Szia(sztok) egyszer itt a fórumon vki írta,hogy akkor is durrog ha el van tömődve a pair rendszer szűrője az ott lóg a blokk elején egy gumicsövön.De a gyertyát is nézd meg minden képpen tegyél bele másikat ha van.
a durrogás nem szünt meg a DRZmnél
5percig hajtottam addig semmi
aztán meg elkezdte csinálni megint
de most már nem csak 1et
hanem többet is 3at
szerintem ez már biztos gáz,1re rosszab lesz szerintem lassan 2éve lesz még de soha nem csinálta
gyertya probléma is lehet? nemtom mitévö legyek
Szia!
Meg tudnád írni, hol lehet beszerezni kartervédőt DRZ-hez? Látom te egy komplett egységcsomagot vettél. Nekem szinte mindenre szükségem lenne, kivéve a hűtővédőre, mert azt már megcsináltam.
hmmm eddig valószínű hogy nem volt rendesen karban tarva én meg nem néztem meg eléggé vételkor....
km nemtudom menyi volt benne mivel nem volt jó a km óra most csinálják és mondta hogy 8500 at ír ki de vissza lett tekerve kitudja honnan
nem baj
msot még kell 20 e ft hogy összetudja mrakni
nem cserélek csak 2 szelepet vezláncot meg fogaskereket a többi ráér még ha lesz pénzem
Jujj Ez hogy jött össze? Nem volt ellenőrizve/beállitva a szelephézag? Mennyi pénz lesz mire gatyábarázod megint a mocit? Sok hiba szokott lenni a drz-kel? Bocs a hülye kérdésekér, de még csak kóstolgatom ezeket az 1 hengeresek. Csak sor4-es gépeim voltak eddig. Most tervezek be egy sm-et és a legjobbakat a drz-kről hallottam.
köszi