Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Budapesten és vonzáskörzetében ki(k) a legjobb drz szerelő(k)?
Aki gondolkodik és nem csak cserélget, igényes és nagy típusismerettel rendelkezik...ne olcsó legyen, hanem jó :)
Köszi előre is!
Hali!Kuplung kosár kottyanás,mennyire normális egy 92 DR 650 R-nél?(tudom függ a használattól,nyúzástól)Van valami határ amikor már cserére szorul?Lehet ezeket újra szegecseléssel javítani?
Hello! Én először hűtősapit cserélnék.
Sztm ide beírhatod a "kérdések-et" hátha többen okosabbak
Szia

A drz sm szett felöl érdeklődnék, hogy még árulod-e illetve ár tekintetében mire gondoltál?

Köszi: Zoli
Sziasztok!Eggy kis segítségre lenne szükségem,adódott eggy kis probléma a DRZ-vel (E típus ),probléma hogy a kiegyenlítő tartályt telenyomja fagyálloval eddig nem volt ez a jelenség :( nem folyik sehol, de mikor kihűl elvileg vissza kéne h vegye de ez nem történik meg. válaszokat köszönöm
Sziasztok! Egy kis szegítségre lenne szükségem olyan gond adódott,motor (drz400E) hogy a kiegyenlítő tartályból nem tólja vissza a fagyállót a hűtőbe mikor kihűl, mindíg csak egyre tőbb van benne, sehol nem szivárog a fagyálló,valakinek esetleg valami tapasztalat?válaszokat köszönöm üdv.:Gyuri
Sziasztok!
Az alany egy DR-Z 400 SM.
Kínai Aliexpress-es kamu Akrapovic dobhoz esetleg nincs valakinek elfekvőben a leömlő összetételtől (kipufogó rendszer első része) a kipufogó dobig összekötő csöve?
Kedves kínai barátaink ugyanis csak magát a dobot küldik, ami ugye röviddeb is mint egy rendes minőségű dob és a gyári dobot nincs szívem szétvágni a cső miatt.
Köszi! :)
Üdv az uraknak!Először is Boldog új évet mindenkinek!Nemrégiben regisztráltam így nem ismerem az oldalt,illetve az itteni társaságot!Kit lehet zargatni szerelési kérdésekkel?(Ki a jártas szaki :D )
Ugylatom arban nincs sok kulonbseg, trail tech nekem kinezetre szimpatikusabb.
Jaja, az endurance II eleg jo keszulek.
A koso db ex-02 tipusra is vess egy pillantast, eleg kompakt, es hasonloan sok funkcioval.
Köszi a tippet. Ezek a Trail tech cuccok elég jók.
A sebességet meg a hőfokot értem, de a fordulatszámot hogyan méri ez a kütyü?
Egyébként még üzemóra számláló sincs a gépen, így elgondolkodom, hogy egy műszerrel oldok meg mindent, és ha jól látom akkor már a kedvezőbb árú Endurance II is tudja a km-et, a sebességet és az üzemórát is :) A fordulatszám már csak hab lenne a tortán :)
Nagyban függ a rászánt összegtől. Vapor trail tech eleg nepszeru a drz tulajoknal azt vettem eszre, Uj ara eleg huzos. Esetleg a Koso kisebb muszeregysegeit is meglehet nezni.
Köszi a linket ;)

Km órában is tudnál, vagy tudnátok segíteni? Műszakis a kicsike, viszont a km órát csak dísznek szerelték fel, hogy átrugdossák a műszakin. Műszaki után le is szedték róla, és a kezembe nyomták, hogy ezzel volt műszakiztatva, tegyem el, aztán majd ezzel vigyem legközelebb is vizsgára.
Viszont szeretném közúton is használni, és jó lenne rá egy működő km óra, hogy tudjam mennyit és mennyivel megyek vele, meg hát ugye a rendőr se buzizzon szét, hogy nincs km órám...
Milyen km órát ajánlotok az E típusra? Van olyan ami üzemóra számláló is egyben, vagy azt tegyek rá inkább külön? Ha külön akkor abból melyiket érdemes megvenni?

Köszi
Sziasztok!
Újdonsúlt forgalmis DRZ400E mocimra szerenték féklámpát és esetleg indexeket varázsolni. Ki hogy oldotta meg ezt a kérdéskört. Ha az index nagyon bonyolult, akkor attól eltekintek. A fékpedálhoz már be van szerelve egy rugos kapcsoló. Azzal tisztában vagyok hogy így az első fékre nem reagál majd a lámpa.... Első fékre egyébként milyen megoldással lehet rákötni?
Természetesen valami gusztusos megoldás érdekelne.
Köszi
ha megnézed a nagyobb csavarokat mindegyiken van egy filctoll(vagy valami hasonló) csík, ha ez megvan nem bontogatták
nekem nincs se S se E kivitel, de sokat láttam-mentem-szervizeltem már mindkét típusból
én ha vennék akkor az csak az S kivitel lenne, igaz gyengébb de legalább nem üzemórás nem kell annyit baszakodni vele se otthon se a műszakin
a mosoly faktor kell akkor el kell menni a ktm group irányába, sajnos a drz(és kb az összes többi) eléggé lecsúszott a ktm "élménytől" ráadásul az áruk se olcsóbb
szóval az S kivitel laza endúrózásokra melóba járni vagy épp mindenre IS jó
amúgy én nem vettem észre azt a +10 lóerőt nem mondom hogy az E nem ment jobban de nem annyival mint vártam, aztán lehet csak azért mert egy dagadék vagyok
Draga, de ami jo az altalaban az. Vagy szokoevbe kifogsz egy alkalmit. Az meg semmit nem jelent hogy 10 eve ki van vonva, nem lehet attol hajtani? Sokan jogsi es muszaki nelkul maszkalnak ilyen motorokkal, nekik az eleg, hogy van rajta egy rendszam. Viszont kulsoleg rendben van, mondjuk ugylatom a futasidot mar nem merte odairni.
Mondjuk melle mernem allitani a katejemet, amit 30%al olcsobban vettem 6800km-el 13 evesen, fuj es meg szervizkonyve is volt.
Valaki a szart tákolja, valaki a jót szereti venni, rajtad áll.
Tekintve hogy műanyag tankos az E valtozat, a válasz nem, nem látsz majd rozsdát :D
Apropó erről mi a vélemény?
https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_dr-z_400_dr-z_400_e_ujszeru_plusz_rendszam-15341731

Szerintetek ez mennyire hihető? A sok állás miatt mire kell figyelni? Tank rozsdásodás? Belenézve látszódhat?
Köszi a válaszokat. Azzal még rakjatok képbe légyszi, hogy gyárilag az E az km szamlalós, vagy üzemórás? Utas vihető vele? Utas lábtartót, tükröket és indexet nem mindegyik hirdetett E típuson látok. Gyárilag mi van és mi nincs az E kivitelen? Ezeken önindító és berugókar is van? Vagy csak önindító? Előre is köszi
E" típust vegyél, mert abban megvan a mosoly faktor. Belemegy az SM sett, persze, meg kell venni az alkatrészeket hozzá, de ezzel az enduró terep is menni fog, és a hangja borzalmasan jó!!!
tavaszig ráér a dolog
Egyelore nincs meg, de rajta vagyok. Valahol van, csak kitudja hol.