Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy barkács kipu, nem hogy növeli, inkább csökkenti a teljesítményt. Önmagában a karbi nem sokat dob rá (igaz többet fog enni). A végsebességre meg nem tudom mennyit akarsz, de szerintem tartósan Te nem fogod bírni rajta... De Te tudod.
köszi a válaszokat! sajnos csak S es széria van amit "olcson" tudnék szerezni.
MIndegy már csak sm szettet kéne rá szerváznom, amugy utcára akarom használni!
Kicsit kehegyezem végsebbre is
-40mm mikuni karbi
-Maszek kipuf :D valami rövid
-Sport légszűrö
-2-3 foggal kissseeb lánckerék!
MIEN ÖTLET ? ? ? ? ? ?
Ja, a hétvége eddig oké.
Beszarás.
Én 170, Luyz 230km-et csapatott.
(itt jelzem a kedves SM-es társainknak ez 90%-ban terep volt. )
Brutális por, még az erdőben is, de a laza talaj miatt éppen olyan szopatós S.babod mint ha sár lenne. Párszor el is dobtam a vasat.
Gondoltam Rád amikor 3.-szorra futottam neki egy "emelkedőnek".
Mondtam is: - A Helles itt 220-al menne fel.
helló!forráskuton hol találhat ez a pálya?tiszta szégyen 20km lakom töle de nem tudom hol van
Én csak a tűszelepet állítottam egy osztással feljebb és tökéletesen működik! Nem kellet hozzá semmiféle fúvókacsere!
Ja, karbi, kipuff, vezérműtengely, nagyobb kompresszióviszony, majd az okosak megmondják, hogy még mi...
sziasztok,

nem tudja valaki véletlen fejből a DRZ-knek az akkumulátor számát. Be kellene egyet szereznem de enélkül nehézkes lesz ,

Szép napot mindenkinek
Mi az E-ben a plussz 10 lóerő? Karburátor + kipufogó? Mekkora fúvóka kell egy S karburátorba,ha az kapott egy nyitott dobot?
Klmszabi,Luyz! Milyen volt Babod? Meséljetek jövőhétvége akkor mehet?
Hali Nagy Dávid, jól látom, h eladnád azt az index kapcsolót?, mert az érdekelne, mipénzbe kerül?
Az E kitűnő választás terepre... Az S meg dual enduró, meg van rajat egy csomó minden, ami az E változaton nincs. Az E-ben meg van +10 LE, meg nincs rajta sok felesleges kacat...
ez a tuti ,
Sziasztok!
Kislator!
Nekem 2003 S verzió van!
25000 km van benne,az előző tulaj csak utcán használta,én meg csak terepen,néha pályán használom!
Nekem mióta megvan semmi bajom nem volt vele (kivéve generátor) ,nagyon jó gép!
Ez a motor nem arra való,hogy végsebességen közlekedj vele,különben is 130 fölött (saját vélemény) lefúj róla a szél!
De ha egy jó gépet akarsz terepezni,bohóckodni,kisebb túrákra akkor a DRZ istenkirály!
Az E változatot nem nézted az erősebb azt hiszem 10 lóerővel!
Hogy megéri-e? Attól függ mire akarod használni... Terepre inkább az E típust válasszad.
Ez a motor nem egy lóerőgyár, itt inkább a megbízhatóságon, az olcsó fenntarthatóságon van a hangsúly... Ettől függetlenül lehet vele jókat motorozni, nem megy azért olyan rosszul. Végre gyárilag is 150-160-at tud, de 120 fölött már leszakít a menetszél. Aki gyorsabbat akar vegyen R1-et...
Várom a válaszotokat
Hali

DRZ-74 és a többiek ha esteleg érdekel benneteket, én úgynézki megyek
Szia!

Nekem a CR -en voltak ilyen szelepek. De semmi hasonlót nem vettem észre.
Sziaztok!
Nemsokára szeretnék venni egy 2003-s évjáratú DRZ 400 S tipusú endurót.Nahmost lenne néhány kérdésem felétek, büszke tulajdonosok felé
Alapjáraton egy enduró, 17 colos felniket szándékozok felrakni (nem tudtok e valami "olcso" FŰZÖTT eladó felnit ?
Hátulra mien széles gumi fér be
ÉS mien alternativ tuningolási modszerekre esküsztök ami a végsebességet, befolyásolná ?
ÉS MEGÉRI E VENNi EZT A TIPUSU motort ?
Üdv! Adott egy DRZ-S,kéne egy kis plussz lóerő....van rajta egy Martin dob,jó az vagy kezdjem a cseréjével? mit tudok még alakítani?
Így van. Motorozás köze az olaj keveredik a levegővel és amikor engeded ki akkor távozik olaj is...
Helló mindenkinek!
Nemrég vettem ezt a zeta típusú teleszkóp légtelenítő szelepet
a mocimra.Ezt csak be kell nyomni, persze terheletlen állapotban és elengedi a feles nyomást a telóból.Eleinte tök fasza volt ,meg minden.Hetek elteltével észrevettem, hogy fölül a kis gomb alatt a
peremnél picit olajos mind a kettő.Arra gondoltam, hogy miközben megyek a motorral és nagyon rázkódik, lehet hogy a szelepben lévő
kis rugó mindíg egy picit benyomódik?amit kétlek, mert szerintem azért ki van az találva.Vagy csak annyi lehet a jelenség oka, hogy amikor légtelenítem motorozás előtt, tehát benyomom,akkor a teleszkópban lévő nagyon kevés olaj ,ami oda fel van verődve, a nyomás hatására a levegővel eggyütt távozik?
Maximum 1-1 csepp olajról van szó, ami megjelent a perem alatt.
Használ közületek valaki ilyet,ismerős a jelenség?
Várom bárki hozzászólását.
Köszi
Nem sokat használom de a célnak megfelel, lehet látni benne csak jól elkel találni a beállítást.220 felet még nem próbáltam de nem szokott elhajulni.