Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kösz...
LTZ fórumon kapsz
üdv..
valakinek lenne generátor drz - s-hez?
Írok privátot.
áá...
most látom , hogy ezeréves a kép...
engem a trafó meg ,az elektronika...
dobsz egy telszámot?
Sziasztok! 93-as Dr 350-el kapcsolatban szeretnék tanácsot kérni. A motor nehezen indul, ha beindul akkor durrog, erőtlen, nem veszi a fordulatot és nincs alapjárat. Olyan mintha nem lenne előgyújtása, fél perc után hideg motor mellett teljesen átforrósodik még a hátsó kipufogó dob is. Gyújtótrafó rendben (cserélve), CDI rendben (cserélve), gyújtógyertya új. A jeladó tekercs (pick-up trigger) ellenállása mérés szerint rendben van, elvileg jó. A karbi rendben van, tiszta. Kompresszió jó, fúrás + dugó csere óta max 10 óra van benne. Köszi előre is a segítséget!
Szia. Igazából holnap hozom el. Z.I.? az ki?
Tankot nem tudok sajnos, de ha eladó lenne a tied szólj! :) Nem Z.I.-tól vetted a motort 2017 októberében?
Sziasztok.
Gyári tankot keresek erre:
Erről még nem hallottam, de jó ötlet. Egyenlőre csak fűrész lesz, de később lehet, hogy hegesztek egyet.
Ők erdélyi túrán amúgy is van nálam egy össze hajtós fűrész aztán egy alkarnyi vastag gally pont jó mindenre
:D nyilvan nem hagyhattam ki ezt a magaslabdat.
Vannak ugynevezett trail stand-ek, amit vagy a lengokar ala, vagy a blokkvedobe, egyeb helyekre raksz be, amelyik kerek a ludas, ahoz ferj hozza, ini jolirja, suly a standeren.
Erre keress ra, pl: adventure trail stand, el is lehet kesziteni.
Köszi válaszokat! Van motoremelőm, csak arra nem volt ötletem, hogy terepen hogy csinápjam.
Többnyire valami faág vagy ami épp van avval van alá támasztva
A java súly az oldaltámaszon van
Tedd fel valamire amin normálisan megáll a motor, nyilvan a közepét támassza alá lehetőleg, a kerekek ne érjenek a talajhoz. megteszi pl egy farönk / tuskó vagy ki hogy hívja. Vagy csinálsz / veszel egy erre a célre gyártott eszközt, motoremelőnek hívják.
Vagy ha nagyon küzdeni akarsz, mint a biciklit, kormányra állítod és mehet a buli, bár ez merész ötlet.
Köszi a választ! Mi az a kis kampó a képen? Hogy veszed ki a kereket közép sztender nélkül? Mert onnan megtudom csinálni, hogy kint van a kerék, csak a kiszedése okozott problémát.
külső le belső ki belső megragaszt aztán összeszerelni
ha nagyon gáz a belső akkor csere
ilyen vasaim vannak ezek kis helyen elférnek: http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Köszi, te hoyg szoktad megoldani azt, ha defektet kapsz?
küllős kerék ha nem ilyen a felni mint ennek a hondának akkor leereszt belső vagy tubliss nélkül
A képet nem sikerült csatolni, de itt van:
Sziasztok! Ugye a Drz 400 S-eknek belsős gumija/felnije van? Csak mert ezt találtam a kezelési útmutatóban:
Köszi a válaszokat ismét, és megint kérdeznék.
2005-ös DRZ400E-hez találtam angol nyelvű service manual-t, de nem találtam meg benne hogy mekkora legyen a hátsó villánál a static sag és a race sag.
A static sag 52 mm, a race sag 97 mm volt. Ez így rendben van?
Létezik olyan szervizkönyv a géphez amiben ezek a gyári értékeke benne vannak, honnét lehet esetleg letölteni?
Előre is köszi
Én a kuplung oldalt megfogom aztán ha melegebb mint a kezem akkor elindulok nyugiban, bármerre indulok legalább 6-700 méter mire kiérek a lakott területről utána lehet húzni
Lc4 több perc. Husky meg szerintem egy se volt annak 5 perc után már világított a leömlő
Hali.
Álló helyzetben, amíg forró nem lesz a hűtő. Az enyém nem is akarta szépen venni az 1est, míg nem volt teljesen meleg.
(Igaz már rég nincs meg,de most is minden motoromat így melegítem.)