az jó dolog... én uis jártam így egyszer 1 napig minden homájos volt urána ... Mit heggesztettél? csak nem a csavarok helyett odavartad a szabadon futót a lendkerékhez vicc volt...
A gyári csavar is bírja csak azért szakad le a fejem, mert fellazul és vergődik aztán egy idő után vége... úgyhoyg ha van rajta menetrögzítő akkor annak örök életnek kell lenni
Sziasztok!
Kedves szomszédom gépsasa eladóvá vált.
Suzuki Dr 250(ami csak létezik benne az fel van újítva)
1990-es évjárat stb stb stb
Dr250 320.000
Drz mondj egy árat
Továbbá még mindíg eladó az én vasam is(DRZ400SMK6)
Isten őrizz... Csak teszteltem. De az esetek nagy részében nem kitekeredik, hanem leszakad a feje. Meg szerintem a gyári csavar meg sem közelíti a rajta feltüntetett szakítószilárdságot, vagy csak egyszerűen elfárad...
A 8.8, 10.9(DRZ gyári), 12.9
A gyári csavarja sokkal könnyebben elszakad, mint egy 8.8-as. A keménységére a fejéből lehet következtetéseket levonni...
A 12.9 pattant akkorát, hogy alig találtam meg a fejét...
Az a legerősebb verzió nem?
Kedves szomszédom gépsasa eladóvá vált.
Suzuki Dr 250(ami csak létezik benne az fel van újítva)
1990-es évjárat stb stb stb
Dr250 320.000
Drz mondj egy árat
Továbbá még mindíg eladó az én vasam is(DRZ400SMK6)
A gyári csavarja sokkal könnyebben elszakad, mint egy 8.8-as. A keménységére a fejéből lehet következtetéseket levonni...
A 12.9 pattant akkorát, hogy alig találtam meg a fejét...