lehet oldani, féklámpát is, pár ezer forint...
-első lámpa ugyanez E-m van és van tompítottam meg távolságim is (műszakira...)
-szervízintervallum a használattól függ és nem a típustól
-terepen szerencsére nincs rendőr ezért nem tud szólni, hogy hány tükröm nincsen
-végsebesség kevés lecseréled a hátsó fogaskereket, szintén pár ezres...
Utolsó bekezdéssel teljesen egyet értek, ha lett volna több pénzem nem DRZ-t veszek, ennyi
Én is most akarok venni endurot -elég valószínű, hogy DRZ E-t - , de én csak terepen használnám.
Az S 10 LE-vel gyengébb, mint az E. Kevesebbet eszik.
5-8. -ig. oldalon vannak a vélemények. Jó keresgetést!
Olvastam egy csávó hozzászólását valahol, sztem hasznos lehet a döntésben!
Nekem volt S-s és E-s is... Ha az S-re raksz rendes kipufogót és lecseréled a hátsó lámparészt, akkor már-már megkapod az E-t... Szóval én S-t vennék.
Ha jó a cső, akkor erőbeli különbség már-már szinte csak az áttételből adódik, amit az első láncszet cserénél már korrigálhatsz is... ezek után a két motor kozott erőben alig-alig van különbség, de legalábbis mi amatorok soha nem fogjuk megérezni.
Viszont mondják, hogy az S nehezebb... ami igaz - csak épp menetközben ezt nem igazán érzed. Az S ellenszól még a fém tank szemben az E muanyagával szemben...
DE
Az E-n nincs és még a lehetőség se nagyon..., hogy valaha is elmenj egy rendes országúti turára, amit aztán akár offrodban folytathatsz is... ellenben az S sokkal tobbre használható.
Kifejezetten idegesítő, hogy az E-n hiányoznak az alábbi dolgok:
- visszapillantó tükornek még hely sincs..
- irányjelzőket felejsd el (ha akarsz kábeleszhetsz.. ha az S-rol leszeded, hogy ne torjon max. 10 perc és visszarakhato...)
- hűtő folyadék hőmérséklet jelző (mikozben a terepen elég könnyen túl forralható)
- mert persze, hogy hűtő ventillátor sincs rajta...
- nincs rajta hátsó lábtartó (elvileg nem is szerlhető - csak maszekben - tehát hivatlosan max. 1 főre vizsgáztatható!)
- nincs rajta féklámpa és kapcsoló se, se kábel, se izzó hely - helyette van hátsó led, amit max. sötétben látni, hogy világít...
- nincs rajta csak tompított elől... teljes lámpafej és kábelezés igényel, ha országútit is akarsz rá... persze, hogy kapcsoló sincs...
- nincs rajta kilóméter óra, csak egy hagyományos számláló, ami nevetségesen csek 2 számjegyű, tehát 99-nél fordul - ellenben a kábele olyan béna, hogy úgyis lefogod venni...
- az ülés alatt a fémváz véget ér, így esélyed sincs arra, hogy valaha is csomagtartót tegyélra, vagy bármit, ami terhelné a hátulját - ugy mellékesen az egész váz alkalmatlan kétszemélyre...
Ellenben van rajta
- +9LE (ami azért nem olyan sok és mint mondtam ezen lehet segíteni...)
- sűrűbb szerviz intervallum (én az E-t különben 3-4e ként hordom és az S-t is igy hordtam tehát mondjuk ez elhagyagolható - de lehet, hogy ha más nyírja neki sűrűbb kell...)
- hangos kipufogó, amitől a szomszéd és természetvédő joggal útál (én egy S-sel használom az E-t...)
Hát kb. ennyi...
Ja, ha levizsgáztatod a motor igazoltatásnál a rendőr az alábbi hiányosságok bármelyikéért leveheti a rendszámodat (ezek az E-n alapban igy vannak az S alapban mindegyiket tartalmazza...)
- kötelező KETTŐ db. tükör (96-tól...)
- országúton nem járhatsz bütykös cross gumival...
- rendszám ami közel függőlegesn van rögzítve és meg van villágítva... (hehehe no, ezt csináld meg az E-n...)
- féklámpa (azt nem tom, hogy ez elsőfékre is kell-e, hogy villágítson, de az E-n semmilyen sincs...)
- fényvizzaverő prizma hátra (az E-n a rendszámnak alig van hely...)
- láncvédő
- tompított és országúti fényszóró - a megfelelő vissazjelző fényekkel (zöld, kék...).
- az irányjelzők nem kötelezőek, de ha fenn vannak, akkor már kötelező, hogy működjönek is...
- Az E gyári csöve épp belefér a hangerő maximumba... de azért igy is elég hangos...
Országúton az E már a 80-90-et sem szereti, mert túl pörög (persze fordulatszámmérő nincs rajt...) az S-sel lazán utaztam 120-szal... sőt néha 130-cal is...
Hát ennyi.
Tehát ha FULL terepre szeretnéd, akkor DRZ E, de csak akkor ha közben a terepen túrzágatsz is... - ha csak terep, akkor vegyél valami célszerzámot pl. KTM...
Ha már kövesen is akarod használni vagy kétszeméllyel, akkor a DRZ S-nél jobb választásod soha nem lesz... de itt számíts a kompromisszumokra... tehát se kövesen se terepen nem te leszel a májer... ellenben mindenütt ott tudsz lenni.
Te ezt írtad:"Az S- típusról nagyon rossz véleményeket olvastam. Ne vegyetek Suzuki Drz 400 S-t! "
Én csak arra vagyok kíváncsi, hogy hol olvastad. Azzal hogy elárulod még nem sértegetsz senkit!
Nos?
Karácsony van,jó kajával megtömve a hasam,kimegyek a garázsba megnézem a Vasam!Csorgatom a nyálam,elmennék egy körre,bánatomban gyorsan rámegyek egy sörre.Kurvára várom már a nyarat,kinomban zabálok még egy kis halat.És ezt igy addig-addig csinálom,mig az egészet sugárban kihányom!Azt mondom én neked,motoros barátom,motorozás nélkül szart sem ér a karácsony!
Amúgy meg:
Kezdődik!Apa kezdődik!