Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szintén zenész DRZ +KTM +a TM se szeret indulni csak 1kis segitséggel..
gratula ügyes (arcszesz? )
Ja meg máskor,ha tudod,hogy ilyen sokáig nem indítod,akkor érdemes úgy leállítani,hogy elzárod a csapot és kijáratos belőle a benzint,mert sok adalékanyag van benne és ha kipárolog az összes benzin,az hátramarad és eltömítheti a fúvókát,leragad a tűszelep.De a karbitisztítás ezt megoldotta.
Én már hallottam beindulni motort hideg indítóval,az az első pár fordulat, hogy milyen hangokat adott ki! Én az enyémet biztos nem indítanám azzal!
Annál is inkább,hogy maga a folyadék nem jut be,csak az illékony gáz,ami sokkal könnyebben gyullad.
Féktisztítót is használtam már,tökéletes
Meg esetleg a gyertyanyíláson fecskendezz be 1ml olajat,mert lehet,hogy "kiszáradt",tehát leszivárgott az összes olaj.Egy nagyon pici pedig kell,mert különben a kompresszió elvész.Lehet emiatt is tűnik néha úgy,hogy könnyebben forgatja néha.
Tehát egy kis olaj,gyertya visszatesz és a légszűrőre nyomj egy kis féktisztítót.Tesómét pl. így indítottuk múlt héten kb 3 hónap állás után.
tél után én is hideginditoval inditottam a DRZ-t de a KTM-et is...SEMMI bajuk...és szépen indultak vele,szóval nemtudom miért ne lenne jó?
Te nem 1dobozzal kell ám belefujni,és nemlessz semmi baja töle.. és nemazért hideginditó mert hidegben kell használni..de te tudod
Honnan gondolod,hogy nem értek hozzá! A hideg indiloval több kárt okozol......( Nem MTZ ez és nincs -20)
Te netépd a hajadat föleg ha nemisértesz hozzá
Peti!

Ilyen lett az áru!
Szia! Vannak itt jóakarók is ám!:) Tényleg Isten ments , hogy azzal próbálkozz!
HIDEGINDITO
szerintem ne kínozd tovább!Ennyitől már be kellett volna gyúlnia ha minden ok!Én valami elektronikára gyanakszom, fordulat alatt nem add szikrát csak néha.Ha van esetleg egy bármilyen kis motor a környékben akkor abban előtte melegítsétek be jól a gyertyát és úgy próbálkozz még egyszer meg , ha csupa benzines lesz akkor vidd szervizbe!
Üdv!

Dobtam egy emilt gmailra
Szia(sztok)Hidegindito spray légszürő házba
Sziasztok!
Remélem tud Valaki segíteni mert már nincs ötletem semmi!
Kb 3 hónap pihenés után indítanám a motorom (DRZ 400S) és semmi!Ami eddig történt:karburátor takarítás,légszűrő takarítás,új benzin,szikra van de azért zsir új gyertya,vezérlést néztük,toltuk,bikáztuk,oldalra borítottam hogy túlfolyón follyon a benzin és nem indul!Néha püffen egyet meg néha olyan mintha fürgébben tekerné de akkor sem indul be!Lécci akinek van bármi ötlete ezeken kivül amiket már próbáltam az irjon!Köszi
Viszont önmagában kevés! Úgy észre sem lehet venni! Az LTZ-vel én is így jártam, tehát jó ha van légszűrő, több benzin, hosszab szívási időszak (vezérműtengely csere), rendszer. . . így érezhető változás, mert amúgy csak kidobott lóvé
csak a szombat jó
Sziasztok! Lenne számotokra egy kérdésem, ami szerintem sokaknak egyszerű lesz! S-es DRZ-n az első lánckeréknek szabad minimálisan "kotyognia" előre-hátra? Van rajt egy alátét, aminek a széle rá van hajtva az anyára, amitől elvileg nem lazulhat ki, de gondoltam megkérdezem, fő a biztonság! Kb. 2-3mm-t lehet mozgatni balra- jobbra. Vagy ez mindegyiknél így van? Sorry, ha hülyeséget kérdeztem!
Szia.
Egy az egyben stimel.csak több benzin kell neki
Hi! A 440-es hengerhez át kell alakítani a blokkot, vagy az még belefér?
Hát igaz, hogy én vagyok a góré de mivel sok a munka be kell jönnöm! A Vasárnap neked nem jó?
te vagy a főnök,rendelj el szabadnapot magadnak!én is azt teszem Vaterán már láttam negyven ért is tankot,adj fel hirdetést hogy keresel.
Vazze néztem a műanyag tankot, hát 390Eur=120e Ft , kell a francnak! JÓ lesz ez a horpadt lemez!