Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Meg a gumi is kényszer volt ... Szóltak a vágott slickért. Egy jóindulatú rendőr, és le kellett cserélnem azt is..
szevasztok!

valaki nem tudja véletlenül,hogy honnan tudok szerezni egy ilyen kapcsolot?

köszi
csö váz mi a helyzet
de ez csak kényszer festés volt.... Elvittem gumishoz és mind ledurrogott.. Mint kiderül előzőleg nem is volt megcsiszolva meg le sem alapozták előtte hanem csak fújtak rá vagy 2 réteget és kész. És hát lepattogott.
hét végén megkeresem
10e Ft volt minden. Legalábbis ennyit kellett fizetnem. "Baráti áron"
Helló mindenki!
Hozzátok fordulok segítségért mert gondolom sokkal többet tudtok a dr-ről mint én.. Szerintetek lehet 150-180 ért jó dr-t venni? Vagy többet kell rá szánnom..?
Üdv. zolyy
Bocs elbasztam!
Sadam mennyibe fájt ? a két kerék mindenestül !
Először a nyomófokozati és a húzófokozati csillapítást kell az alapbeállításra állítani a villákon és a hátsó rugóstagon egyaránt! A motor kezelési útmutatójában megtalálhatod, hogy mi az alapbeállítás. Ha nincs meg a leírás, állítsd középre mindkettőt!
Lehetőség szerint az eredeti hátsó rugók legyenek a motoron! Ha használtan vetted a motort, lehetséges, hogy az előző gazdája nehezebb, vagy könnyebb volt nálad, és más rugót használt a gyári helyett. Ez a lehetőség a villák esetében is fennáll. Ha nem a gyári rugók vannak a motoron, kicsit nehezebbé válhat a futómű beállítása.
A terheletlen rugóút (static sag / free sag: a futóműveknek azt a benyomódását jelenti, ami a motor saját súlya következtében jön létre) beállításához az előfeszítést is állítani kell a hátsó rugóstagon. Lazítsd meg a zárógyűrűt, hogy aztán az állító gyűrűvel növelhesd, vagy csökkenthesd az előfeszítést! Tedd állványra a motort úgy, hogy a hátsó kerék ne érjen a földre! Aztán mérd meg a távolságot a kerék tengelyétől egy nagyjából felette lévő ponthoz képest (mondjuk a kipufogó dob tartó csavarjához, vagy a vázon egy ponthoz)! Most vedd le a motort az állványról és kérj meg valakit, hogy tartsa a motort!
Most, hogy a motor a saját lábán áll, ismét mérd meg a két pont közötti távolságot! Az első és a második mérés közötti különbségnek kb. 25mm-nek kell lennie. Ha eltér ettől, akkor az előfeszítésen kell módosítani. A terhelt rugóutat (racing sag) úgy kell beállítani, hogy elvégezed a mérést teljes menetfelszerelésben is, úgy hogy a lábad a lábtartón van (szintén kérd valaki segítségét, aki tartja a motort, vagy óvatosan támaszkodj neki valaminek, amíg a segítőd a mérést végzi). Az így kapott eredmény vond ki az első mérésből, amikor a motor állványon állt és a kerék nem érintette a talajt! A különbségnek 90 mm és 110 mm közé kell esnie! Ha ettől eltér, akkor szintén az előfeszítésen kell módosítani.
Ezekre az értékekre be kell tudnod állítani a futóművet. Amennyiben mégsem sikerül, az azt jelenti, hogy vagy nem az eredeti rugó van a motoron, vagy nehezebb illetve könnyebb vagy annál a tömegnél, amit a gyártók használnak a beállításokhoz (általában 85 kg).
A fent leírt értékek nagyjából jók, a pontos adatokat a motor kezelési útmutatójában találhatod. Érdemes időt fordítani a futómű megismerésére és állítására, mert nem kerül semmibe, de javulhatnak a köridőid.

áíóíóíőá

Eddig 4 hozzászólás érkezett. Hozzászólok a cikkhez
A futómű beállítása
Először a nyomófokozati és a húzófokozati csillapítást kell az alapbeállításra állítani a villákon és a hátsó rugóstagon egyaránt! A motor kezelési útmutatójában megtalálhatod, hogy mi az alapbeállítás. Ha nincs meg a leírás, állítsd középre mindkettőt!
Lehetőség szerint az eredeti hátsó rugók legyenek a motoron! Ha használtan vetted a motort, lehetséges, hogy az előző gazdája nehezebb, vagy könnyebb volt nálad, és más rugót használt a gyári helyett. Ez a lehetőség a villák esetében is fennáll. Ha nem a gyári rugók vannak a motoron, kicsit nehezebbé válhat a futómű beállítása.
A terheletlen rugóút (static sag / free sag: a futóműveknek azt a benyomódását jelenti, ami a motor saját súlya következtében jön létre) beállításához az előfeszítést is állítani kell a hátsó rugóstagon. Lazítsd meg a zárógyűrűt, hogy aztán az állító gyűrűvel növelhesd, vagy csökkenthesd az előfeszítést! Tedd állványra a motort úgy, hogy a hátsó kerék ne érjen a földre! Aztán mérd meg a távolságot a kerék tengelyétől egy nagyjából felette lévő ponthoz képest (mondjuk a kipufogó dob tartó csavarjához, vagy a vázon egy ponthoz)! Most vedd le a motort az állványról és kérj meg valakit, hogy tartsa a motort!
Most, hogy a motor a saját lábán áll, ismét mérd meg a két pont közötti távolságot! Az első és a második mérés közötti különbségnek kb. 25mm-nek kell lennie. Ha eltér ettől, akkor az előfeszítésen kell módosítani. A terhelt rugóutat (racing sag) úgy kell beállítani, hogy elvégezed a mérést teljes menetfelszerelésben is, úgy hogy a lábad a lábtartón van (szintén kérd valaki segítségét, aki tartja a motort, vagy óvatosan támaszkodj neki valaminek, amíg a segítőd a mérést végzi). Az így kapott eredmény vond ki az első mérésből, amikor a motor állványon állt és a kerék nem érintette a talajt! A különbségnek 90 mm és 110 mm közé kell esnie! Ha ettől eltér, akkor szintén az előfeszítésen kell módosítani.
Ezekre az értékekre be kell tudnod állítani a futóművet. Amennyiben mégsem sikerül, az azt jelenti, hogy vagy nem az eredeti rugó van a motoron, vagy nehezebb illetve könnyebb vagy annál a tömegnél, amit a gyártók használnak a beállításokhoz (általában 85 kg).
A fent leírt értékek nagyjából jók, a pontos adatokat a motor kezelési útmutatójában találhatod. Érdemes időt fordítani a futómű megismerésére és állítására, mert nem kerül semmibe, de javulhatnak a köridőid.
Én a " lágyság " -szó ból arra következtettem, hogy túl puha a rugó előfeszítés. Mert hogy túl lágyan és túl sokat mozog a hátulja. Ha meg a csillapító rossz, akkor pattogsz vele. Na de ki mit ért lágyság alatt...

http://www.youtube.com/watch?v...

http://
www.tootechracing.com/s...
Kicsit sötét lett a kék. De élőben jobb
végre kész lett a felnim Fekete és sötétkék lett. Sztem nagyon baba
Vazze Naneee...
Sajnálom hogy nem tudsz jönni.
A rúgóelőfeszítés valamint a lengéscsillaító lágysága egyáltalán nem ugyan az. Nagyon nem...
Szeva Hörmi!

Igaz, szakmailag én nem sokat tudok a lengéscsillapítókról ( majd kijavítanak a többiek, ha bazi nagy marhaságot firkálok ).
Én a lengéscsillapító beállításhoz anno kerestem egy angol nyelvű leírást.
Ha a lágy szó alatt egyre gondolunk, akkor valszeg a hátsó lengéscsillapítód rugójával vagy annak beállításával lehet baj. Erre a leírásban volt egy elég babra mérés, hogy mennyire kell keményre tekerni a rugót. Ha jól emlékszem, a terheletlen és a terhelt ( vagyis amikor rajta ülsz ) magasságot mérték. A kettő közti különbség talán 10cm közt kellett hogy legyen. Erre írták, hogy ez az érték nagyjából mindenkinek használható, legfeljebb kicsit érdemes módosítani +/- -néhány cm.
Próbáltad lejjebb tekerni a rugó feszesség állító anyát?
Hahó!

Nekem a CR125 -ben volt. Szerintem könnyebb és biztosabb hideg és meleg indítás. Egyenletesebb járás. És valamivel jobban veszi a lapot is tőle. Nemrég bekerült egy iridium az SM -be is, de annyira új, hogy erről inkább még nem nyilatkoznék.
Szevasztok
DR600-nak szeretném felújítani a hátsó központi rugóját,nagyon lágy egy - két segítő tanácsot szeretnék hallani.Mit kell vele csínálni olaj vagy egyéb ,vagyis egyáltalán lehet-e és hogyan?
Várom segitő és gyors válaszotokat köszönöm
Hahó mindenkinek
Az a kérdésem lenne hogy iridium gyertyáról mik a tapasztalatok?
Jobb tőle a moci? +oszlonak a vélemények vele kapcsolatban
Hello david a kerekekröl légyszives küldj képet.
DRZ 400 ba való 3-om küllős sm kerék eladó! 85E FT!
Érd.06-70-382-64-49
Máté nem tudok menni a hétvégén.
Nagyon sajnálom mert hidd el nem rajtam múlik.
Május 1.én biztos találkozunk,de még lehet hogy oda se motorral megyek.Legközelebb hamarabb meg jobban összebeszélünk,és összehozzuk. Tényleg nem rajtam múlott... Legyetek rosszak!
Üdv:
Naneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
köszi
Osztom a véleményt. Írtam, hogy hétvégén többször is eldobtam a vasat, az én kuplung, és fékkaromat is Ufo védi.
Ezt már én is nézegettem. Megnézem.