Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a 2 -es nél a kifolyó cső van nekem
igen
a benzin-levegő arányt ha jól tudom (DR350-re rátetük a nyitot dobot proba és mikor nagy fordulatról visszaengedtem a gázt mintha sorozatot lőttek volna úgy durogott és ezt a csavart tekergettem addig még meg nem szűnt a durogása)
nekünk az E-s DRZ-n nyitott dob van, semmit nem változtattunk a gyári beállításon, hidegebb vagy hűvösebb időben előfordul, hogy néha durran egy kisebbet de nem jellemző. De szerintünk se jó ha durrog mert lehet, hogy károsodhat benne valami. De ha vissza teszed a gyári fújtást akkor könnyen a végére járhatsz hogy ez-e a baja. (de még mielőtt elkezded tekergetni )
az a leeresztő csavar
Elvileg 96-os sok helyen ez van bele ütve.. de kitudja ezt biztosan amúgy nincs vele semmi problémám csak..........az ősi férfi betegség úgy vagyok a motorommal mint a leendő feleségemmel is ....legyen jo az ágyban legyen szép és okos főzzön jól és tisztességgel nevelje fel a gyerekeket is ;-p na de ez lehetetlen ezért legalább a motoromat próbálom az igényem kielégítéséhez maximálisan formálni.A DRZ jó lesz buli motornak endurozni meg szerpentinen sem hagy cserben meg kitudja még
azt hittem ahogy ez az úszóház le eresztő csavarja de akkor nem jártam messze az igazságtól
Dynojet minek az LTZ-be tetük bele+nyitot dob és sza....b let mint a gyári hobbi szinten felesleges dolog és utána csak szenvedés az egész ha eröseb kell métnem inkáb E-st veszel.
nekem azt mondta valaki hogy a gyújtással lehet valami
elvan állitódva
de ö sem tudja biztosan
szóval ezt tekergessem valamerre?
és akkor ezzel pontosan mit állitok?
bocs de hülye vagyok
és köszi a segitséget
Piros nyílal be jelöltük az állító csavart amit kerestek (alurol van abban a furatban max 1 bitfejel férsz hozzá) nem csillag fejű hanem sima. Legalábd is az E-s verzíon biztos így van

ki lehet cserélni ilyenre is és nem olyan macerás állitani
Tápióbicske OB képek egy kicsit rossz a minöségük be sajnos mindenre nem tudtam oda figyelni nagyon jóóóó verseny volt
hello.szeretném a segítségeteket kérni!szeretnék rakni a suzuki drz 400s mocimba egy Dynojet kittet!nah most a dynojet.com on a suzuki drz 400 s hez van a stage 1,de a suzuki drz 400 sm hez van a stage 1&2 én úgy tudom hogy az Ses verzió és az Smverzió között motorikusan+karbiban nincsen semmi különbség!lényeg az h szerintetek megvehetem e bele az SM kiteet stage 1&2 eset?köszi mindenkinek aki segíteni próbál!Imádoma fórumot
Mendei!, pl. rmz -knél normális a puffogás. Megkérdeztem hozzáértőt a visszadurrogás általában mégis csak az üzemanyagra vezethető vissza. Ráadásul ha sokat is kap. A kipufogóban gyullad be. Nem robbanik az égéstérben hanem tényleg csak "ég"!A keveredési arány felbomlik ,ilyenkor az van hogy durrog . nem megy stb. A szelepeket is tönkre teheti. Az a furcsa hogy tegnap crosspályán meg kellett volna ennie az egész tankot. De épp a felét szippantotta. Igaz nem is ment. Annyira gyenge volt mondom ,lassan 1 esben tudtam vele 1kerekezni. 2ben épp hogy csak megemelte. Egyébként most sokan mondják hogy rossz minőségű a benya..
RMXed mikori?
te megvagy vele elégedve?
mért hiszi azt mindenki hogy az az én blogom?
én csak képeket adtam hozzá(sokat)
képeket küld el a cimre ami a blogon van
á nem ilyen
alapjáraton nem todom ugy durogtatni
nekem olyan mind 1vadászpuska
ha sokat kapna akkor nagygáznál bedadogna nem?
az nem lehet hogy nagyon befújtam a légszüröt?
lehet hülyeség de semmi ötletem nincs
SEMMI BAJA ;-P
amúgy néztem a blogotokat nekem is van képem Balatonfűzfői homokbánya környékről érdekel?
egyszóval semmi baja ;-P
itt elállt az eső azt hiszem kimegyek egyet sarazni ;-P
1 nagy csatt és kész
mintha lönének
semmi pattogás mind a yamaháknál
tegnap 50km alatt kb 3szor
és most néztem hogy az olajbol is csipeget
200km alatt fél deci kb
mondjuk tépem neki álltalában rendesen
http://www.youtube.com/watch?v...

ilyen amikor többet kap mint kéne de szinte elhanyagolható ez szokott durranni is ettől semmi baja nem lesz nem kell vinned sehova mert semmi baja!
eddig a yuotube-ot bújtam hátha találok egy drz-t ami vissza böffent hát persze hogy nem találtam
Haveromnak a yz250f-is durrog ha visszaengedi a gázt és nincs neki semmi baja....
vagy ledadog ? mintha tiltana?
áá ne tedd mert ez megint az omw lejárató kampánya szerintem a benzint meg amúgy sem lehet vizezni ;-PPPP én amúgy a tecsónál tankolok shell-t ;-p mert már Fehérváron ilyet is lehet ;-P a durrogásra vissza téve egy hangos csatt?