Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Értem. Hát igen, egy 25ös sem gyenge, az biztos.
utcai tipus vagoyk, szal lámpát is varázsolnék rá hogy kitudjak ugrani pályára és eléggé baszogatósak a rendőrök. de hát már pár x megoldottam.

igen igen ez a másik hogy az már nagy, mármint kialakítás szempopntjából. jobban bejön az ilyen "kissebb".

kx az valami iszonyat ahogy megy szóval teljesítmény szempontjából is jó. van erre 1 rm 125 pont eladóba, 200 e ft csak az meg még hátúl dobos, annyi a gond vele meg hogy borzalmasan megy 42 lóerő azért. még hogy 10 sec alatt van 100 on lol
Hát a 85ösökről nem tudok valami sokat (semmit ). De miért nem 25öst akarsz? Sokkal elterjedtebbek. Vagy az sok lenne lezdésnek?
bonctermet már végigolvasgattam, meg haveromnak kx 85-je van és az 4 év alatt 3 dugót evett erős használat mellett szóval ezért kérdezősködök ebbe az irányba is. persze rendesen karba tartanám, van egy nagyon jó szerelő ismerősöm aki megcsinálná a nagyobb dolgokat kissebbekkel pedig énis elvagyok

és valami egyéb tapasztalat ezekkel a motorokkal ? kx 85 22 lóerő körűl mozog rm 85ről pedig 27et olvasgattam
Olvasgass itt a boncteremben, vagy a totalbike.hu-n a népitéletben.
Dugócsere ha betartod a könyvben írtakat, akkor kb 10óránként, persze ez versenyhasználat mellett. Ha hobbizol, akkor kb 40-50óránként. De ez nagyban függ a karbantartástól. Olaj, légszűrő...
De egyébként ezek a motorok egy 4t krosszhoz képest olcsóbb fenntartásúak, sokkal könnybben (akár otthon is) szerelhetőek, és kevesebbet is kell foglalkozni velük.
sziasztok. motor vásárlás előtt állok most, hobbi verseny szintre akarok venni 1 krosszmotort, és rm 85-125 között vacilálok.

kerestem olyan topicot csak hát nincs

ha van valami bővebb infózok róluk akkor kérném hogy osszátok meg velem. [ üzemóra strapabírás stb ]

az lenne a lényeges minél többet menjen "csak tankolással"

még 1 dugócsere is megviselő évente ilyeneknél, de hát ezvan
Helló !
Nem tud valaki nekem eladó rendszámtartót (drz-re).

Francba .... nem elég drága a benzin is, de még akkor ez is becsúszik....
ok
simán forog nem ér bele!és nem az nyomja ki hanem maga a védő!
én nem vagdostam semmit az idomon hanem kompletten felraktam úgy ahogy volt ezért áll így!
és igy eltud forogni a ventillátor?
én ha igy felteszem simán kézzel akkor a ventillátor lapát beleér a hengerhez
és nem fordul el
látom a ventillátor kinyomja a hütöidomodat is ugye?
itt a kép!végülis az a lényeg hogy amit most fényképeztem oda kell fúrni egy lyukat mert a többi az pászol
ok köszi dél körül ha a kapuban vagyok hívlak
Levettem!
Jöhetsz!
Ez a motorkiállításos rmz enduro nem vmi nagy szám. Aunerben meg lehet nézni, ott áll az udvaron, nem tudnak vele semmit kezdeni. A változás annyi, h felraktak rá egy kipufogót, km óra, lámpa, index. Asszem ennyi. Önindító nincs. És mindez vmi 2000eur többletet jelent...
mért mitörtént vele?
Nekem is van.
Halihó!
KERESEK deknit!
Segítsetek!
üdv.
már megvan minden
köszi szépen
most már a rendelésre várok !
szeva ! levetted nekem a tükrödet?holnap dél körül bent leszel a készenlétin?
amint elviszik a gyari kipuffom vevo vagyok.gondolom csere nem erdekel..
nehézkes visszarakni 3csavart
ajaj
na majd holnap akkor
csak azért nem veszem le mert egy kicsit azt már nehézkesebb visszarakni de megpróbálom ugy csinálni hogy jol látható legyen
na de én most lépek 10-11 fele jönnek a képek
jóéjt
na kiváncsi vagyok én arra
bal hütöidomot vedd már le ha fotózod
köszi
egy nagyon kicsit kelet alakitani rajta!
és tudod mennyit?1 lyukat kelett rá furni és nagyon faszán passzol!
nekem sokszor kapcsolt be anno
és idegesitett is hogy nem birtam felrakni
fa***m kivan
érdekes pedig ezt nem lehet rosszul felrakni szerintem
mármint a védöt