Szia! Lehet, persze. Januárban adtam el az SM-et, megmaradt az enduro szett, egy alacsonyabb, szélesebb (eredetileg Corbin) ülés, és egy csomagtartó. A kerekekhez semmi átalakító nem kell, SM-re való nagy féktárcsa van az elsőn. Kicsit zörög ez a tárcsa, de van ajándékba hozzá egy másik. Használható K60-as gumik vannak a felniken. Eladók ezek a holmik, ha érdekel, írj privátot.
Sziasztok! Még tavaly eladtam a DRZ400S-emet, de maradt vissza pár alkatrész...
- Első fékcső vezetőgyűrű (500 Ft/db)
- Eredeti, jól működő oldal sztender kapcsoló. 9500 Ft
- Jó állapotú, eredeti hátsó lámpa eladó. 8500 Ft
- Bontatlan MSR-303 hátsó fék felső főfékhenger felújító készlet eladó. Utángyártott, de gyári minőségű szett. Japán gyártmány! Egyéb Suzuki modellhez jó (DR, DRZ, GS, GSF, GSX, GSXR, RF, RM, SV, TL). 7000 Ft
Én is a Motipot választottam!Alapos drótkorongozás,és rozsdamarozás után lefújtam!Persze nincs az a festék ami rajta marad örökre,de nekem már a dob felőli részen is kezdett komoly rozsdafolt megjelenni!
Sziasztok! DRZ-ben jártas segítségét szeretném kérni vagy olyan embert aki bont DRZ-t és képbe van a dolgokkal. Kérdés: DRZ400E, rendszámos, de gyárilag nincs semilyen visszajelző, csak egy bowdenes km óra. (irányjelző van). Szeretnék rá gyári műszeregységet (láttam pár E verziót, amin van, tudásom szerint azon sem gyáriak, hanem s vagy sm-ből van átrakva). Megoldható-e a dolog, ha igen, mennyire bonyolult. A gyorsabb információ csere miatt adnék egy tel számot, ha valaki ír egy sms-t visszahívom, de viber is tartozik ehhez a számhoz, illetve facebookon Tth Tomi néven megtalál. Előre is köszönöm a segítséget. Üdv. Tomi
Ehhez képest amennyiért árultak az lc4 nem is volt sok mert csak 1,1 Milla és tényleg patika állapot
Bár már letettem az eladásról mert nincs mit venni helyette annyira elszáll mindenki az árképzéssel
Pl egy80-as évekbeli 250-es endúró is 800 körüli összeg
Ja azért kérdeztem. Az E árával tisztában voltam mert anno akartam egyet. De 9száz meg 950 egy okmányokkal nem rendelkező 15 éves motorért meg 1.8 egy 13 évesért. Lehet nem vesznek az emberek annyi motort 10 évre 0 forint kezdővel mint anno. Lehet felteszem én is a technikát 2 milláért.
Sziasztok, olyan problémám van hogy a DRZ-be nincs erő. Most kaptam vissza a szerelőtől ( meggyűrűzte, tömítések cserélve) azt állítja motorikusan rendben van csak a karburátorom nem jó. Szépen jár van alapjárat, nem hörög nem fullad csak kb anniy erő van benne mind egy simsonban és kb úgy is gyorsul. Te elképzelhetőnek tartjátok ezt a karburátor hibát?
Nyilvan a 20 eves cr250 is er jelenleg 6-800ezret, a 2evvel ezelotti 3-500 ezres arahoz kepest.
Usaban a 2020-as drz sm 7400$, ami 2250000huf.
Par foto 2006-os motorinfo hirdeteseibol.
Üdv...
kis segítséget szeretnék kérni ...
adott egy drz 400 s...
szabadonfutóból kijöttek a csavarok...
a generátor tekercsek sérültek, de volt még szikra!
tettem rá másik generátor , s nincs vele szikra...azt mondták azért mert kínai...
visszatettem a régit...azzal sincs már szikra...
most tettem rá eredeti generátort+ cdi-t + trafót... ezeket mind egy működő motorból szedték ki...
És nincs szikra ...
Mit nézhettem el?
Van valakinek ötlete?
- Első fékcső vezetőgyűrű (500 Ft/db)
- Eredeti, jól működő oldal sztender kapcsoló. 9500 Ft
- Jó állapotú, eredeti hátsó lámpa eladó. 8500 Ft
- Bontatlan MSR-303 hátsó fék felső főfékhenger felújító készlet eladó. Utángyártott, de gyári minőségű szett. Japán gyártmány! Egyéb Suzuki modellhez jó (DR, DRZ, GS, GSF, GSX, GSXR, RF, RM, SV, TL). 7000 Ft
1000 köszönet meg is van ;)
Bár már letettem az eladásról mert nincs mit venni helyette annyira elszáll mindenki az árképzéssel
Pl egy80-as évekbeli 250-es endúró is 800 körüli összeg
Haver 700 ért adta el a rendszamos drz-t
Usaban a 2020-as drz sm 7400$, ami 2250000huf.
Par foto 2006-os motorinfo hirdeteseibol.
2005-ben 1450000 volt egy E-s drz. A supermoto mennyi volt kb 2 500 000-2 700 000?
kösz...
https://www.sportmotor.hu/foru...
kis segítséget szeretnék kérni ...
adott egy drz 400 s...
szabadonfutóból kijöttek a csavarok...
a generátor tekercsek sérültek, de volt még szikra!
tettem rá másik generátor , s nincs vele szikra...azt mondták azért mert kínai...
visszatettem a régit...azzal sincs már szikra...
most tettem rá eredeti generátort+ cdi-t + trafót... ezeket mind egy működő motorból szedték ki...
És nincs szikra ...
Mit nézhettem el?
Van valakinek ötlete?