Srácok valaki nem tudja hogy ez a BULL mez mekkora emberkére jó protektoringestől XXL-es méretben?3Xl-es protektoringem van szal eléggé széles vagyok! NoFear mezből a XXL-es még lóg is rajtam de Bull-t nem találtam egyik boltban sem a környéken és ha rendelek neten és nem jó akkor meg pofára zakkantam!Valaki tudna ebben segíteni?
Jól tudod az én paripám 2004 E-s. Csúnya munkát végeztek a leszakadt csavarok.
Ja és javaslom annak ki hasonlóképpen jár, hogy húzza szét a blokkot, mert ha sokat próbálta indítgatni, a réz és fém forgácsot szerte+szét hordja az olaj.
Nekem olyan helyeken is volt ahol nem is gondolnátok.
Széthúz, átmos, gyújtást kicserél, minden csavart beragaszt, meghúz, összerak, és már kész is a vas. 90 ropi.
Igen, több ilyen eset is volt. Még a gyár sem ismerte el, tehát nem javították garanciába. A fő ok az volt hogy nem voltak kellő nyomatékkal meghúzva a csavarok, illetve a rezonanciától meglazultak és ezután csak nyíróerő terhelte, ami miatt elveszítették a fejüket... . A későbbi modellekben már be ragasztották gyárilag. Am ha szedtél már szét ilyen csavarrögzítős kötést tudhatod, hogy elég nagy életbiztosítás . Szerintem azt az 1 órás munkát simán megéri... Am ez elég régi téma.
olyan bajom van..remélem tudtok segíteni esetleg,hogy kéne nekem drz 400 e suzukinak a kipufogókönyöke.....ha véletlen valaki tud írjon már be nekem a gasgas topikba ...köszi
nekem amikor szétvolt bontva a blokk nekem akkor beragasztotta a gyerek szal engem nem érdekel a téma! de sztem az a ragasztó se egy életbiztosítás na mind 1
Sziasztok! Jól elindult ez a csavarrögzítős akció látom mindenki elkezdett vagy fog ragasztani. De most hogy jött ez a nagy láz? Több esetröl tudtok hogy bajt okoztak a csavarok? Vagy most ez a drznek egy gyári hibája? Azért kérdezem mert most (bocsesz a mondatért de ilyen 1 bolond százatcsinál miatt nem akarom szétszedni a mocit) tényleg nem akarok ezzel megbántani senkit!
Elég eldönteni teljesena jobb oldalára én is azt csináltam és nem folyt ki olaj egyáltalán, a csavarokat meg törölgettem és visszaraktam rögzítővel és teljesen jó lett, Ja és a Dekliben lévő 3 csavart sem árt megragasztani ! vagyis inkább mind a 6ot ha jól emlékszek annyi van ott...
szia kakukk! te mikor ragasztod be a csavarjaidat? mit szólsz hozzá, ha elhoznám én is a gépemet, azt megcsináljuk egyszerre a kettőt?
Persze ragasztom az nincs de beszállok a költségek felével ha te már vettél! Ok?
Ja és javaslom annak ki hasonlóképpen jár, hogy húzza szét a blokkot, mert ha sokat próbálta indítgatni, a réz és fém forgácsot szerte+szét hordja az olaj.
Nekem olyan helyeken is volt ahol nem is gondolnátok.
Széthúz, átmos, gyújtást kicserél, minden csavart beragaszt, meghúz, összerak, és már kész is a vas. 90 ropi.
olyan bajom van..remélem tudtok segíteni esetleg,hogy kéne nekem drz 400 e suzukinak a kipufogókönyöke.....ha véletlen valaki tud írjon már be nekem a gasgas topikba ...köszi
Úgy döntöttem én is neki állok csavarokat ragsztgatni
az lenne a kérdésem h milyen csavarrögzítőt használjak?
előre is köszi
Elég eldönteni teljesena jobb oldalára én is azt csináltam és nem folyt ki olaj egyáltalán, a csavarokat meg törölgettem és visszaraktam rögzítővel és teljesen jó lett, Ja és a Dekliben lévő 3 csavart sem árt megragasztani ! vagyis inkább mind a 6ot ha jól emlékszek annyi van ott...
Persze ragasztom az nincs de beszállok a költségek felével ha te már vettél! Ok?
rm-el mi van,nagy a csend!nekem megint beszart a cr