Hibátlan a bowden, még állítottam is egy nagyobb holtjátékot
Pár nyűgös karbi beállításon túl vagyok már de ezt nem tudom beállítani
Vagy elkopott nagyon a karbi vagy valami más a hiba
Tegnap fél napot elbasztam a tesztre....összegzés:
Van egy magas alapjárat és van egy alacsony. Mindkettő pont szar mert vagy túl pörög vagy majd leáll. Egy gázfröccs után 20-30 másodperc a túl magas aztán átvált alacsonyra ami kb jó de menet közben leáll behúzott kuplunggal. És az a fura hogy nem lassan ejti vissza hanem egyikről átvalt a másikra. Levegő csavar 1,5-5 fordulatig ki tekerve negyedenként aztán mindig ilyen(tesztkör mindig). Ha tekerek rá alapjáratot akkor meg mindig túl magas.
Amúgy ha jobban ki van tekerve a levegő csavar mint kellene, akkor kicsit jobb a helyzet
Vagy valami el van kopva benne vagy a solenoid vagy ilyesmi kavarhat be
Amúgy használható remekül gyorsít nem fullad hörög padlógázon stbstb, csak ez az alapjárat fura
Tudtátok hogy az óra csak 150-ig mér? Utána hiába gyorsít az ember nem mutat többet, igaz az sm szett miatt az a 150 csak kb 120......
Megvolt a karburátor takarítás
Igazából semmi értelme nem volt, inkább csak olyan önszopatás volt az egész
Ugyanúgy folyik mint eddig hiába görbítettem azt a kis lemezt hogy alacsonyabb szintnél zárjon
És ugyanúgy fos az alapjárat : gázadás után pörög jobban 20 másodpercet aztán áll csak be kisebb firdulatramodt már csak az lesz az igazi szopó ha nem is megy rendesen az alacsonyabb benzinszint miatt
Ini!
Türelem és kijön..1-2-3 ó ....simán ki tudod cserélni..ügyes vagy!! :-)
Én is anno szétszedtem, mert folyatott..kipucoltam a tűszelepet...azóta is folyat. Leállás után benyacsap elzár és no csepegés. (Persze tervben van komplett csere) :-)
Szóval: Hajrá! :-)
Végülis rendeltünk egy pár indexet meg karokat is
Evvel tanulna a gyerek aztán kb rendbe kellene lenni a gépnek
Még a karbit kellene takarítani beállítani mert szarul ejti a fordulatot
Vegulis a benzincsap annyira nem gáz mert csak taknyos nem csepeg. Inkább a karbi folytat, megállás után fél perc és ott a tócsa
Csak meg lusta voltam kiszedni. Ahogy nézem ide is 15. Szintű varázsló inas képesítés kell mire kijön
folyik a drz karburator a túlfolyón ha áll a motor ( beindítva nem folyik )
Erdemes csak a tűszelepet cserélni magában vagy komplettem házzal együtt ?
Benzincsap is enged egy kicsit erre van praktikák vagy felújító szett?
esetleg ha van valakinek
drz-hez fék és kuplungkar és egy pár gyári index érdekelne
a fék és kuplungkar mindegy milyen csak olcsó legyen ja és ép, ne legyen törött elgörbült
kuplungkosár kottyanás javitható vagy csere? használható ez még ?
http://youtu.be/eTypCMum568
szerintem ő lenne az
nem 100%
telefonos boltban dolgozott arra emlékszem, vettünk pár cuccot tőle anno
Pedig szerintem az alapjarati rendszerrel lesz a bibi.
Lehet ki van lopva a tolattyú és falsot szivna...
Pár nyűgös karbi beállításon túl vagyok már de ezt nem tudom beállítani
Vagy elkopott nagyon a karbi vagy valami más a hiba
Van egy magas alapjárat és van egy alacsony. Mindkettő pont szar mert vagy túl pörög vagy majd leáll. Egy gázfröccs után 20-30 másodperc a túl magas aztán átvált alacsonyra ami kb jó de menet közben leáll behúzott kuplunggal. És az a fura hogy nem lassan ejti vissza hanem egyikről átvalt a másikra. Levegő csavar 1,5-5 fordulatig ki tekerve negyedenként aztán mindig ilyen(tesztkör mindig). Ha tekerek rá alapjáratot akkor meg mindig túl magas.
Amúgy ha jobban ki van tekerve a levegő csavar mint kellene, akkor kicsit jobb a helyzet
Vagy valami el van kopva benne vagy a solenoid vagy ilyesmi kavarhat be
Amúgy használható remekül gyorsít nem fullad hörög padlógázon stbstb, csak ez az alapjárat fura
Tudtátok hogy az óra csak 150-ig mér? Utána hiába gyorsít az ember nem mutat többet, igaz az sm szett miatt az a 150 csak kb 120......
Igazából semmi értelme nem volt, inkább csak olyan önszopatás volt az egész
Ugyanúgy folyik mint eddig hiába görbítettem azt a kis lemezt hogy alacsonyabb szintnél zárjon
És ugyanúgy fos az alapjárat : gázadás után pörög jobban 20 másodpercet aztán áll csak be kisebb firdulatramodt már csak az lesz az igazi szopó ha nem is megy rendesen az alacsonyabb benzinszint miatt
Türelem és kijön..1-2-3 ó ....simán ki tudod cserélni..ügyes vagy!! :-)
Én is anno szétszedtem, mert folyatott..kipucoltam a tűszelepet...azóta is folyat. Leállás után benyacsap elzár és no csepegés. (Persze tervben van komplett csere) :-)
Szóval: Hajrá! :-)
Evvel tanulna a gyerek aztán kb rendbe kellene lenni a gépnek
Még a karbit kellene takarítani beállítani mert szarul ejti a fordulatot
Vegulis a benzincsap annyira nem gáz mert csak taknyos nem csepeg. Inkább a karbi folytat, megállás után fél perc és ott a tócsa
Csak meg lusta voltam kiszedni. Ahogy nézem ide is 15. Szintű varázsló inas képesítés kell mire kijön
Erdemes csak a tűszelepet cserélni magában vagy komplettem házzal együtt ?
Benzincsap is enged egy kicsit erre van praktikák vagy felújító szett?
drz-hez fék és kuplungkar és egy pár gyári index érdekelne
a fék és kuplungkar mindegy milyen csak olcsó legyen ja és ép, ne legyen törött elgörbült