Ja meg máskor,ha tudod,hogy ilyen sokáig nem indítod,akkor érdemes úgy leállítani,hogy elzárod a csapot és kijáratos belőle a benzint,mert sok adalékanyag van benne és ha kipárolog az összes benzin,az hátramarad és eltömítheti a fúvókát,leragad a tűszelep.De a karbitisztítás ezt megoldotta.
Annál is inkább,hogy maga a folyadék nem jut be,csak az illékony gáz,ami sokkal könnyebben gyullad.
Féktisztítót is használtam már,tökéletes
Meg esetleg a gyertyanyíláson fecskendezz be 1ml olajat,mert lehet,hogy "kiszáradt",tehát leszivárgott az összes olaj.Egy nagyon pici pedig kell,mert különben a kompresszió elvész.Lehet emiatt is tűnik néha úgy,hogy könnyebben forgatja néha.
Tehát egy kis olaj,gyertya visszatesz és a légszűrőre nyomj egy kis féktisztítót.Tesómét pl. így indítottuk múlt héten kb 3 hónap állás után.
szerintem ne kínozd tovább!Ennyitől már be kellett volna gyúlnia ha minden ok!Én valami elektronikára gyanakszom, fordulat alatt nem add szikrát csak néha.Ha van esetleg egy bármilyen kis motor a környékben akkor abban előtte melegítsétek be jól a gyertyát és úgy próbálkozz még egyszer meg , ha csupa benzines lesz akkor vidd szervizbe!
Sziasztok!
Remélem tud Valaki segíteni mert már nincs ötletem semmi!
Kb 3 hónap pihenés után indítanám a motorom (DRZ 400S) és semmi!Ami eddig történt:karburátor takarítás,légszűrő takarítás,új benzin,szikra van de azért zsir új gyertya,vezérlést néztük,toltuk,bikáztuk,oldalra borítottam hogy túlfolyón follyon a benzin és nem indul!Néha püffen egyet meg néha olyan mintha fürgébben tekerné de akkor sem indul be!Lécci akinek van bármi ötlete ezeken kivül amiket már próbáltam az irjon!Köszi
Viszont önmagában kevés! Úgy észre sem lehet venni! Az LTZ-vel én is így jártam, tehát jó ha van légszűrő, több benzin, hosszab szívási időszak (vezérműtengely csere), rendszer. . . így érezhető változás, mert amúgy csak kidobott lóvé
Sziasztok! Lenne számotokra egy kérdésem, ami szerintem sokaknak egyszerű lesz! S-es DRZ-n az első lánckeréknek szabad minimálisan "kotyognia" előre-hátra? Van rajt egy alátét, aminek a széle rá van hajtva az anyára, amitől elvileg nem lazulhat ki, de gondoltam megkérdezem, fő a biztonság! Kb. 2-3mm-t lehet mozgatni balra- jobbra. Vagy ez mindegyiknél így van? Sorry, ha hülyeséget kérdeztem!
Féktisztítót is használtam már,tökéletes
Meg esetleg a gyertyanyíláson fecskendezz be 1ml olajat,mert lehet,hogy "kiszáradt",tehát leszivárgott az összes olaj.Egy nagyon pici pedig kell,mert különben a kompresszió elvész.Lehet emiatt is tűnik néha úgy,hogy könnyebben forgatja néha.
Tehát egy kis olaj,gyertya visszatesz és a légszűrőre nyomj egy kis féktisztítót.Tesómét pl. így indítottuk múlt héten kb 3 hónap állás után.
Ilyen lett az áru!
Dobtam egy emilt gmailra
Remélem tud Valaki segíteni mert már nincs ötletem semmi!
Kb 3 hónap pihenés után indítanám a motorom (DRZ 400S) és semmi!Ami eddig történt:karburátor takarítás,légszűrő takarítás,új benzin,szikra van de azért zsir új gyertya,vezérlést néztük,toltuk,bikáztuk,oldalra borítottam hogy túlfolyón follyon a benzin és nem indul!Néha püffen egyet meg néha olyan mintha fürgébben tekerné de akkor sem indul be!Lécci akinek van bármi ötlete ezeken kivül amiket már próbáltam az irjon!Köszi
Egy az egyben stimel.csak több benzin kell neki