Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok ! Eladó DRZ első és hátsó gátló . Hátsót tavaly fel újította Déczi mester , azóta egy percet sem használtam. Első krómszárak is hibátlanok . Be akartam építeni más típusba de nem fog megvalósulni. Első ára 36000 hátsó ára 40000 .
Nekem Lc4 van :) de szerintem a drzbe se dragabb az olajcsere.
akkor olcsón megúsztad mert nekem csak a szűrő 20% kedvezménnyel valami 7 ezer felé volt pár éve
vettem is jó párat még mindig van két bontatlan gyári szűrőszett
a 7110 is mindig valami nagyobb forgalmazótól veszem hátha az nem lesz hamis......

pl a drz-be teljesen jó az 5100 is párat szervizeltem már az évek során az azért szinte félár a 7100 képest
10.680ft volt az olaj+szuro cserem, 1 honapja. 7100 motul, 10w60. Akinek nem futja ra az vegyen biciklit.
10w50 a gyari olaja.
akkor másképp írom
a sok xt-xl-dr-stb után megvették az lc4-et aztán csodálkoztak hogy "szar" mert úgy szervizelték mint a régi levegősöket
ha jól emlékszem a régi lc4 gépkönyvében is valami 10w40 olajat írtak aztán nyaggatták a homokbányában meg a hegyen és persze hogy széthullott
plusz azért hallottam olyat is hogy most nem cserélünk szűrőt csak kimossuk, nem töltjük a vázba mert" úgy is felnyomja" és társait, hiszen egy lc4 szűrőszett most lehet vagy 10 ezer 2liter 7110 a másik 10 ezer aztán az nem kevés(főleg ha nincs otthon darab még több, mert a 2l kb minimum szint)
szóval a régi vasakhoz képest igényesebb, nem kell elfelejteni hogy a kétezres évek elején járunk még..... szóval ne a mostani motorokhoz hasonlítsuk
"mert nem pörgetik aztán persze hogy szétesik"
Na ez igy igaz, minden egy hengerre, nem szabad rangattatni szerencsetlent.
Viszont az a kijelentes hogy igenyesebb lenne mint mas, lehet vitatkoznek, szűrő,olaj, levegőszűrő, rendszeres csere/takaritas legyen mar alap.
lc4-ről tudni kell hogy egy viszonylag igényes motor, és ezt sokan nem "tudják" ha rendes olaj van benne és időben cserélve akkor sokáig elmegy, olyan mint egy mozdony tol ezerrel, itt is hibáznak mert nem pörgetik aztán persze hogy szétesik
múlt évben hirdettem egy ideig mert úgy gondoltam nem fog kelleni idén már mentem vele kb 300km távot
igazándiból magam se tudom mit akarok, valami motor úgy is kelleni fog, aztán egy fisfos 25+ éves rendszámos 350 is 600-800 ezer
a két első múlt évi kép, az útszéli idén tavaszi
Tessék, fájó szivvel 1mill alatt.
Leginkább kanyargós vagy szar utak, ősztől már csak földút. Semmi hegy, max. sár. Sosem volt enduróm, nem tudom mennyire élvezném. Tudod a magasságom miatt. Köszi mindent!
Nem azt mondanám hogy nem megbízható, csak itt errefele ezt tapasztaltam. Mi lenne a felhasznalasi terulet leginkabb?
Gyari adatok szerint egy lc4 enduro ulesmagassaga 93centi, Drz E-nek 93.5.
Elképzelésem szerint egy hónapban max. 10 órám lesz motorozni, ehhez képest kell döntenem. Lábleéréstől elvonatkoztatva, inkább egy kis feeling kéne, de sportmotor meg gyors motor már nekem felesleges (ezekre az utakra meg főleg).
ferus- : Én nem is tudtam, ennyire nem megbízható a DR-Z, vagy inkább csak a tulajok trehánysága okoz problémát? Környékünkön vannak KTM-ek, de soknak volt henger dugó egyéb fiszfasz csere.
Ini: hogy keressem az KTM LC4-et? Annak hány cm az ülésmagassága? Meg tehetnél be egy OFF képet arról a KTM-ről hagyj csodáljam meg!
Úgy semmi akadálya.
az sm szeten nincs semmi, de ha az agy egyezik akkor az endúró kerékről leszedett féktárcsával jó lesz a fék
Az agy és a tengely egyezik, de a 310es tarcsat nem igazan lehet ravarazsolni, E-S verziohoz csak talan 320as atalakito van.
Hat tobb dorzit lattam szethulni mint lc4-et :)
A drz gyári sm kerekei kompatibilisek a többi drz típussal?
A féktárcsák át lenne téve az endúró kerékről az sm-re
Nekem van egy patent lc4 olyan allapitú hogy ha nézed 3 percig akkor elhiszed hogy meg csak 2001 van
Igaz endúró szóval még át kellene kicsit alakítani így nem fér el az 1 millába mert az alatt nem adom el semmiképp sem
Egy sm szett egy nyitottabb dob egy fcr karbi hozzá aztán súrolja a projekt a plusz 500 ezret
Sziasztok!
Dr650RS-hez keresnék sm szettet.
Nagyon új vagyok ilyen témában, ha bárkinek lenne az átalakítással kapcsolatban ötlete, tanácsa, meglátása az szívesen venném.
Köszönöm szépen! :)
És miben? Szopjak egy KTM-mel? 1 m-nél nem vagyok hajlandó többet adni játékszerért. :( Ha nincs akkor stornó
Baszott drága egy gyári sm, lehet körbenéznék esetleg más márka kínálatában is.
Muszáj leszek ha előrébb akarok jutni, azután még találnom kell egy sm-t. Az lesz a nehezebb! Köszi Ferus
Szerintem nem lesz gond, de ha van a kozelbe valami, ne szarakodj, nezd meg, ulj fel ra, esetleg probald ki ha olyan a gazda. Mert addig csak bosszantani fog az egesz, amig nem derul ki.
Köszi Ferus-! supermoto szettre gondoltam, esetleg átpakolni később endurora. Javarészt utcán, földúton gondoltam. Van itthon kisszék, meg gyorsan növő fa, szóval opcióként megoldható ez is.
Szia, viszel magaddal egy kis szeket , vagy fa mellett ulsz fel ra mindig es megtamaszkodsz :DDDDDDDD
Najo viccet felre. valamennyire lehet csokkenteni a magassagot, de kb megszokas kerdese. Ha szopatos helyeken szeretnel motorozni, terepen endurokent akkor talan lehetnek neha gondok, de ha utcan akkor semmi.
Sziasztok!
Sok év kihagyás után visszaülnék motorra és erősen nézegetem a dr-z -ket, viszont magas motorom még nem volt.
Legyet agyonismételt a téma, de mennyire vállalható 170 cm/70 kilósan láb leérését tekintve.
Köszönöm előre is!