Mondjuk ha fogy a gumi az jó, mert azt jelenti, h megy a motor
Tényleg nem kötekedés képpen, de majd ha veszel rm-et, arról is jegyezd fel a költségeket Persez nyilván több lesz a vége, dahát az versenymotor. És még mindig azt mondom, h így a terepmotorok közül a drz-re kell a legkevesebbet költeni. Dehát nem mindenkinek jön be, és ez így van jól!
másik motoromnál nem kellet aksit vennem
meg hütöt meg deknit javitatnom
meg 2szer gázbowdent
amugy nekem minden felvan irva papirra hogy mit vettem a motorokra eddig
tehát van összehasonlitási alapom
ja és pénzt se buktam rajta annyit mind ezen fogok
Jó, de azt ne mond a többi motor lassabban kopik
Itt a boncteremben olvastam a crf250 tesztnél (perzse a srác versenyzett vele), h egy hátsó gumi 2 órát bírt!
Ne viccelj, ezek terepmotorok, folyamatosan a legdurvább helyeken és körülmények között vannak ütve-vágva. Ehez képest a srz-re semmit nem kell költeni. Szerintem
Elvileg igen ez van ˛nállam nagy durranásde ha belgondolok nekem mégsem az lehet a baj mert amikor nagy gáz hűzokm elkezdi és amég nem engedem visaz addig csinálja..és nem akar menni:S
azért vannak hibák a drznél is
én azért cseréltem le az RMXemet mert mindig költeni kellet rá
azt hittem veszek 1fiatalabbat akkor nem lesz annyi kiadásom
de már többet költöttem erre mind a másikra
ezvan!
Én megcsináltatnám,az új gondolom horror áron van.Nekem is leégett kb 2 hónapja 16 ezerért tekercselték újra!