Hát nem tört még bele. De a legnagyobb bajom az volt vele először is hogy sehol sem találtam hozzá normális imbuszkulcsot. Mert normális csak 5-s meg 6-s van nekünk is és nekem az benne 5,5-s. De elméletileg holnap kapok valami jófélét. Ha nem sikerül akkor kivágjuk.
És milyen árban volt egy ilyen csavar?
Lehet hülyeséget modnok,de próbáld meg a mentesrésznél megmelegíteni, de csak vmi hőlégfúvó szerűséggel ne lánggal, mert az elintézné a dolgokat... és úgy elvuileg sztem kellene neki csavarodni a tágulás miatt.
sadam!
az a csavar kb 50mm hosszú.átmegy a fékbetéteken,és a tuskó másik felén belelóg a túlodalba.
ha lehet az imbusz oldalról ne üsd,mert nem fog kijönni ha a tuskóban lévő menet megsérül.
nekem el kellett darabolnom flex-el,mert görbe volt.
vigyázz rá,mert 10x1 menet van rajta,de csak 9.7 a külseje,és ezt csak gyárival tudod pótolni.
sok sikert. üdv: csaba
nekem se ártana már. Csak ki kellene cserélnem az első fékbetétet. De azt a csavart egyszerűen nem bírom kivenni.... az imbuszosat...Így jártam Majd próbálkozom a hétvégén.
Sokkal energikusabb a gép Városban faszább utazni+van idő utazó 100-110 a végét még nem néztem+vele mert idén került rá és kicsit fáztam mikor mentem vele de remélem holnap jó időre ébredek és mehetek de szerintem kb 140
És milyen árban volt egy ilyen csavar?
az a csavar kb 50mm hosszú.átmegy a fékbetéteken,és a tuskó másik felén belelóg a túlodalba.
ha lehet az imbusz oldalról ne üsd,mert nem fog kijönni ha a tuskóban lévő menet megsérül.
nekem el kellett darabolnom flex-el,mert görbe volt.
vigyázz rá,mert 10x1 menet van rajta,de csak 9.7 a külseje,és ezt csak gyárival tudod pótolni.
sok sikert. üdv: csaba
mert nem mentettem el múltkor