Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nanááá hogy megyek 11.én!
Nekem gyári pufóval 2 személlyel a rekord 153km/h volt vagy 2 éve. Azóta nem nézem mert 120 felett már nagyon kapaszkodni kell.
Rendőr engem sokszor megállított, de sosem nézet mást az iratokon kívül. csak egy renccám van fent az sem euszabványos szögben és persze megvilágítás nélkül, ja meg crossguma. Persze megvan hozzá minden, index, tükör gyári hátsó toldat, pufó, dehát azok csak fölösleges súlyok.
Haggyátok má ezeket a 175,180 meg 190-es végsebességeket
Egy Berg FE 650 megy 186-ot,ami nem 40 ló,amúgy meg halálfélelem.
Nekem a 14/41 is lomha volt már utcára,15/39-cel nemtom mire lesz jó.Ötödiket nem tudsz majd tenni neki
csá,jössz holnap?
kössz. Most vegyem úgy hogy az enyém egy talicska?
Na ápr 11? jössz? Remélem.
Gyári áttétellel kerülget az infarktus mostanában,mert miota benne van a jet a mociba,135nél többet nem tudtam vele menni(jó max 140 benne lett vona csak már ordított hogy nemá) .Lehet hogy kevés levegőt kap? Vagy túl sokat? Vagy mi a szar?Előtte kiment a 155-160. Nem tudom most elöl mekkora, de a gyári ,hátul meg 41fogas van. Valaki szakértő segítsen már! Nemazért, mert nem megyek eleve 110nél soha többel(max 1keréken amin 140 volt eddig a toppom) dehát igy hogy ennyi most a vége ez szerintem kurva gáz ! Ennyit talicskával is lehet menni.
Koszos lesz? Ha utcára kell gyorsabb enduro, akkor miért nem vettél XT660, Pegaso Starda stb...?
Mennem kell az aszony vár fehérnemüben akció van.


csá
Terepre nem megyek vele mert koszos lesz!
utcára vettem A-pontbol B-pontba eljutni a lehetö leggyorsabban és csusztatni átmenni vele a parkolo autokon.



Na jó azért nem
én meg már álmos vagyok :)
Am kíváncsi lennék, hogy hogy motoroznád ki azt az 50 lovat belőle terepen! Lehet kevésnek tűnik, legfeljebb utcára. De könyörgöm ez nem egy speed motor...
Én most metaforákban beszéltem
Az E 9LE-vel erősebb mint az S, nyomatéka meg mindössze 6Nm-el. Ez valóban lehet hátrány bizonyos szemszögből. De van ennek ám előnye is...
nekem az SM 15/45-el ment 150körül,de 2esbe még lehetett vele logatni(kuplunggal)..
az utcára,böven jó volt
sm meg alapba folytva van mert utcai a Ebe meg minimál a folytás gyárilag legjobb tudásom szerint .
he? én most a gixxer vs drzről beszéltem,hogy semmi értelme még a SM endurot se nézni egy speedhez.
Az sm az tiz pacival kevesebb az e-s nál igaz az viszont jellentös hátrány nem? Már csak abbol indulok ki hogy egy 440ccm-es hengerel jól beálitva ia csak 4-5 lóerö akkor a 10lóval kevesebb az elégé gyenge nem?
nekem 15-39
170-180 között
lebeg az eleje nem vehető rá kanyarra :) speed motoron csak ha nagyra nőttél akkor szar :D nekem a 196centimmel alkalmatlan vagyok speedezni de aki 160-175körül van azok jól meghúzodnak rajta és élvezik nem azzal küzdenek,hogy mikor repül el a motor eleje :D
Meg ha jól tudom MO.-on 130-tól gyorsabban sehol nem lehet menni. És én feltételezem , hogy törvénytisztelő motorosok vagytok... Aki meg sebességre vágyik, az menjen pályára...
Hát sokkal kényelmesebb mint a spid motro szerintem.De ez az én véleményem.
ez másra van kitenyésztve még az SM se hasonlítható össze vele .
Figyelj! Hiába csökkented a végtelenségig a végáttételt! Egy idő után csak azt éred el, hogy ugyanazt a tempót tudja csak kisebb fordulaton, meg ugye jóval lomhább lesz a motor. Az a 168 meg lehet hogy hátszélben lett mérve vagy enyhe lejtőn, de hogy nem erőből vitte el addig az tuti...
Hát nemem az elmult 8évben az volt 750GSX-R azért lasu nekem de jól fordul