Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jobb minél hamarabb!
kapisgálom
de 1képet dobhatnál ha tudsz hogy melyik az pontosan
elkell vinnem hozzád a motort?
vagy eljösz hozzánk?
mert akkor elötte leengedném az olajat
utána meg beleönteném az újat
ha még érdekel az álító csavar akkor a karbin megtalálható
mégpedig a karbi aljár és elején ahol van az összekötő cső a hengerel az alatt van egy luk és abban van egy kis csavar....
most néztem meg az enyém mivel szétvan szedve....
nem muszály akkor tömités?
paszta is jó?FBS?
meg bizony ,saját kezüleg
miért ne ?
mintha biciglin ülne az ember
csak az nem szakitja le az ember kezét
az ember gondolkozik mekkora gázt merjen húzni
drznél bármekkorát lehet
szépen elkezd tolni és kész
de tudom ez nem cross
sárba?
semmi esélyünk
esni kellni
á
ez soft enduro
utcai harcos
Ja értem. Akkor az valszeg vmi tömítőpaszta. Aunerben vagy vhol utána kell kérdezni mennyi oda egy tömítés, hátha van külön is. A loctit paszta kb 2000ft lehet egy tubus, de az elég a végtelenségig.
Sziasztok. Szerintetek műszerfal gyanánt rálehet ezt tenni egy drz-re
Értem. Hát igen nem kis pénz, de végülis versenymotor.
Egyébként ha lesz megint munkám én is adom el a drz-t és veszek egy 2t krosszmotort. Egyénként szerintem ezeknél nem is az erő a lényeg (persze az is ) hanem a súly. Vagyis annak hiánya
1szer már levolt szedve a dekni azon az oldalt
és kikellet javitani mert szétment állitólag
valami szürke anyag látszódik 1kis helyen
szerelö csinálta
hát nem tudom
szerintem visszafog a motor a fejlödésben
azért jár az agyam az RMen
azt elég évente dugózni és kész+hajtókar meg ilyesmik
meg a drága olaj a benzinbe
azt megköszönném
augusztusban cserélek olajat akkor kéne szerintem
neked is megvan csinálva?
Itt nem kell lehúzni a lendkereket.
A tömítés nem fog tönkremenni, mert nem papír.
Ragasztani pl loctite 243 csavarragasztó, bőven sok az 5ml-es.
Csavart szerintem nem kell kicserélni, 10.9es van benne gyárilag. Annál már csak a 12.9es keményebb, de szerintem jó a gyári is. És ha már ott vagy, ragaszd be a dekliben lévő 6 csavart is.
A durrogás meg ne zavarjon ha csak akkor csinálja, ha nagy gázról hirtelen visszaengeded. Az normális.
Meg tényleg szinpatikus ember vagy így a fórumon, nem is kötekedni akarok, de volt rmx-ed. Azt azért csak nem gondolod, h azzal vagy egy rm-el kevesebb lenne a gond mint a drz-vel? Pl az rm-ben szerintem kb 10óránként van előírva dugócsere... Neh, csak azért mondom, mert mostanában látom eleged van a drz-ből
segitek egyszer ha akkarod egy óra és kész
akkor gyere most és piheny jövöhéten többen nagyobb a móka na na na
nem kell hozzá agysebészi pontosság csak a lenkeréknek melós a lehúzása amúgy én Loctite-ot használom a legkisebb szilárdságút bőven elég hozzá ja és indbusz fejű csavarokat persze csak ésszel meg húzva de inkább nyomaték kulccsal úgy biztos hogy nem szaka meg..... mert ugye nem acélból van a menet
a tömitést mivel lehet pótolni ha tönkremegy?mivel kell beragasztani a csavarokat?milyen csavar kell hozzá?hol lehet beszerezni?agysebész diploma kell a dekni lebontáshoz?
bocsi de elmentem pancsizni közben én is bele ragaszoztam az RMX-be.
Kakukk mindenképpen te leszel majd az első akit meg fogok keresni ha aktuális lesz......
van pénzem de spórolok 1kicsit
majd jövöhéten rúgom szét a tarcsai erdöt
hat meg szerencse h nem az en drzm en szakadt le!hanem 1. ismerosomen!es kellene neki szereznem!nekem 2000es kiadasu drz e volt 1evig,Pestrol hoztam be(szerbiai vok) a black motorsbol!amugy megvoltam elegedve a drzvel azon kivul h 1ev alatt 6l motul olajat megevett+az elso fogaskerek tengelyen szetment a csapagyam,mas gond nemvolt!de eladtam 2honapja mert az elso+harmadik sebessegem fogaskerekei eleg ramatyul neztek ki mikor oktoberben csereltuk ki azt a csapagyat!es nemakartam h nalam torjon szet valamelyik fogaskerek a valtoban!
Nem értem miért nem ragassza be, meg cseréli ki mindenki a csavarokat. Maximum 1 órás munka. Ha meg elég szépen ledarálta, akkor lehet blokkot is húzni, mert mindenhol tele ment forgáccsal, ami kenési problémákat fog okozni.