Sziasztok! 93-as Dr 350-el kapcsolatban szeretnék tanácsot kérni. A motor nehezen indul, ha beindul akkor durrog, erőtlen, nem veszi a fordulatot és nincs alapjárat. Olyan mintha nem lenne előgyújtása, fél perc után hideg motor mellett teljesen átforrósodik még a hátsó kipufogó dob is. Gyújtótrafó rendben (cserélve), CDI rendben (cserélve), gyújtógyertya új. A jeladó tekercs (pick-up trigger) ellenállása mérés szerint rendben van, elvileg jó. A karbi rendben van, tiszta. Kompresszió jó, fúrás + dugó csere óta max 10 óra van benne. Köszi előre is a segítséget!
:D nyilvan nem hagyhattam ki ezt a magaslabdat.
Vannak ugynevezett trail stand-ek, amit vagy a lengokar ala, vagy a blokkvedobe, egyeb helyekre raksz be, amelyik kerek a ludas, ahoz ferj hozza, ini jolirja, suly a standeren.
Erre keress ra, pl: adventure trail stand, el is lehet kesziteni.
Tedd fel valamire amin normálisan megáll a motor, nyilvan a közepét támassza alá lehetőleg, a kerekek ne érjenek a talajhoz. megteszi pl egy farönk / tuskó vagy ki hogy hívja. Vagy csinálsz / veszel egy erre a célre gyártott eszközt, motoremelőnek hívják.
Vagy ha nagyon küzdeni akarsz, mint a biciklit, kormányra állítod és mehet a buli, bár ez merész ötlet.
Köszi a választ! Mi az a kis kampó a képen? Hogy veszed ki a kereket közép sztender nélkül? Mert onnan megtudom csinálni, hogy kint van a kerék, csak a kiszedése okozott problémát.
külső le belső ki belső megragaszt aztán összeszerelni
ha nagyon gáz a belső akkor csere
ilyen vasaim vannak ezek kis helyen elférnek: http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Köszi a válaszokat ismét, és megint kérdeznék.
2005-ös DRZ400E-hez találtam angol nyelvű service manual-t, de nem találtam meg benne hogy mekkora legyen a hátsó villánál a static sag és a race sag.
A static sag 52 mm, a race sag 97 mm volt. Ez így rendben van?
Létezik olyan szervizkönyv a géphez amiben ezek a gyári értékeke benne vannak, honnét lehet esetleg letölteni?
Előre is köszi
Én a kuplung oldalt megfogom aztán ha melegebb mint a kezem akkor elindulok nyugiban, bármerre indulok legalább 6-700 méter mire kiérek a lakott területről utána lehet húzni
Lc4 több perc. Husky meg szerintem egy se volt annak 5 perc után már világított a leömlő
Hali.
Álló helyzetben, amíg forró nem lesz a hűtő. Az enyém nem is akarta szépen venni az 1est, míg nem volt teljesen meleg.
(Igaz már rég nincs meg,de most is minden motoromat így melegítem.)
valakinek lenne generátor drz - s-hez?
most látom , hogy ezeréves a kép...
dobsz egy telszámot?
Gyári tankot keresek erre:
Vannak ugynevezett trail stand-ek, amit vagy a lengokar ala, vagy a blokkvedobe, egyeb helyekre raksz be, amelyik kerek a ludas, ahoz ferj hozza, ini jolirja, suly a standeren.
Erre keress ra, pl: adventure trail stand, el is lehet kesziteni.
A java súly az oldaltámaszon van
Vagy ha nagyon küzdeni akarsz, mint a biciklit, kormányra állítod és mehet a buli, bár ez merész ötlet.
ha nagyon gáz a belső akkor csere
ilyen vasaim vannak ezek kis helyen elférnek: http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
2005-ös DRZ400E-hez találtam angol nyelvű service manual-t, de nem találtam meg benne hogy mekkora legyen a hátsó villánál a static sag és a race sag.
A static sag 52 mm, a race sag 97 mm volt. Ez így rendben van?
Létezik olyan szervizkönyv a géphez amiben ezek a gyári értékeke benne vannak, honnét lehet esetleg letölteni?
Előre is köszi
Lc4 több perc. Husky meg szerintem egy se volt annak 5 perc után már világított a leömlő
Álló helyzetben, amíg forró nem lesz a hűtő. Az enyém nem is akarta szépen venni az 1est, míg nem volt teljesen meleg.
(Igaz már rég nincs meg,de most is minden motoromat így melegítem.)