-Megcsináltam a gyújtásragasztást. 2003 évvégi k4-esem van, és a jeladó két csavarja közül az egyik épp most, 2009 áprilisában akart kiesni a helyéről... Azt hiszem állati nagy mázlim volt hogy végre rászántam magam. Javaslom mindenkinek!
-Gyertyakulcsra visszatérve: 16-os laptávú csőkulcsból gyártható költséghatékony módon
- 4.25-ös felnire is felmegy a 160-as gumi, csak a kerékfűzésnél célszerű elárulni a szakinak hogy 160-as gumival akarod használni mert akkor 5-10 miliméterrel jobbra "el kell fűzni" a felnit ahhoz a helyhez képest ahol 150-es gumival optimális. Nem árt ugyanis ha a láncba nem ér bele (nagyon). Így viszont nem a motor középvonalában lesz a hátsó kerék középvonala, amit nem nagyon fogsz érezni, de a gumidon látszik majd hogy balra ledöntöd peremig, jobbra meg van még egy pár milliméter. (ugyanazt a kanyart és sebességet feltételezve kétirányból teljesítve). Egyébként a hétvégén pont ezzel foglalkoztam és arra jutottam hogy műszaki szempontból szerintem a 150-es gumi megfelelőbb. (ráadásul könnyebb dönteni) A slickről meg annyit hogy azoknak a számozása azért eléggé eltér az utcaitól, csak egy példa: a 165/60-as slickem kb olyan széles volt mint egy 150-es utcai.
Üdv! DRZ első keréktengelyt keresek /vennék/ és választ arra,hogyan lehet megoldani,hogy ktm kerék beszerelesése esetén is legyen kilóméteróra izéke....mi a trükk?
Végtelenül egyszerű: ki lazítod felül a teló tetején azt a nagy csavart majd ki szeded a teleszkópot ezután kitekered a meglazítot csavart kiveszed a rugót kiöntöd az olajat fel töltöd az új olajjal majd visszarakod és megismételed ezt a másik szárral is.
Szia! Én pl. a teló az egyedüli alkatrész amihez nem nyúlnék hozzá, meg nem is cserélnék én magamtól olajat.Hanem el vinném szakemberhez.Abba annyi kis acél alátét, meg szelepek, járatok, kis dugattyú van stb. Hogy érdemes átnézetni az olaj csere előtt.Megveheted a legdrágább Motorex villa olajat is , ha megvan kopva benne , egy kis mütyürke , mert abból jó villa nem lesz sose! Arra ne sajnáld a pénzt mert megéri ha jól akarod , hogy működjön, attól , hogy egy villa még nem veri ki az olajat még messze sem teló! Kérdezd meg kakukktol , milyen szar telókkal motorozni, neki most épp azzal van szervizben a cr hondaja!
Azt csak rajta felejtették! Én decemberbe hoztam el az enyémet tőlük,használtan mert új nem volt, és mondták, hogy nem lesz, mert nem lehet beírni így nem forgalmazzák.A Hollósnál is van egy eladó csaj ismerősöm, a kiáltáson is dumáltam most vele, és rákérdeztem most is, hogy mi lesz az új 450 DR-Z-vel, de még arról se kaptak a gyártól semmi konkrét időpontot, vagy bármilyen tájékoztatást!
hátso lánkereket kérdezd meg TRobee-t önála szokott lenni jo áron , elsöt meg sztem Parilla 2-e ft és 15 elfér nekem már volt fenn S-n az (E-nek,lánckivezetöje az 14-s van)azt sztem nem tudod viszatenni a 15-höz.
SEGÍTSÉG!
Valaki cserélt már olajat az első telókban drz 400 E-ben?Nekem valószínű hogy kellene de fingom sincs hogy hogy kellene és hogy milyen olaj a legjobb bele?Jó bele a normál hidraolika olaj v valami más kell hozzá?
KÉRLEK SEGÍTSETEK MÁR EBBEN!
Nekem is 47 van endúrón,45 sm pályára,régebben volt 41 utcára,de az már tuti lánc csere,meg ott már nem tetszett a húzása. Inkább az elsővel variálj,ha nem akarsz láncot cserélni.Asszem a DR350-nek ilyen az első lánckereke,abból van választék
Mondtam én Neked!,azért 40 ló, nem 50!:)) meg az a hosszú áttétel!:)
Tiédnek olyan könnyű pakolni a sebességeket egymás után, hogy csoda! De ma meghajtottam egy kicsit enyémet, váltottam egy párszor nyél gázon jó kihúzatva, úgy szedi a lábát rendesen de sajnálom mindig leszabályzásig kihúzni! DE túrázni olyan 110, 120 tempóhoz jó a 15-41-es áttétel én nekem most erre van szükségem ha Erdélyt megjártam akkor veszek új láncot meg kipróbálok valami rövidebb áttételt is, és akkor mehetek már veletek terepezni
Jó biza! Még jó , hogy ketten voltunk, és volt még egy motor bontatlan miután szét szedtük az enyémet, így legalább láttuk , melyik csavar, melyik alátét hova jön:)) Gyepre fejtem volna ha egyedül szedem szét!, lehet ma este írtam volna én is , hogy maradtak meg ilyen olyan alátétek amik nem tudom hová kellett volna betennem
Na haza értem én , egyet még tekeregtem délután , még bírják a csavarok! Kösz a segítséget, meg Karcsinak is a ragasztót, majd meg iszunk egy sört együtt valahol! Kár, hogy nem jöttök ki Majsára!:)
ma szereltem át 14:39 ről 14:47 re,hát nagyon rövid valami olyasmi kellene amit elbír a lánc csere nélkül!mert a tököm ki van a lánc cserével!van olyan hogy 45ös lánckereék?ezt még elbírja a 112 szemes lán?
-Megcsináltam a gyújtásragasztást. 2003 évvégi k4-esem van, és a jeladó két csavarja közül az egyik épp most, 2009 áprilisában akart kiesni a helyéről... Azt hiszem állati nagy mázlim volt hogy végre rászántam magam. Javaslom mindenkinek!
-Gyertyakulcsra visszatérve: 16-os laptávú csőkulcsból gyártható költséghatékony módon
- 4.25-ös felnire is felmegy a 160-as gumi, csak a kerékfűzésnél célszerű elárulni a szakinak hogy 160-as gumival akarod használni mert akkor 5-10 miliméterrel jobbra "el kell fűzni" a felnit ahhoz a helyhez képest ahol 150-es gumival optimális. Nem árt ugyanis ha a láncba nem ér bele (nagyon). Így viszont nem a motor középvonalában lesz a hátsó kerék középvonala, amit nem nagyon fogsz érezni, de a gumidon látszik majd hogy balra ledöntöd peremig, jobbra meg van még egy pár milliméter. (ugyanazt a kanyart és sebességet feltételezve kétirányból teljesítve). Egyébként a hétvégén pont ezzel foglalkoztam és arra jutottam hogy műszaki szempontból szerintem a 150-es gumi megfelelőbb. (ráadásul könnyebb dönteni) A slickről meg annyit hogy azoknak a számozása azért eléggé eltér az utcaitól, csak egy példa: a 165/60-as slickem kb olyan széles volt mint egy 150-es utcai.