Egy barkács kipu, nem hogy növeli, inkább csökkenti a teljesítményt. Önmagában a karbi nem sokat dob rá (igaz többet fog enni). A végsebességre meg nem tudom mennyit akarsz, de szerintem tartósan Te nem fogod bírni rajta... De Te tudod.
köszi a válaszokat! sajnos csak S es széria van amit "olcson" tudnék szerezni.
MIndegy már csak sm szettet kéne rá szerváznom, amugy utcára akarom használni!
Kicsit kehegyezem végsebbre is
-40mm mikuni karbi
-Maszek kipuf :D valami rövid
-Sport légszűrö
-2-3 foggal kissseeb lánckerék!
MIEN ÖTLET ? ? ? ? ? ?
Beszarás.
Én 170, Luyz 230km-et csapatott.
(itt jelzem a kedves SM-es társainknak ez 90%-ban terep volt. )
Brutális por, még az erdőben is, de a laza talaj miatt éppen olyan szopatós S.babod mint ha sár lenne. Párszor el is dobtam a vasat.
Gondoltam Rád amikor 3.-szorra futottam neki egy "emelkedőnek".
Mondtam is: - A Helles itt 220-al menne fel.
Az E kitűnő választás terepre... Az S meg dual enduró, meg van rajat egy csomó minden, ami az E változaton nincs. Az E-ben meg van +10 LE, meg nincs rajta sok felesleges kacat...
Sziasztok!
Kislator!
Nekem 2003 S verzió van!
25000 km van benne,az előző tulaj csak utcán használta,én meg csak terepen,néha pályán használom!
Nekem mióta megvan semmi bajom nem volt vele (kivéve generátor) ,nagyon jó gép!
Ez a motor nem arra való,hogy végsebességen közlekedj vele,különben is 130 fölött (saját vélemény) lefúj róla a szél!
De ha egy jó gépet akarsz terepezni,bohóckodni,kisebb túrákra akkor a DRZ istenkirály!
Az E változatot nem nézted az erősebb azt hiszem 10 lóerővel!
Ez a motor nem egy lóerőgyár, itt inkább a megbízhatóságon, az olcsó fenntarthatóságon van a hangsúly... Ettől függetlenül lehet vele jókat motorozni, nem megy azért olyan rosszul. Végre gyárilag is 150-160-at tud, de 120 fölött már leszakít a menetszél. Aki gyorsabbat akar vegyen R1-et...
Sziaztok!
Nemsokára szeretnék venni egy 2003-s évjáratú DRZ 400 S tipusú endurót.Nahmost lenne néhány kérdésem felétek, büszke tulajdonosok felé
Alapjáraton egy enduró, 17 colos felniket szándékozok felrakni (nem tudtok e valami "olcso" FŰZÖTT eladó felnit ?
Hátulra mien széles gumi fér be
ÉS mien alternativ tuningolási modszerekre esküsztök ami a végsebességet, befolyásolná ?
ÉS MEGÉRI E VENNi EZT A TIPUSU motort ?
Helló mindenkinek!
Nemrég vettem ezt a zeta típusú teleszkóp légtelenítő szelepet
a mocimra.Ezt csak be kell nyomni, persze terheletlen állapotban és elengedi a feles nyomást a telóból.Eleinte tök fasza volt ,meg minden.Hetek elteltével észrevettem, hogy fölül a kis gomb alatt a
peremnél picit olajos mind a kettő.Arra gondoltam, hogy miközben megyek a motorral és nagyon rázkódik, lehet hogy a szelepben lévő
kis rugó mindíg egy picit benyomódik?amit kétlek, mert szerintem azért ki van az találva.Vagy csak annyi lehet a jelenség oka, hogy amikor légtelenítem motorozás előtt, tehát benyomom,akkor a teleszkópban lévő nagyon kevés olaj ,ami oda fel van verődve, a nyomás hatására a levegővel eggyütt távozik?
Maximum 1-1 csepp olajról van szó, ami megjelent a perem alatt.
Használ közületek valaki ilyet,ismerős a jelenség?
Várom bárki hozzászólását.
MIndegy már csak sm szettet kéne rá szerváznom, amugy utcára akarom használni!
Kicsit kehegyezem végsebbre is
-40mm mikuni karbi
-Maszek kipuf :D valami rövid
-Sport légszűrö
-2-3 foggal kissseeb lánckerék!
MIEN ÖTLET ? ? ? ? ? ?
Én 170, Luyz 230km-et csapatott.
(itt jelzem a kedves SM-es társainknak ez 90%-ban terep volt. )
Brutális por, még az erdőben is, de a laza talaj miatt éppen olyan szopatós S.babod mint ha sár lenne. Párszor el is dobtam a vasat.
Gondoltam Rád amikor 3.-szorra futottam neki egy "emelkedőnek".
Mondtam is: - A Helles itt 220-al menne fel.
nem tudja valaki véletlen fejből a DRZ-knek az akkumulátor számát. Be kellene egyet szereznem de enélkül nehézkes lesz ,
Szép napot mindenkinek
Kislator!
Nekem 2003 S verzió van!
25000 km van benne,az előző tulaj csak utcán használta,én meg csak terepen,néha pályán használom!
Nekem mióta megvan semmi bajom nem volt vele (kivéve generátor) ,nagyon jó gép!
Ez a motor nem arra való,hogy végsebességen közlekedj vele,különben is 130 fölött (saját vélemény) lefúj róla a szél!
De ha egy jó gépet akarsz terepezni,bohóckodni,kisebb túrákra akkor a DRZ istenkirály!
Az E változatot nem nézted az erősebb azt hiszem 10 lóerővel!
DRZ-74 és a többiek ha esteleg érdekel benneteket, én úgynézki megyek
Nekem a CR -en voltak ilyen szelepek. De semmi hasonlót nem vettem észre.
Nemsokára szeretnék venni egy 2003-s évjáratú DRZ 400 S tipusú endurót.Nahmost lenne néhány kérdésem felétek, büszke tulajdonosok felé
Alapjáraton egy enduró, 17 colos felniket szándékozok felrakni (nem tudtok e valami "olcso" FŰZÖTT eladó felnit ?
Hátulra mien széles gumi fér be
ÉS mien alternativ tuningolási modszerekre esküsztök ami a végsebességet, befolyásolná ?
ÉS MEGÉRI E VENNi EZT A TIPUSU motort ?
Nemrég vettem ezt a zeta típusú teleszkóp légtelenítő szelepet
a mocimra.Ezt csak be kell nyomni, persze terheletlen állapotban és elengedi a feles nyomást a telóból.Eleinte tök fasza volt ,meg minden.Hetek elteltével észrevettem, hogy fölül a kis gomb alatt a
peremnél picit olajos mind a kettő.Arra gondoltam, hogy miközben megyek a motorral és nagyon rázkódik, lehet hogy a szelepben lévő
kis rugó mindíg egy picit benyomódik?amit kétlek, mert szerintem azért ki van az találva.Vagy csak annyi lehet a jelenség oka, hogy amikor légtelenítem motorozás előtt, tehát benyomom,akkor a teleszkópban lévő nagyon kevés olaj ,ami oda fel van verődve, a nyomás hatására a levegővel eggyütt távozik?
Maximum 1-1 csepp olajról van szó, ami megjelent a perem alatt.
Használ közületek valaki ilyet,ismerős a jelenség?
Várom bárki hozzászólását.