De ugye nem lett megbontva a blokk?
Dugattyú csere, gyűrűk, szelep szár szimeringek vagy valami és azért állt meg az olajfogyasztásod?
Szimplán csak átálltál a motulra és fasza lett?
Az tavaly nyáron volt asszem mikor olyan sokat kellett utánatölteni, akkor 2 éves volt a moci. Azóta már Motul 5100 10w40 -et használok, és olajcsere után 2000km-el kellett utánatölteni kb 1 decit. Úgyhogy maradok ennél az olajnál. Árban is saccper ugyanannyiba kerül.
Hát ezt a dzsiundzsicu szöveget nem értem de itt minden oké... Tegnap beteg voltam mint állat... :S De már oké minden.. Ma kutyám megharapta a lábfejem XD a rohadékja... :D
Valaki nem tudja hogy melyik webshop-ban lehet nissin st mx fékbetétet rendelni?Pesten találtam üzletet de ők nem postáznak sajnos!Ha valaki tudna benne segíteni azt megköszönném!
Kokodrz!
Rátaláltam egy régebbi írásodra itt a fórumon.
Azt írtad ,hogy a drz-dbe castrol act-evo 10w40-et használtad.
kb.:1700km-en utánna kellett töltened 1L olajat.
Ekkor hány éves lehetett a mocid, vagy mennyi km volt benne?
Próbáltál azóta valami más olajat?
Tsá!
2002-es a jószág,tudtommal semmi nem volt cserélve,ehhez mérten meglehetősen keveset ment. Viszont:ment télen jégen jópárszor ,nem tűnt túl melegnek a blokk és egy időben nem figyeltem kellőképpen a légszűrőt .Lehet hogy ezeknek tudható be,de nekem gyanús az olaj is.Állítólag hamisítják.Vettem olyat,ami nem piros volt,hanem barna néztem is bambán
Kilómétertben nem tudom megadni,mert semmiféle műszer nincs rajta,meg utcán nem igazán használom.
Váltóval semmi bajom,azon kívül,hogy 2X lett hegesztve az eredeti kar,meg már kapott újat
Dugattyú csere, gyűrűk, szelep szár szimeringek vagy valami és azért állt meg az olajfogyasztásod?
Szimplán csak átálltál a motulra és fasza lett?