Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló Fórum társak.

Megfejtettem, hogy miért lapos a fórum a mai napon:
- Mindenki a Rodeo Ride 34 oldalán nézegeti azt a 753 képet ami a DR-Z kupáról készült.
Ime néhány gyöngyszem:
De jó...ez a link se megy. Az oldal jó, bal menüsorban válaszd a kipufogó dobok -at. Aztán az oldal utolsó egyharmada körül megtalálod :


LeoVince Enduro kipuffogó KTM LC4 640 -hez EG-BE szabvánnyal!


Cikkszám Leírás Darab Ár
10031899 LEOVINCE ENDSCHALLKIPUFOGÓDOB KTM LC4 640 03- ALU, EG-BE
Irányár? Asszem az újságárusok adnak....
Nah, vicc félre....
Itt találtam rá árat újonnan : http://www.bikerpiac.hu/index....

Ezek alapján irányárnak 55e?
Hali.
Keresek DRZ 400 E Hátsó dobot,DRZ 400 S-SM Világítás kapcsolót.
Van 1 pár eladó cuccom is.
Szia Levi!

Mondanál egy irányárat.
Köszönöm a segítséget még egyszer!
Valószínű akkor a tekercs a rossz,kb ugyanakkora fordulatszámon mértem,kettőnél simán felment 80 V-ra az egyiknél nem ment 45 V főlé!
Már kivettem a tekercseket,ma elvittem egy céghez ahol csak indítókat és generátorokat javítanak azt mondták meg tudják javítani olyan 20000 Ft körül!
Hahó mindenki!
Vasárnap Kalocsán pályanap!
Gyertek minél többen!
Supermotó pálya!
Ha valaki enduróval jön lehet menni a cross pályán is.
2500ft a beugró egész napra.
Ha összejön több drz-s lehet házi versenyt is rendezni!
Köszi az infót benimoto
Szép a drz-d
a yosi-t forgalmazzák magyarban 1 páran de a
hot cams ról még nem tudok de látom némi kesért el is küldik
Máté bakker nekem nem jo az a péntek,mert akkor 99%hogy dolgozok.De mondjuk még ottt van az az 1%. Vasárnap felhivlak.
Dobnék mailt, de nem látni a lapodon a mail címet. Vagy én vagyok vakon?
Szerintem generátor tekercsek.

Találtam egy ide vágó leírást magyar nyelven : http://www.autotechnika.hu/7em...

Két részre lehet szétbontani az egész töltési rendszert. Generátor tekercsek és fesz szabályozó. A leírásban is utalnak a tekercsek mérésének módjára. És arra, hogy mindenképp szinte egyforma feszültséget kell mérni minden tekercsen azonos ( 5000 f/min ) fordulatszám mellett. Eléggé át tud verni, ha más fordulaton méred a tekercsek feszültségét ( fordulatszámmal arányosan nő, vagy csökken ). Ha biztos vagy benne, hogy szinte azonos fordulaton mérted mind a 3 tekercset ( szerintem igen, fele feszkót mértél, tuti nem fele akkora volt a fordulat ) akkor a 45V az kevés!
A leírásban is arra utalnak, hogy ha tekercsek feszültségei megvannak. Akkor már csak a fesz szabályzó lehet rossz. De neked nincs meg mind a három feszkó. Így egy tekercs kiesik. Töltés lehet, csak nem 13,5 - 14V közt, hanem kevesebb. ( 10 - 12V )

Saját ötlet. Ha van 2 műszered, be tudod kötni egyszerre két tekercsre is. Így tök egyforma feszültséget kell mérned mind a két tekercsen, akármekkora is a fordulat. Így kizárhatod annak lehetőségét, hogy fordulatszám mérő hiányában nem azonos fordulaton méred a három tekercset. Ha így is egyik kilóg a sorból, ziher hogy az a tekercs a rossz.
Hidd el, fogalmam sincs, mennyit ér egy ilyen leó, dobj egy mailt egy árral, te vagy az eladó, majd aztán alkudozunk. köcszi előre is
Levi71!
Kimértem nekem a műszer 1-et mutat alaphelyzetbe!
A 8-as pontnál ahol 0,5-0,8 között kéne lennie ott nekem 1,064 mutat,a többinél ahol 0,4-0,7 között kell lennie ott .508 és .512 között mutat a műszer!
Szerinted?
Koko.... nem tudom. Dobj egy mailt, aztán megalkuszunk.

jhonny... Elkébzelhető. Kőrös nem túl nagy város.
Levi71! Mennyibe tartod a leovincsit?
Hali

LEVI71 most nézem te is Kőrösi vagy? Nem ismerjük véletlenül egymást?
Szívesen! Remélem nem írtam túl bonyolultra...
Levi71!
Köszönöm szépen a segítségedet,méricskélek aztán leírom mire jutottam!
BeniMoto, hol lehet olyan hátsó lámpát meg indexeket vételezni mint a tiéd? Nagyon pöpec!
ja és mit szólsz ha jó idö lesz megyünk olyan turára hogy hálozsgba alvás motor mellet ,részgeskedés tüz szalona buli
szia most még nekem se jó mert szonbaton rutinozok ,kedden
vizsga , de jövöhéten szerintem hajthatnánk egy nagyot
Halihó márkatársak drz hez honnantudok jó sport vez tengelyt kapni?
No. Lássuk.
Nem teljesen egyértelmű a leírás. De, a fesz szabályzóra megy 3 sárga vezeték ( ez jön a töltő tekercsektől ), és megy egy szál piros ( +12V ) és egy fekete/fehér csíkos ( test ).
Húzd szét a csatlakozót ( na ez nem egyértelmű, vagy egy, vagy két csati ). A széthúzott csatinak arra a felére van szükségünk, amelyik a fesz szabályzóba megy. Szerintem alkoholos filcel jelöld meg a sárga kábeleket, 1-2-3 ( csak hogy könnyebben eligazodj majd ).

A multimétert, amivel mérsz, feltételezem hogy 3 ½ -digites ( álltalában azok, az extrábbak tudnak többet ). Ezért a leírás ahhoz passzol. Kapcsold a műszert dióda mérésre. Ez egy kis háromszög szimbólum, a háromszög csúcsán egy egyenes vonallal. Ezt kéne látnod a kijelzőn -1
Ez azt jelenti hogy szakadást mérsz ( most még persze hogy az, mert nem mérünk semmit ).

1.,
Műszer piros zsinórja rá a fesz szabályozó piros kábelére. Fekete zsinórja egyenként rá a fekete/fehér, 1, 2, 3 -kábelekre. Gyári doksi szerint 1,5 -fog mutatni a műszer mindenhol ( szerintem -1 , nem tudni milyen lehet a gyári műszer, csak egy cikkszámot adnak meg, hogy azt használd ). A lényeg, sehol nem szabad 1,00 -alatti értéket mérni.
2.,
Műszer piros zsinórja az 1 -vezetékre. Műszer fekete zsinórja pedig a piros vezetékre. Itt 0,4 – 0,7 kéne látnod a műszeren.
3.,
Műszer piros zsinórja az 1 -vezetéken. Fekete zsinór 2, 3, fekete/fehér vezetékere. Most mindenhol 1,5 kéne látnod ( szerintem -1 ).
4.,
Műszer piros zsinórja a 2 -vezetékre. Fekete zsinór a piros vezetékre. Műszer 0,4 – 0,7 mutat.
5.,
Műszer piros zsinórja a 2 -vezetékre. Fekete zsinór az 1, 3, fekete/fehér vezetékekre. Mindenhol 1,5 mutat.
6.,
Műszer piros zsinórja a 3 -vezetékre. Fekete zsinór a piros vezetékre. Műszer 0,4 – 0,7 mutat.
7.,
Műszer piros zsinórja a 3 -vezetékre. Fekete zsinór az 1, 2, fekete/fehér vezetékekre. Mindenhol 1,5 mutat.
8.,
Műszer piros zsinórja a fekete/fehér -vezetékre. Fekete zsinór pedig a fesz szabályzó piros vezetékére. Most 0,5 – 0,8 kéne látnod a műszeren.
9.,
Műszer piros zsinórja a fekete/fehér -vezetékre. Fekete zsinór pedig a fesz szabályzó 1 vezetékére. Most 0,4 – 0,7 kéne látnod a műszeren.
10.,
Műszer piros zsinórja a fekete/fehér -vezetékre. Fekete zsinór pedig a fesz szabályzó 2 vezetékére. Most 0,4 – 0,7 kéne látnod a műszeren.
11.,
Műszer piros zsinórja a fekete/fehér -vezetékre. Fekete zsinór pedig a fesz szabályzó 3 vezetékére. Most 0,4 – 0,7 kéne látnod a műszeren.


Ha a fentiek stimmelnek, akkor OK a fesz szabályozó. A mérésnek lényeges része a 0,4 – 0,7 -es érték. Ez a szilícium alapú diódák nyitó irányú feszültsége. Ennek meg kell lennie mindenhol, ahol ezt kéri a leírás!

Sok sikert! Ha valami nem megy, csak szólj.